Malo pozitive, EU i konačno odobrila financiranje pelješkog mosta u najvećem mogućem udjelu od 85%.
Što se tiče VDKT, na prodaji je rupa do cijene od prošlog tjedna, svi su svjesni manipulativne prijevare.
od početka mjeseca jedina vidljiva promjena u top10 je da je Erste skrbnički dokupio 4.472 dionice odnosno povećao je sa 36.116 komada na 40.588 dionica i time izbio na prvu poziciju dioničara VDKT…dionice je kupovao oko 380-400 kn….da kupuje na slijepo čisto sumnjam, a ako usprkos poznatim problemima oko ovog mosta njemu nije problem i dalje kupovati, onda … 😉
Ne znam kako može biti itko kriv osim Viadukta, i da im je netko htio podvaliti trebali su to vidjeti na vrijeme i ne potpisivati ugovor za koji znaju da ga ne mogu ispuniti. Također, most nije prošao jer se radi o kriterijima koji su unaprijed poznati i koji se moraju zadovoljiti, dakle egzaktni izračuni a ne da li je most lijep ili ružan. Rađe nazovite u kompaniju i vidite što su točno radili sa makedoncima/grcima i kako su mislili proći provjere statike. Kako možebiti u redu da se pušta u funkciju most koji ne zadovoljava sigurnosne uvjete i zahtjeve struke?
Drugo, trebali su to sve sami objaviti da im je stalo do vlastitiih dioničara i investicijske javnosti. Možda će drugi put više razmišljati PR-u i sličnim stvarima.
@ingroman
Kakva prijevara točno, vodeći čovjek kompanije priča kako su u problemima? Sami će snositi dodatne troškove, neće dobiti nadoknadu za njih jer je isključivo njihova krivica.
Naglasak je bio na idemo završiti most, a onda ćemo se raskusuravati.
Da je ovo iskljucivo krivica VDKT dokazuje i izjava predsjesnika uprave u kojoj on kaze da je prica o raskidu ugovora bezpredmetna, i da VDKT i dalje ostaje u poslu, a da ce o eventualnim penalima razgovarati tek kada most bude zavrsen…
od početka mjeseca jedina vidljiva promjena u top10 je da je Erste skrbnički dokupio 4.472 dionice odnosno povećao je sa 36.116 komada na 40.588 dionica i time izbio na prvu poziciju dioničara VDKT…dionice je kupovao oko 380-400 kn….da kupuje na slijepo čisto sumnjam, a ako usprkos poznatim problemima oko ovog mosta njemu nije problem i dalje kupovati, onda … 😉
Tko je iza tog ERSTE skrbničkog,ako se zna?
Da je ovo iskljucivo krivica VDKT dokazuje i izjava predsjesnika uprave u kojoj on kaze da je prica o raskidu ugovora bezpredmetna, i da VDKT i dalje ostaje u poslu, a da ce o eventualnim penalima razgovarati tek kada most bude zavrsen…
kako ste vi uspjeli izvuci takav zaključak?? sami navodite da je predsjednik rekao da nema raskida ugovora i da će most biti dovršen, a da će o eventualnim penalima razgovarati tek nakon toga, dakle tek kad se utvrdi tko je doista kriv za kašnjenje jer iz njegovih izjava se vidi da ne smatra da je krivnja (samo) na Viaduktu nego i na državi koja je naručila neodgovarajući projekt bez kvalitetnih ispitavanja tla tj. podmorja na kojem se most treba temeljiti što je kasnije ozrokovalo probleme graditelju za koje on ne može biti odgovoran ako je pokušavao raditi po tom projektu
Kazao je i kako je na sastanku u Hrvatskim cestama dogovoreno da će se maksimalizirati napori da se zgotovi most, a na pitanje kad će čelične konstrukcije biti gotove kazao je kako će to biti okončano do zime. Istaknuo je da ne žele raskinuti ugovor s Hrvatskim cestama te da će eventualni penali za kašnjenje biti riješeni nakon okončanja posla, ali i da to treba biti određeno ugovorom. Naveo je i da bi likvidnost trebala biti riješena angažmanom s bankama, koji bi trebao biti zaključen ovog tjedna.
Rasplet bi mogao biti ovakav; Viadukt bi mogao tužiti Hrvatske Ceste za Čiovo, ali neće, jer će oni za neke stvari zažmiriti na jedno oko kod odabira izvođača za Pelješki most, Viadukt će to dobro iskoristiti u očima svog francuskog partnera koji će mu biti dužan uslugu za dobivanje Pelješkog pa će ga za koju godinu odvesti i na neki posao u inozemstvo…
Inače, ne vjerujem u neki raskid ugovora i neke međusobne tužbe, nije to u interesu ni HC ni Viaduktu…imaju oni dobru povijest suradnje i punjenja džepova….
Ovaj tjedan će se rješiti likvidnost i dalje kreće sezona gradnje.
a do tada-status quo…
a do tada-status quo…
[/quote]
status quo je ono što nam treba u ovom trenutku