sutra je za očekivati vdkt opet preko 350 kn
Budeš i ti svjedočio.
Prenosio si vijesti o blokadi računa koja nije bila.
nemojte kolege dizat tenzije..
evo malo muzike za opuštanje
To je stvarno dosadna glazba.
Pravi muškarci slušaju pravu glazbu.
Samo treba definirati što je to prava glazba.
meni je kod ove dionice ipak fascinantan interes kupaca unatoč svim poznatim problemima. od 01.01. naovamo ukupan promet viadukta je veći nego li svih drugih građevinara zajedno (osim dalekovoda koji nije klasični građevinar). dakle, netko se konstantno krca ne mareći za sve probleme i ne žaleći novaca! vjerovatno čovjek zna što radi!
Svaka kupnja je rizik, međutim, izmišljotine koje se plasiraju iza monopolistčkog medija koji nakon što prenese Jutarnji prenosi Slobodna a onda Večernji (ionako se dogovaraju iako nisu ista kuća).
Možeš samo promatrati takve likove…
bilo bi dobro čuti i od radnika Viadukta što je ustvari istina sa isplatom plaća
kada im je isplaćena plaća za 1 i 2 mjesec,
novinarska pisanja treba uzeti s velikom rezervom jer su u dosta slučajeva naručena s nekim ciljem. Nažalost oni koji su prodavali odmah nakon otvaranja burze danas podlegli su novinarskim pisanjima bez da su se raspitali o činjenicama.
Da je situacija složena u Viaduktu -jest. Da je ovo priopćenje Viadukta danas na tragu onoga što je danas općenito problem u građevini -da investitor olako i nepripremljeno ulazi u projekt, jer ako je ovo istina da su odrađeni geomehanički istražni radovi na jednoj lokaciji, a na drugoj je planiran most i time se smatralo da se radi o potpuno istom sastavu tla to govori o neozbiljnosti pripreme samog objekta.
U građevini je normalno da se radovi plaćaju po situacijama, u priopćenju se navodi da su dobili predujam od 10%, a o plaćanju daljnjih situacija ne navodi se ništa. Uzimati novac u banci da bi se isfinancirala većina troškova izgranje će na kraju zbog kamata pojesti eventualnu dobit -jer marža je jako niska na ovom projektu.
Najbitnije je da se sad situacija financijski konsolidira, da se dogovori kredit s bankama kako bi se ove kratkoročne obveze što prije riješile.
Ako se dogodi da će radnicima kasnit plaće i neće im se isplaćivati onda je to loša situacija ,jer ljudi će tad odlaziti. Velika je potražnja za građevinskim radnicima na tržištu i ako ne dobe plaću ljudi će odlaziti dalje.
Ovdje imamo sljedeći problem.
Ne znam koliko ste upućeni, ali mediji mogu uništiti neko poduzeće svojim lažnim pisanjima.
Ovdje se sada radi o tome da vjerovnici nakon medijske hajke mogu poslati na naplatu sve mjere osiguranja kako bi što prije mogle naplatiti. I tako jedan za drugim mogu uzrokovati ono što je naslov sam sugerirao: blokadu.
Nakon toga, mirno išetati iz ureda, uzeti svoju kuvertu i zahvaliti na gradnji Pelješkog mosta.
Ispod 310 kuna nikad više.
ovo cemo zabiljeziti 🙂
Vidiš kako je jednostavno biti ulagač.
Napišeš članak i postaviš se nisko na kupnji.
Sramota!!! Jad i bijeda hrv. tržišta kapitala.
Ovako naručeni člnaci se pišu i onda se šire brzinom svjetlosti (najviše zbog suradnje).
Prvo piše jutarnji, Krešimir Žabec, OBJAVLJENO: 17.03.2017. u 15:16 -naslov je s upitnikom
Onda piše vecernji, Objava: 17.3.2017 | 15:24 – nema potpisanog autora, naslov s upitnikom
Onda se ujutro u subotu opet javlja isti autor iz jutarnjeg s naslovom Blokada
AUTOR Krešimir Žabec, OBJAVLJENO: 18.03.2017. u 10:31
BLOKADA
HRVATSKI GRAĐEVINSKI GIGANT ZBOG PROBLEMA S MOSTOM ČIOVO PRED SLOMOM Viadukt u teškim financijskim problemima, radnici bez plaća, većina na bolovanju
Odmah nakon toga iz iste kuće, slobodna Dalmacija
Piše Dražen Gudić
Konačno je sve jasno – ‘Viadukt’ je u problemima, čiovski most neće biti gotov do sezone, a izvođač nudi novi rok, tek za devet mjeseci, što Hrvatske ceste ne prihvaćaju. Sada smišljaju što će dalje i tko će posao dovršiti
Danas su mnogi popušili zbog neodgovornog i nadasve površnog pisanja novinara o problemu kašnjenja završetka izgradnje mosta. Mislim da je i Uprava zakasnila s očitovanjem, koje je uslijedilo tek danas, nakon velikog pada ove dionice tijekom današnjeg dana. Iz izjave predsjednika Uprave Viadukta može se zaključiti da Viadukt nije krivac za kašnjenje, ili nije glavni krivac. Čak se iz izjave vidi da je Viadukt poduzeo određene aktivnosti da radovi idu, za što ima dodatni financijski trošak. Upitno je kako je sastavljen ugovor i da li će te dodatne troškove uspjeti naplatiti od investitora. Po meni bi bilo bolje da su način plaćanja (po izvedenim radovima) preciznije ugovorili, kako bi se izbjeglo različito tumačenje načina plaćanja (u ovom slučaju) čelične konstrukcije. Ipak, u zraku negdje visi i pitanje da li neko (ili više njih) namjerno ne plasira “alarmantne” vijesti, kako bi izazvao paniku i došao do dionica po diskontnoj cijeni. Nažalost HR tržište kapitala je po mom mišljenju i iskustvu jako daleko od uređenog tržišta kapitala. Nažalost veliko je pitanje što radi HANFA, i to ne samo u ovom slučaju. Nisam prodao dionice Viadukta i neću ih uskoro prodati, jer unatoč svim problemima koje ima Viadukt, vjerujem s obzirom da je preživio i gora vremena, da će prebroditi i sadašnju situaciju i ući u mirnije vode. Osim, naravno ako se oko Viadukta ne igraju velike igre. Nadam se da će i Država objektivno sagledati situaciju oko ovog projekta, te ako neće pomoći Viaduktu, ono barem mu neće odmoći!? Nadam se da ne moramo baš sve naše uništiti. Ovo je samo moje osobno mišljenje i nije nagovor niti na držanje, niti na prodaju, odnosno kupovinu ove dionice.
@analiza: nemoj na kraju zaboraviti objaviti i današnji demantij tih laži i nepotpunih informacija koje su o Viaduktu plasirale određene tiskovine prošli petak i subotu, jer će inače neki neupućeni u nedavni tijek događaja biti krivo informirani.
Sa današnje konferencije za novinare u podne, izjava Joška Mikulića, predsjednika Uprave Viadukta:
http://www.seebiz.eu/mikulic-kriva-je-drzava-a-ne-viadukt/ar-152741/
http://zse.hr/userdocsimages/novosti/1yoXxgL0b90t41gFywuzyw==.pdf