3 godine nemaju uvjete za natjecaje HC-a. Takva je uredba.
Cudi me da to neznate.
Dalje, netkk navodi da se penali nece placati.
Da,placat ce se i vec se placaju. Pa tko bi inao m.uda poslije svega donijeti odluku da se penali ne naplacuju.
Pristupne ceste se takoder nece dovrsiti, sami sto to za sada nije u zizi medija kojima je bitan jedino most.
Jedan kolega spominje da ce se problem rijesiti novim zaduzenjem.
Neka ode provjeriti bonitet firme pa ce mu sve bit jasno.
Niti jedna banka ni pod razno vise ne daje kredit Viaduktu, i tako od studenog prosle godine.
Gradilište kod Trogira još nije zamrlo, a tko će i pod kakvim uvjetima na njemu nastaviti radove, doznat će se idućeg tjedna. Sigurno je da "Viaduktu" ne prijete penali, jer ugovorom nisu ni predviđeni, ali poslovni fijasko ove tvrtke i bez toga je bolan. Blamaža je potpuna i zbog činjenice da se donedavno uvjeravalo kako će sve biti u redu, a za kašnjenja se krivilo podizvođača – prstom se upiralo u glavnog krivca, makedonsku "Iskru" koja je najprije loše izvela neke radove, a onda je zapela i s isporukom željeznih konstrukcija.
Na kraju su Makedonci dobili novu priliku koju su iskoristili i isporučili na gradilište sav potreban čelik i prije najnovijeg ugovorenog roka (konac ožujka), ali time su samo razotkrili najslabiju kariku velikog posla – "Viadukt". Tvrtku koja je do jučer ambiciozno planirala izvoditi i najveće projekte i koja je, tri mjeseca nakon čvrstih obećanja danih ministru Butkoviću, priznala vlastitu potpunu nemoć.
http://slobodnadalmacija.hr/dalmacija/split-zupanija/clanak/id/474466/viadukt-srusio-sve-nade-graevinar-nije-u-stanju-u-roku-izvesti-radove-most-za-ciovo-ce-biti-gotov-tek-u-veljaci-2018
Butkoviću je jako stalo da se taj most napravi, vjerujem da će napraviti sve da zaista bude i gotov u nekim ljetnim mjesecima…
Samo je pitanje može li angažirati podizvođače koji bi pratili ili pogurali radove.
Nisam ekspert za niskogradnju, ali predpostavljam da bi po tehnološkim fazama radova bilo dovoljno :
10 armirača, 10 betoniraca, 10 tesara, 25 bravara…… dakle potrebno je oko 50 kvalificiranih djelatnika da bi se taj projekt dovršio.
Kako god, drugi tjedan će biti jako zanimljiv…i sjajna prilika budući da ide otvorenje zračne luke Zagreb.
Nisam provjeravao, tko je kupio onih desetak tisuća dionica na 400_405 kn proteklih dana!?
Mada će sve pristupne ceste do mosta VDKT izgraditi, znači problem je samo most.
Mannu, da li si ti svjestan sta si napisao? Problem je samo most… Izgraditi most je bio i zadatak.
Ako se referiras na nedavni interview predsjednika uprave u novinama, tamo je izlistan popis zelja a ne i dobivenih poslova.
Vec sam bio napisao da je jedan od problema i nerazumijevanje rijeci ROK
Da niste tako površni, uočili biste da to nisu moje riječi. To je potpisani članak iz Slobodne kojeg samo prenosim.
Ne znam zašto su se neki toliko negativno ovdje raspisali, pa ništa se strašno nije dogodilo, možda će izgubiti taj posao s mostom,i to se događa. Mada će sve pristupne ceste do mosta VDKT izgraditi, znači problem je samo most.
I što sad, pa imaju za ovu godinu već ugovoreno preko milijardu kuna poslova a tek je 3. mjesec. Istina je da nije dobro što ih mući likvidnost ali ni to nije toliko strašno, zaduže se ako nema druge bolje opcije, i gotova priča, pa usporedite koliko je Dalekovod dužan prema Viaduktu pa će te vidjeti da tu ima još jako puno slobodnog prostora.
Nije jedino dobro što im fali radne snage, a to što nisu dobili place za prvi i drugi mjesec je već poznata stvar za VDKT i nije ovo prva godina da se to dogodilo na početku godine.
Po meni je najbitnije da su za ovu godinu već osigurali 50% više poslova od prošle a tek je 3. mjesec, brdo je još natječaja otvoreno koje će pobrati tako da po meni nema mjesta ovdje za neku nervozu.
Vidjet ćemo na kraju godine na kojim će razinama biti VDKT, pred nama su dobre godine.
Nemam slobodnog keša pa zato ovako pišem, inače bi šutio i u ponedjeljak se nadao mogućem padu.
Lp
Da cak i da definitivno Vijadukt i izgubi ovaj posao to samo znaci da ce ga dobiti netko drugi od gradjevinara. A Vijadukt ima i drugih poslova, iako slazem se, jako neprofesionalno od njih, kada vec zele biti renomirana firma.
Ne bih komentirao, međutim, novinar izmišlja.
Uostalom, ovdje možete dobiti tu uslugu o blokadi.
Istina, Viadukt, trenutno, nije u blokadi !
“Problem je samo most…”
Dobra šala !!!
Pozdrav s Pelješca.
Ja ću opet kao papagaj a moderator nek briše iako ne vidim zašto se uhvatio mene i brisanja svih mojih postova.
Dakle greška uprave Viadukta je ta što se nisu još prije par godina odlučili na PSN-u kada su je iskoristili i svi ostali građevinari. Bila je Bogom-dana za izvačenje iz kaljuže nelikvidnosti, iako je to bio prevarantski mehanizam, izmišljotina “tukca” Linića, mora se priznati da nije bilo PSN-i, danas ne bi na burzi gledali ni IGH, ni Dalekovod, ni Ingru. Banke bi ih odavno razbucale kao džukac staru vreću. Ovako su se te firme kolko tolko riješile nerješivih problema sa dobavljačima, dakle papirnato po zakonu su ih izigrali, banke su im prolongirale dugovanja na duži rok, nešto su odmah i naplatile, uzele malo nekretnina koje su ionako tada bile neutržive. Sada te firme malo lakše dišu, likvidnije su i na kraju se možda i izvuku. A Viadukt se pravio važan, kao ono nama to ne treba mi smo pošteni, nemamo stranačkih repova, i to ih je koštalo sadašnje nelikvidnosti i najizglednije da će sa velikim zakašnjenjem u PSN-u a to nikako nije dobro sada, bilo je daleko bolje prije par godina.
Siguran sam da ce sve te firme koje su dobile PSN zavrsiti u stecaju.
To je samo odgadjanje neodgodivog.
Sve firme koje su navedeme u tvom clanku su si same pisale cijene po koja ce graditi autoceste i tunele i dobivale anexe a nisu imale gotovo pa nikakvu dobit nakon toga.
Ne vidim koji podizvodjac ce raditi da nekime tko im je uzeo pola iznosa dugovanja a za ostalih pola je obecao vratiti kroz 10 godina.
Mannu, isprika, povrsan sigurno nisam ali visokokvalitetne clanke iz visokokvalitetnih novina tipa .. Ne citam
Siguran sam da ce sve te firme koje su dobile PSN zavrsiti u stecaju.
To je samo odgadjanje neodgodivog.
Sve firme koje su navedeme u tvom clanku su si same pisale cijene po koja ce graditi autoceste i tunele i dobivale anexe a nisu imale gotovo pa nikakvu dobit nakon toga.
Ne vidim koji podizvodjac ce raditi da nekime tko im je uzeo pola iznosa dugovanja a za ostalih pola je obecao vratiti kroz 10 godina.
Mannu, isprika, povrsan sigurno nisam ali visokokvalitetne clanke iz visokokvalitetnih novina tipa .. Ne citam
A ja sam siguran da griješiš.
Ovdje treba bit realan,ovo je sramotno jako losa referenca,pa bi li im netko od vas dao neki krupniji projekt da rade!? neminovan pad u pon. I da,sad malo pricekat i ponovni shopping:)
Vijesti će se puštati u javnost kako će to nekome u tom trenutku odgovarati, uglavnom trejderima već sad sline cure a izgledno je da će idući tjedan proći na povećanom obujmu trgovanja i likvidnosti kako na vdkt tako i na todinim dionicama…Invest vidim da si poprilično uzbuđen i da ti ručice drhte pa objavljuješ post dva puta.:-)