VDKT (Viadukt d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska VDKT (Viadukt d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

građevinari su prije 6 mjeseci trebali početi ugovarati poslove sa uračunatim većim plačama radnika,očekujem da su tako i postupili ali ovaj posao(čiovo) je ugovoren bitno ranije pa…
treba ga privesti kraju,ako to nije bila u stanju tada se je ova uprava kvalificirala za kategoriju nesposobnih.
nema potrebe da mi dioničari riskiramo sa takvom upravom.
od jučer sam dioničar za dodatnih 100 kom po 375.
vjerujem u potencijak ove firme,u svijetlu budućnost pogonjenu tsunamijem poslova ali u upravu??
ako ova uprava želi zadržati povjerenje nas dioničara dosta je više muljanja,karte na sunce da vidimo kakva je situacija i da krenemo dalje sa ovom ili novom upravom jer tsunami nikoga neće čekati da se godinama bavi vlastitom nesposobnošću.
u suprotno ću sve prodati pokupiti zaradu i preseliti u druge građevinare koje držim bolje upravljanima.
vdkt i nije bio moj prvi pick već dio diverz procesa.
ako vdkt se nalazi u situciji da ne može dalje sami u tom slučaju vrijedi isto.
skupština ,glasanje,traženje kupca,partnera koji će otkupiti naše dionice i svako svojim putem.
jer neće tsunami nikoga čekati.
zar želimo sudbinu todexa koji je odugovlačenjem uništio,spržio brod love i ugrozio opstanak firme?
nije smisao postojanja firme da bi nesposobna uprava ako je nesposobna držala menagerske pozicije već da nama dioničarima ostvari dobit.
vrijeme je za evoluciju zse dioničara,čekanje godota nije mudar,pametan,racionalan izbor.
svaki dan koji je izgubljen je puno,kao što svjedočimo kod todexa i minute postaju jako skupe.
tsunami je na putu i interesa za kupnju vdkt bi sigurno bilo,netreba se kockati sa propuštanjem te prilike jer neće ona nas čekati.


neisplata plaća?
držim to nekorektnim i navlači sumnju u sposobnost uprave?
možda je vrijeme da netko vdkt preuzme ?
tsunami poslova dolazi prilika za zaradu je tu,naravno nije svatko jednako sposoban,spretan,močan,fin potkovan….
zanimljiva koincidencija sa todexom i poveznicama?
po meni svi su preduvjeti tu za val preuzimanja u građevini.
ne vidim tu ništa loše za nas dioničare,dapače
živi bili…

13.02.2017 str 410

…bio bi više nego dobar potez dočepati se takve firme za "kikiriki"pa…
ma ne samo ove svi su građevinari gratis servirane večere po ovim cijenama pri tsunamiju poslova na putu neviđenom na ovim prostorima.
cijela izlistana hr građevina 1 mlrd kn??
još da je bilo malo "pameti"mudrosti kada je bilana 0,5 mlrd da se je kupovala na turbo niskim valuacijama?
na što su neki od nas i upozoravali da će doći uskoro vijeme kada će to biti povijest za kojom se može samo plakati ali…
ne mislim tu prioritetno na male ulagače već velike građevinske firme koje pretendiraju na poslove u ovoj regiji.
valjdia su ih “stručnjaci” savjetovali da ne kupuju?
nema veze još bolje ako se mene pita,imamo veće šanse prodati po skuplje ako se netko odluči na preuzimanje sada po skuplje kada im po jeftinije nije bilo interesantno.
evo što bi falilo francuzima da su kupili vdkt?
to je za njih kikiriki.
možda i hoće ako dobiju i odrade most zajedno?

zašto ne i prije redovne izvsanredna skupština i izjašnjavanje nas diončara o prodaji
teško mi je povjerovati da nema zianteresriranih pri >100 mlrd kn posla na putu ?

[/quote]

ne pozivam na kupnju-prodaju,očekujem da me netko svojim razmišljanjima i argumentima potakne na novo razmišljanje.isprike na dužini posta,tipfelerima...

Posla ima ali nema novaca. Moguća predstečajna (rekoh više puta i svaki put obrisan) i dokapitalizacija.
Scenarij kao kod Dalekovoda, ali u krivo vrijeme.

Žao mi je dioničara, ipak najave sloma. Upozoravao sam na problem radne snage, plaća itd.
http://www.jutarnji.hr/vijesti/hrvatska/hrvatski-gradevinski-gigant-zbog-problema-s-mostom-ciovo-pred-slomom-viadukt-u-teskim-financijskim-problemima-radnici-bez-placa-vecina-na-bolovanju/5782851/

Nisam pristaša kupnje dionica zato što:
1. mora rasti (nešto poput najave rasta građevinara)
2. zato što je jeftino

Pristaša sam kupnje:
1. kada vidim odličan razvoj u sadašnjosti i budućnosti.
2. ako zadovoljava uvjet likvidnosti, vlasničke strukture i ono najvažnije, a to je DOBIT.

ja ovu upravu nikako nekontam non stop se natjecu za poslove a nemaju radnike da im dovrse iste davno su prosla vremena kad su se tuneli 4-5 puta prebojavali a drzavi slale masne faktura kad bolje razmislim ni u ta zlatna vremena za gradjevinu nisu imali bog zna kakvu dobit.pozdrav


Jako loša stvar za građevinare, vjerojatno kronični nedostatak radne snage. Za dionice da ne pričam.
Nemaju radnike niti za radne strojeve, a kamoli neopdhodnu nižu radnu bez koje su kao puška bez
udarne igle. Ukoliko žele bilo što napraviti, moraju odmah oštro dizati plaće, a time idu u visoki gubitak.
Živo blato nažalost. Tužno.


Zašto uzimati posao ako se unaprijed zna da će biti minus a pogotovo ako nemaš radne snage.Nitko danas neće u građevinarce pogotovo za 5-6t kn,treba podići plaće i biti će radnika.Ono što je valjalo otišlo je van iako ni tamo nisu božanstveni uvjeti.

Citam kazu viadukt ne likvidan ne otplacuje obveze na vrijeme, a neki se raduju dokupu jeftinije za koji postotak na ovim cijenema da mi je znati koju vi racunicu imate volio bi je vidit, e pa sretno vam da nekako kapne sta love da ne zaglibe skroz.

Ignore : renči

Gradilište kod Trogira još nije zamrlo, a tko će i pod kakvim uvjetima na njemu nastaviti radove, doznat će se idućeg tjedna. Sigurno je da “Viaduktu” ne prijete penali, jer ugovorom nisu ni predviđeni, ali poslovni fijasko ove tvrtke i bez toga je bolan. Blamaža je potpuna i zbog činjenice da se donedavno uvjeravalo kako će sve biti u redu, a za kašnjenja se krivilo podizvođača – prstom se upiralo u glavnog krivca, makedonsku “Iskru” koja je najprije loše izvela neke radove, a onda je zapela i s isporukom željeznih konstrukcija.

Na kraju su Makedonci dobili novu priliku koju su iskoristili i isporučili na gradilište sav potreban čelik i prije najnovijeg ugovorenog roka (konac ožujka), ali time su samo razotkrili najslabiju kariku velikog posla – “Viadukt”. Tvrtku koja je do jučer ambiciozno planirala izvoditi i najveće projekte i koja je, tri mjeseca nakon čvrstih obećanja danih ministru Butkoviću, priznala vlastitu potpunu nemoć.
http://slobodnadalmacija.hr/dalmacija/split-zupanija/clanak/id/474466/viadukt-srusio-sve-nade-graevinar-nije-u-stanju-u-roku-izvesti-radove-most-za-ciovo-ce-biti-gotov-tek-u-veljaci-2018

Voda nikad ne zavrije dok je gledaš.

Cudi me da se kolega DATA sada ne javlja.
Bas me zanima njegov komentar, vjerujem da je njemu sve idilixno, i dalje.

Ne znam zašto su se neki toliko negativno ovdje raspisali, pa ništa se strašno nije dogodilo, možda će izgubiti taj posao s mostom,i to se događa. Mada će sve pristupne ceste do mosta VDKT izgraditi, znači problem je samo most.
I što sad, pa imaju za ovu godinu već ugovoreno preko milijardu kuna poslova a tek je 3. mjesec. Istina je da nije dobro što ih mući likvidnost ali ni to nije toliko strašno, zaduže se ako nema druge bolje opcije, i gotova priča, pa usporedite koliko je Dalekovod dužan prema Viaduktu pa će te vidjeti da tu ima još jako puno slobodnog prostora.
Nije jedino dobro što im fali radne snage, a to što nisu dobili place za prvi i drugi mjesec je već poznata stvar za VDKT i nije ovo prva godina da se to dogodilo na početku godine.

Po meni je najbitnije da su za ovu godinu već osigurali 50% više poslova od prošle a tek je 3. mjesec, brdo je još natječaja otvoreno koje će pobrati tako da po meni nema mjesta ovdje za neku nervozu.

Vidjet ćemo na kraju godine na kojim će razinama biti VDKT, pred nama su dobre godine.

Nemam slobodnog keša pa zato ovako pišem, inače bi šutio i u ponedjeljak se nadao mogućem padu.

Lp

Problem jest ako se ugovor raskine jer to za sobom vuce ne mogucnost javljanja na natjecaje hrvatskih cesta iduce 2 godine kako je to cini mi se kolega Invest spomenuo.
Takoder nije mi jasno od kuda novinaru da nema placanja penala. Jasno je da penali postoje i to vjerojatno u vrijednosti 5 % ukupne cijene projekta sto je uobicajeno za ovu vrstu projekata.

To ste vidjeli iz Graha da se ne smiju više 2 g javljati na natječaj?

Mada će sve pristupne ceste do mosta VDKT izgraditi, znači problem je samo most.

Mannu, da li si ti svjestan sta si napisao? Problem je samo most… Izgraditi most je bio i zadatak.

Ako se referiras na nedavni interview predsjednika uprave u novinama, tamo je izlistan popis zelja a ne i dobivenih poslova.
Vec sam bio napisao da je jedan od problema i nerazumijevanje rijeci ROK

New Report

Close