prošla su vremena kada građevinari moraju biti sretni da rade za kikiriki,dolaze vremena u kojima će birati sebi profitabilnije poslove.
kada to shvate oni kojima trebaju građevinari kao vdkt sami će nuditi bolje uvjete.
ponavljam od sada pa na dalje ne jašu više investitori već građevinari,znam da je nakon deset godina to teško nekima prihvatiti zato su i propustili što su propustili,srećom za njih ima još više za propustiti od propuštenog.
svakome po vlastitom izboru
da tako je,nemamo to crno na bijelo još,e taj “još” će biti jaaaeako skup nekima i to ne u dalekoj budućnosti već bitno prije toga,onima kojima kupovina bez “još” nije opcija.
srećom za nas, jer kada dođe taj dan imati ćemo kome prodavati+ oni će dizati cijene.
wi-win, svatko će dobiti ono što želi može li bolje od toga?
http://www.index.hr/mobile/clanak.aspx?category=vijesti&id=951184
E ovo nije uredu da radnicima kasne place mjesecima
neisplata plaća?
držim to nekorektnim i navlači sumnju u sposobnost uprave?
možda je vrijeme da netko vdkt preuzme ?
tsunami poslova dolazi prilika za zaradu je tu,naravno nije svatko jednako sposoban,spretan,močan,fin potkovan….
zanimljiva koincidencija sa todexom i poveznicama?
po meni svi su preduvjeti tu za val preuzimanja u građevini.
ne vidim tu ništa loše za nas dioničare,dapače
živi bili…
…bio bi više nego dobar potez dočepati se takve firme za “kikiriki”pa…
ma ne samo ove svi su građevinari gratis servirane večere po ovim cijenama pri tsunamiju poslova na putu neviđenom na ovim prostorima.
cijela izlistana hr građevina 1 mlrd kn??
još da je bilo malo “pameti”mudrosti kada je bilana 0,5 mlrd da se je kupovala na turbo niskim valuacijama?
na što su neki od nas i upozoravali da će doći uskoro vijeme kada će to biti povijest za kojom se može samo plakati ali…
ne mislim tu prioritetno na male ulagače već velike građevinske firme koje pretendiraju na poslove u ovoj regiji.
valjdia su ih “stručnjaci” savjetovali da ne kupuju?
nema veze još bolje ako se mene pita,imamo veće šanse prodati po skuplje ako se netko odluči na preuzimanje sada po skuplje kada im po jeftinije nije bilo interesantno.
evo što bi falilo francuzima da su kupili vdkt?
to je za njih kikiriki.
možda i hoće ako dobiju i odrade most zajedno?
zašto ne i prije redovne izvsanredna skupština i izjašnjavanje nas diončara o prodaji
teško mi je povjerovati da nema zianteresriranih pri >100 mlrd kn posla na putu ?
Nije ne isplata plaća nego je jedna plaća kasnila …no svimna je u clanku promaklo
da smo ipak dobili Splitski aerodrom sto je daleko zanimljivija informacija
kao i to da Viadukt kupuje nove strojeve tako da nije da se nema novaca nego se novac ulaže…a sto je jednom placa kasnila pa sta viadukt nema redovito sjedanje zarade nekad se ceka da novac sjedne ako su kupili strojeve ponestalo za radnike ..nista posebno niti novo
A zasto nedostaje radnika? Pa jer je ponestalo novca za njih. Treba kup’t strojeve bogati!
Nije ne isplata plaća nego je jedna plaća kasnila …no svimna je u clanku promaklo
da smo ipak dobili Splitski aerodrom sto je daleko zanimljivija informacija
kao i to da Viadukt kupuje nove strojeve tako da nije da se nema novaca nego se novac ulaže…a sto je jednom placa kasnila pa sta viadukt nema redovito sjedanje zarade nekad se ceka da novac sjedne ako su kupili strojeve ponestalo za radnike ..nista posebno niti novo
Sve stoji, međutim, za mene su ljudi na prvom mjestu, operativci znaju ako kasni plaća ili je nema… učinak se bitno smanjuje….
Tako da Ugovorenih poslova može biti milijarde ako realizacija nije dobra….učinak..
Jedan moj kolega, poznavatelj prilika u cestovnoj branši kaže da ga VIJADUKT podsjeća na Konstruktor…
Ja se nebi složio, ali nisam zanemario tu izjavu…
Posjedujem nešto dionica VDKT…
Kolega data kazes jedna placa kasnila pa sta….Nije kasnila vec jos uvijek kasni radnici su dobili od 1000 do 2000 kn za prosinac mjesec… to nije ni minimalac… Podsjecam da je neisplata place kazneno djelo… radnici masovno napustaju viadukt koliko je vozaca i strojara otislo…? To si presutio…. kakve koristi od strojeva ako nema tko na njima radit… iskreno se nadam da ovo nije pocetak kraja viadukta…ovako je pocelo prije par godina u industrogradnji, hidroekektri, osijek koteksu i sl i znamo kako je zavrsilo…
Za dva tjedna će se znati tko ulazi u drugi najjuži krug, moje mišljenje je da će francusko-hrvatski konzorcij sigurno proći jer smatram da će vlada(HDZ) pružiti priliku domaćim građevinarima da grade pelješac. Prva i osnovna stvar je koji iznos će biti odobren od EK a za početak gradnje do jeseni ili proljeća 2018 će se VDKT pripremiti.
jedne godine je dividenda bila 100 kuna a jedne 80. Ma super. A cijena dionice je bila 10000 kuna. Ovo je dionica i po.Kupi i mirno spavaj jednu godinu ces docekat 100 kuna a drugu 80. I to sve u samo 20jst godina.
dobivanje gradnje mosta?
to bi bio dobar scenarij
a potencijalno još bolji bi bio
da netko vdkt radi toga i tsunamija od >100 mlrd kn pokaže zainteresiranost za kupnju vdkt?
koji bi bili njegovi motivi?
dočepati se vlasništva nad respektabilnom firmom sa respektabilnim referencama i bez plačanja
posebno izdašnih premija na imovinu i na potencijalnu,izglednu profitabilnost u bliskom budućem razdoblju.
trenutak ne može biti bolji za kupovinu pred novim velikim građevinskim ciklusom
a valuacija vrlo niska.
vdkt ima raspršenu strukturu dioničara i ako večina odluči da joj je u interesu prodati
biti će prodano zar ne?osobno sam za to,naravno večina odlučuje.
dali je slučajno odnedavno uprizorenje ovih iz top 10 na asku?
ili je to možda poziv na preuzimanje?
može anketa?
dali bi otpustili dionice vdkt za 1,0 Bv + mini premijica zaokruženo 700 kn?(može i argumentirani kontraprijedlozi zašto ne?)
a) DA
b) NE
može i na privat da ne privatiziramo
naravno može biti da bi i onima koji nisu zadovoljni sa cijenom ili iz nekog razloga nebi otpuštali da bi i njima ipak bilo u interesu da strabag,francuzi ili netko treći preuzme upravljane sa firmom pa bi glasali za taj prijedlog.
isprike kolegi amerikanec@ na pogrešno kvotanom
evo ispravljene verzije komentara
Za dva tjedna će se znati tko ulazi u drugi najjuži krug, moje mišljenje je da će francusko-hrvatski konzorcij sigurno proći jer smatram da će vlada(HDZ) pružiti priliku domaćim građevinarima da grade pelješac. Prva i osnovna stvar je koji iznos će biti odobren od EK a za početak gradnje do jeseni ili proljeća 2018 će se VDKT pripremiti.
dobivanje gradnje mosta?
to bi bio dobar scenarij
a potencijalno još bolji bi bio
da netko vdkt radi toga i tsunamija od >100 mlrd kn pokaže zainteresiranost za kupnju vdkt?
koji bi bili njegovi motivi?
dočepati se vlasništva nad respektabilnom firmom sa respektabilnim referencama i bez plačanja
posebno izdašnih premija na imovinu i na potencijalnu,izglednu profitabilnost u bliskom budućem razdoblju.
trenutak ne može biti bolji za kupovinu pred novim velikim građevinskim ciklusom
a valuacija vrlo niska.
vdkt ima raspršenu strukturu dioničara i ako večina odluči da joj je u interesu prodati
biti će prodano zar ne?osobno sam za to,naravno večina odlučuje.
dali je slučajno odnedavno uprizorenje ovih iz top 10 na asku?
ili je to možda poziv na preuzimanje?
može anketa?
dali bi otpustili dionice vdkt za 1,0 Bv + mini premijica zaokruženo 700 kn?(može i argumentirani kontraprijedlozi zašto ne?)
a) DA
b) NE
može i na privat da ne privatiziramo
naravno može biti da bi i onima koji nisu zadovoljni sa cijenom ili iz nekog razloga nebi otpuštali da bi i njima ipak bilo u interesu da strabag,francuzi ili netko treći preuzme upravljane sa firmom pa bi glasali za taj prijedlog.