a gradnja kreće već na jesen, biti će tu posla tri godine
ok,mora se priznati međunarodni natječaj je u pitanju ali francuzi su dokazali da znaju dobro računati,lova im nije problem a vdkt je dokazao da zna graditi.
pa nisu se bez vraga francuzi uzmotali u zadnje vrijeme,čak nam i premijer dobro šalta francuski.
hdz će se sigurno polomiti da domaći građevinar sudjeluje u gradnji.
šanse su dobre ali pričekajmo lipanj da kažemo hop.
Ja se mislim sve sta imam ulupat u ovo. Evo sam da oglas u Indiji da prodajem bubrig pa cu i to ukrcat ovde.
samo jedan ili oba?
šta oni tamo najbolje plačaju ili najbolje vade?
nemojte kolega skupit ćemo mi ovdje po koju dionicu da se upišete u knjigu dioničara ako je tako važno
neka bubrega
🙂
Ma oba. Meni je jetra najbitnija za bubrige me nije briga. Ionako mi ih je milicija izbila toliko puta pa su za qrac ionako.
znači kolega svjesno bi prodali robu s greškom?
a garancijski rok,povrat?
nego da ne idemo previše u širinu.
po vama kolega ako sam dobro razumio vdkt je vrijedan razmatranja potencijano mogućeg participiranja u nekom eventualo minimalno ili još manjem dijelu?
dali to čisto da se proširi deverzifikacija ili ima možda neki potencijalno određeni motiv?
naravno ako se smi o tome govorit ovako da svi “čuju”,pročitaju?
🙂
kaže ministar O.B. da u lipnju će se znati tko je dobio posao a da hr ceste od sutra mogu pokrenuti drugi krug izbora izvođača.
htv dnevnik-tema dana
da pa šta? niti jedan domaći građevinar nije dao samostalnu ponudu nego kao mali kooperanti velikih stranih građ.firmi! ali za navlakače dovoljno da ispišu desetine postova….
Ovdje koliko vidim EU jos nije odobrila sredstva?
Znači čekaju da se odaberu izvođači, ako dobiju njihovi igrači do 85% sredstva idu 🙂 ,,, a ako posao daju našim onda će reći hbga ne sufinanciramo :).
Jaki su, jaki
@belupo
.jako dobra konstatacija kolega!
.a raspodjela ‘vrhnja’ naravno ide odozgo prema dolje a ne obratno.
prvo, nitko nije tvrdio ja bar nisam pročitao niti jedan post da će neka naša tvrtka dobiti posao
drugo, već je poznate da su naše tvrtke kroz konzorcije dale ponudu za most
treće, te iste tvrtke su skupa SA VELIKIM GRAĐEVINSKIM TVRTKAMA iz eu prošle pr vi krug natječaja
četvrto, nije istina da EU neće kroz fondove financirati most, nego se odluka i donosi po pravilu kad se odaberiu uzvođačii, a hoće li to biti neka naša tvrtka među suizvođačima pa normalno da hoće. koja pa vjerujemo da će biti bašViadukt.
most se sigurno gradi sa EU fondovima ili bez njih,bolje sa njima ali vdkt ima još veće šanse da će dobiti posao ako je bez EU fondova.
još malo više vode na mlin vdkt,hop ćemo reći u lipnju ali…
neće lova iz EU fondova propasti,ima još masu infrastrukture za izgraditi,i bitno više od tih fondova.
dali će država graditi most sama ili drugu infrastrukturu sama u čemu je razlika pri činjenici da EU fondovi ionako neće izgraditi sve.
iz pozicije nas dioničara bolje da vdkt dobije gradnju mosta.
bilo je prilike ,danas je prilika, biti će prilike još za postati dioničar ako bi netko htio.
da bi bilo mudro razmotriti potencijanu mogućnost postati dioničar prije kako bi se naplatilo onima koji će poslije vjerojatno bi a uvijek na burzi postoje i rizici pa…
time will tell
most se sigurno gradi sa EU fondovima ili bez njih,bolje sa njima ali vdkt ima još veće šanse da će dobiti posao ako je bez EU fondova.
koje gluposti, da bi VDKT uopće ušao u krug mogućih kandidata za taj posao morao je podnijeti ponudu i proći kvalifikacije za drugi krug!! a nije!
nije sam , i to vi znate, da naše tvrtke nemaju dovoljno financijskih kapaciteta da se mogu javiti za tako veliki posao. ali zato se išlo sa konzorijem gdje su uz Viadukt i druge naše tvrtke se javile na natječaj.
nije sam , i to vi znate, da naše tvrtke nemaju dovoljno financijskih kapaciteta da se mogu javiti za tako veliki posao. ali zato se išlo sa konzorijem gdje su uz Viadukt i druge naše tvrtke se javile na natječaj.
naravno da znam, VDKT može biti eventualno mali kooperant na radovima…a znamo kako veliki “izdašno” plaćaju male
@invest, odnosno @belupo u pravu ste, znate a biti i mali koperant na iznos ukupne investicije je ogroman novac