Nešto se ovdje kuha,13492 komada i 11633 komada su na prodaji a to su šesti i sedmi dioničari Viadukta
stvarno mislite da se 25 000 komada viadukta prodaje na način da stavite nalog i čekate prodaju?
ne budite neozbiljni, molim vas (ovo bi trebale biti ozibljne stvari)
[/quote]
držim da je to dokaz da vdkt u ovom trenu vrijedi već min po koliko su izloženi nalozi(500) jer radi se većim dioničarima koji su sigurno dublje upoznati ali…
nebi bilo iznenađenje da oni povise svoja očekivanja kada(ako) ćemo im se cjenovno približavati:-)
po meni se to tako ne prodaje ali svatko ima pravo sa svojim raspolagati kako želi.
skloniji sam povjerovati u neke druge možebitne motive,potencijalne ciljeve…
ako se moje sumnje pokažu kao opravdane biti će razloga za zadovoljstvo.
imaš 5% u aerodromu,
8% vlastitih dionica,
Udio u Našice cementu (kupljeno 70-80mil kn obveznica), i još čuda ….
Mozemo li reci da sada Viadukt vrijedi najmanje 500 kn?
Dionica vrijedi onoliko za koliko je možeš prodati!
Znaci ako ja stavim 20 dionica RIVP-a na ask po 200 kn, RIVP vrijedi 200 kn?
@DOVIDJORNO
Zasto pricamo koliko vrijedi pola firme. Zasto ne reci koliko vrijedi cijela firma? Mislim niej mi jasan ovaj nacin evaluacije.
Je da, izgradnja 243 milijuna eura, a odrzavanje kroz citavo razdoblje koncesije od 30 godina – 88 milijuna eura.
Samo mali problem, ovih 243 milijuna eura je ukupna investicija kroz tri faze. U kojoj smo sada fazi i koliki je trenutni iznos investicije?
Kako god ne. Cinjenica je cinjenica, ne postoji drugacija cinjenica. Cifra nije niti pola od onoga sto ste vi rekli a koliko je tocno, i koga zanima, neka kopa po internetu.
Pa cim netko usporeduje mcap firme sa velicinom investicije, jasno vam je u kojem smjeru ide. A za pogledat bilancu ovdje trebam dva praxitena da ne dobijem napadaj panike.
Viadukt u Njemačkoj dobio novi posao vrijedan 7,3 milijuna eura
Evo i jos jedan novi posao