Dajte kolega molim vas …provjerio sam i podatke koje iznosi kolega igrać
o cjenama građevinara i koliko je koji rastao ..jao pa to je bilo prije 2 godine !!! a vi isto svi vas već ovdje znaju da konstantno dokupljujete koji su vas slušali nemaju više kune u đepu a oni koji su mene slušali su bome u dobrom profitu
svatko ko zna ućitati graf dionica od prošle godine neka provjeri ova dionica ima najmanji rast a najbolja izvješća i jedina uz Tehniku nije završila u stećaju …većina je jedva preživila sve su rasprodali što su imali
a kolega index koji to građevinari su imali bolja izvješća od VDKT koji to molim odgovor
[/quote]
opet niste ništa decidirano naveli.
većina je jedva preživjela, a za Viadukt je još uvijek upitno hoće li to isto uspjeti.
Pa pogledajte im obveze, bonitet, stanje računa, pitajte njihove radnike za plaće, pogledajte im gradilišta.
Pa diverzificirajte. Ima jeftinijih građevinara s boljim financijskim tokovima.
Tad se mirnije spava, ne?
Izostavili ste vi i hidroelektru a i datum ste nasli koji vam pase ..kao sto ste i zaboravili reći da je to bilo prije godinu dana znaci trenutno nebitno…
zanima me dali mislite da su svi oni trebali toliko rasti jer nisu se bas pokazali na izvješćima za razliku od VDKT
[/quote]
Dlkv konstantno raste prihod a Vdktu konstantno pada, tako da ne znam na koja se izvješća referirate (naravno da nije sve u prihodima). Koliko čitam najave su da će se to kod Vdkta okrenuti (doduše i kod svih građevinara koji su preživjeli).
Što se tiče razdoblja koje sam uspoređivao, nisam zaboravio reći da govorim o 04-05-06/2015 g, te sam naglasio da je i to jedan moguć kut gledanja rasta cijena. Navedeno razdoblje nije tako davna prošlost. Od tada Dlkv nema lošije poslovanje a Vdkt ima, pa sam dao usporedbu kretanja cijena neproporcionalno uspješnosti poslovanja.
Kako god, svi imatelji navedenih dionica bi trebali, s obzirom na rast cijena, biti zadovoljni, pogotovo na trenutno stanje u firmama.
Srećom, na burzi se kupuje budućnost, a ona je, naravno ako nema svijetskih “potresa”, sjajna.
Nemres gledat cjene od prije 2 godine…..koji argumenti kakve veze ima sto je bilo u krizi…
Evo usput bi ćestitao na novome poslu i padu cjene dionice nakon objave istog…
Kao što napiše novi ugovor a dionica pada i sa druge strane najmanje raste što nije dobro, a oporavit če se kada tad , a pogotovo kada dobije posao koji se nadamo tek onda če biti ovdje eksplozije, lp
Razvaljen ovaj 60H brzinski, ovo je najmanje raslo, ali zato ima najmanje prostora za pad, naročito u relaciji sa dobivenim poslovima i onima koji se realno očekuju.
Nemres gledat cjene od prije 2 godine…..koji argumenti kakve veze ima sto je bilo u krizi…
Evo usput bi ćestitao na novome poslu i padu cjene dionice nakon objave istog…
dakle, razdoblje od 18 mjeseci ti nije za gledanje i uporedbu, a razdoblje od tjedan dana ti je za gledanje i usporedbu.
Kad ti kažeš kolega…
zasto onda nebi gledali unazad 9 godina ili 3 bitno da si ti nasao datum za usporedbu koji tebi pase ..
i coravi vide sto je bilo prosle godine mislim da je to dovovoljno te da ne treba daje širiti ovu glupu temu ..
ovdje ima prostora za ozbiljan rast
tko je danas promatrao trgovanje vidjelo se da se sve ozbiljno na prodaji kupilo i da je ponuđeno toliko mizerno da se s malo šuške može cijena dići na 450 kn
ako sutra burza bude stabilna jedna dionica koja bi mogla povući će biti vijadukt
ovdje ima prostora za ozbiljan rast
tko je danas promatrao trgovanje vidjelo se da se sve ozbiljno na prodaji kupilo i da je ponuđeno toliko mizerno da se s malo šuške može cijena dići na 450 kn
ako sutra burza bude stabilna jedna dionica koja bi mogla povući će biti vijadukt
Nedavno im je u tjedan dana otišlo 50 vozača kamiona u Njemačku i Irsku – nije tko imao voziti kamione na gradilište i na deponij pa su priučeni vozači tj. keramičari i ostali radnici u mjesec dana slupali 25-30 kamiona 😀
Za dioničare, ja sam se dobro nasmijao kada sam ovo čuo. Iako, sudeći po pričama o drugima Viadukt je još dobar…