mene ne brine rast drugih građevinara više od vdkt iako mi je radi toga prinos manji,to će se promjeniti.
zato postoji divrzifik.sektora.
čak sam je i javno predlagao svima koji su zadnje vijeme bili razočarani nedovoljnim rastom “svojeg”građevinara.
preljevanje je neizbježno jer svaki ima svojih komparativnih prednosti.
važno da jedni vuku druge,baš kako sam i najavljivao.
pri rastu sektora>20% u mjesec dana držim da nema razloga za razočaranost.
kada dođe crno na bijelo sve će ići još značajno gore.
samo strpljivo,kokice i colu u ruke,noge gore i smajlić…
tsunami je na putu i jedini koji imaju razloga za nervozu su oni koji nisu kupili.
pri takvoj situaciji strpljivost bi trebala iskusnima biti piece of cake.
nestrpljivima će ovo biti izgledno dobra škola.
živi bili…
p.s.
dobro smo detektirali da je kota 400 billa “napuštena” prije napada
Sljedeći tjedan prema najavama Hrvatske ceste bi trebale obavjestiti javnost tko zadovoljava uvjete za drugi krug pelješkog mosta.
Držimo fige konzorciju gdje je viadukt.
Ulaskom u drugi krug tu bi mogao biti vatromet cijene, za sve one koji su razočarani jučerašnjom izvedbom viadukta.
Koliko ce uprihoditi od Peljeskog mosta?
Eto opet Viadukt najmanji rast u cjelom sektoru !!!
VDKT ima prednost jer je za vrjeme krize naucio diverzificirati posao na projekte tipa ovakvog kojeg je upravo danas objavio. Bit ce jos takvih dosta a vecina se financira iz fondova EU tako da nece biti kocenja uhljebne administracije s cekanjem potplate.
Ako nekog zanima ovakav je rast izgledao danas:
Promet Rast
DLKV 2,2 MKn +22%
VDKT 1,2 MKn +11,2%
HDEL 0,3 MKn +46,5% !!!
THNK 0,4 MKn +15%
INGR 4,8 MKn +25,3%
IGH 0,75MKN +45% !!!
VDKT je rastao daleko najmanje u usporedbi s ostalima. HDEL i IGH rastu kao da ce graditi most do mjeseca.
Zanima me sto kolega Invest misli o rastu potonjih? On stalno kritizira da VDKT raste a pred bankrotom je. Nadam se ipak da je kupio danas nesto dionica VDKT koji je ipak najmanje rastao.
Pet firmi zajedno radi taj posao od 212 mil …KOji dio je od Viadukta?
Evo ne znam sto da velim ….zadnijh nekoliko tjedana Viadukt je daleko zaostao za drugim građevinarima u rastu dionice...eto nije mi jasno posto je vjerovatno najbolji i najstabilniji građevinar u HR ..nije mi jasno da se neki prodaju na skoro 20 književnih vrijednosti dok je VDKT jedva prešo pola književne..
Viaduktu i partnerima posao vrijedan više od 212 milijuna kuna
Evo novi posao nije pomaogao i dalje najmanji rast koja blesava reakcija burze…