ako jesu “lažni nalozi”
a kome mogu “lagati” ili treba li nekog žaliti ako proguta…?
kada je imalo mudrom jasno da se na početku rasta koji se čeka 8 g. ne prodaje.
za izlazak neće ovdje biti mudar tajming prije 2018-2019
ovdje tek treba početi stizati objave hrpetine +vijesti uz možda i koju –
s ozbirom na tsunami poslova koji stiže i te – vijesti u vidu neprolaska na nekom natječaju
neće imati nekog efekta.
posla bi trebalo biti preko glave i da nema šanse da ga odrade da se svi “polome”.
u takvoj atmosferi će i veće marže biti nešto što se podrazumjeva za investitore.
odgoda projekta je uvijek najskuplje rješenje.
neki su se građevinari već okrenuli i vlastitoj izgradnji za tržište a to sigurno nisu
dobre vijesti za investitore koji su se specijalizirali u brutalnom cijeđenju građevinara zadnjih godina.
kolo sreće se okreće rekli bi ljudi.
ovi koji su preživjeli sada će naplatiti svoju sposobnost za preživljavanje dodatnim bonusima.
zakoni su to prirode najjači od svih.
ako ne griješim…
05.01. Erste +400 kom, prosječna 324
Do kraja mjeseca mogli bi biti najveći dioničar, ovakvim tempom.
Naravno ako bude dovoljno dionica na prodaji
ovaj naš građevinar se specijalizirao za ovu vrstu investicija.
živi bili…
Mogli bi dobit ovo Viadukt i Francuzi.
Peljeski most je mega-projekt i sam ulazak u krug onih koji su oznaceni da to mogu je ogroman uspjeh.
Viadukt je na svom terenu i to je logisticki prednost. S francuzima su imali suradnju na zracnoj luci Zagreb. Siguran sam ako pametno odigraju da taj posao mogu dobiti i kvaliteno na zadovoljstvo svih napraviti.
Svojevremeno je ako se ne varam Orešković išao u Francuski na dogovor oko gradnje. Prevelik je to projekt da se ne bi dodjelio uspod stola…
stiže i novi zakon da najjeftinija cijena nije jedini uvjet zar ne?.-)
tu uvijek postoji prostor za “slobodno tumačenje”
eu komisija sigurno neće inzistirati da kinezi dobe posao a ne eu firme.
možda i griješim,nebi bilo….
Svojevremeno je ako se ne varam Orešković išao u Francuski na dogovor oko gradnje. Prevelik je to projekt da se ne bi dodjelio uspod stola…
ili možda bolje reći: preveliki je to projekt da bi se dodijelio ispod stola.
No vjerojatno je bolje da taj posao i ne dobiju, kad znamo koliko se muče sa gradnjom mosta Čiovo gdje je 2000t čelika, a na mostu Pelješac cca 80000 t čelika, ili 40x više (samo mala digresija i mišljenje).
nećemo baš sad tako sve crno pa ugrađeno u ZLZ 7000t zar ne?
francuzi su bili “ključ” na ZLZ zašto nebi mogli biti i na pelješkom mostu?
pravi vjetar u leđa i ….
nećemo baš sad tako sve crno pa ugrađeno u ZLZ 7000t zar ne?
francuzi su bili "ključ" na ZLZ zašto nebi mogli biti i na pelješkom mostu?
pravi vjetar u leđa i ….
prvo provjerite tko je čelik na ZLZ ugovorio, nabavio i ugradio.
Ja ću vam pomoći : Viadukt nije!
ugrađeno 5000t armature i 2000t čelična konstrukcija
napišite detaljnije ako znate.
Viadukt je i prvi put dobio ovaj natječaj, čak su i trajekt kupili, i raspisali natječaj za posadu, pa smo jedno vrijeme pratili BDI. Ja ne sumnjam uopće da će dobiti ovo ponovno.