Dobivanje licence[thumbsup]
Sa 4700 kuna na 1700 kuna.
Pa jel dosta ove korekcijice?
Ili da cekam jos nize!?
Ovo stvarno nije više normalno, pa vratićemo se cijenom u 2003 godinu[angry]
Pa i dobit je na razini 2003. godine.
Pri cijeni od 1750 kn sadašni P/E Viadukta je oko 100, a P/BV preko 3. Iskreno, mislim da ima boljih prilika na tržištu. e sad, zašto je neko kupovao Viadukt na 4700…
Istina, prihodi su visoki, i dobit od 50 mil. kn nije nemoguća, a kad bude toliko onda ću i ja kupovati viadukt ako bude na ovim cijenama
Sa 4700 kuna na 1700 kuna. Pa jel dosta ove korekcijice? Ili da cekam jos nize!?
ja sam ga docekao na 1550,00 ali cu u ponedjeljak saigurno uvidjeti da sam ga preplatio[lol]
pogledajt emoje ranije postove,kad sam vam je govorio da je vdtk precjenjen svi su me pljuvali,evo vam na sad,neki su izgubili 2/3 ulozenog na vdtk-u
http://www.vecernji.hr/newsroom/news/croatia/3056875/index.do tolko![thumbsup]
pogledajt emoje ranije postove,kad sam vam je govorio da je vdtk precjenjen svi su me pljuvali,evo vam na sad,neki su izgubili 2/3 ulozenog na vdtk-u
dragi kolega, to vam je tako, ali nije samoi VDKT precijenjen , mnogo je njih precijenjeno još i s ovim cijenama. Istina sad ima i dobrih prilika. konkretno mislim da INGRA i IGH s ovim cijenama nisu precijenejni recimo. Istina nisu nešto ni podcijenjeni ali s obzirom na velike planove može se smatrati kao prilika za kupovinu.
VDKT je po meni i s ovom cijenom precijenjen pa sad…kom drago kom ne
Ovo je prebolesna dionica. Očito je da firma može napraviti ogromnu dobit – bilo je i 50 mil. kn po kvartalu, a može bome i gubitak. Cijena leti od 4800 do 1400… Strava. Realni rezultat za 2007. je 60 mil. kn dobiti ako se oduzmu rezerviranja što je opet brutalno s obzirom na niski kapital. Neću sad kupovat jer ima puno većih zicera na tržištu, ali od sada svaki dan pratim i Viadukt.