VDKT (Viadukt d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska VDKT (Viadukt d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Ako bolje pogledamo dobar dio dionica prodanih u ovoj godini su kupljeni u top 10 dionićara
neka Invest samo trubi insideri stalno kupuju !!!

Prvi ce biti posljednj a posljednji prvi

Ono što mene najviše ćudi kako dionica ne raste …
niti jednog građevinara ne kupuju toliko insajderi kao VDKT a i rjetko koju dionicu na ZSE.
Sve zivo je raslo osim VDKT a njega najviše insidera u top 10 kupuje
i to već dulje vremena…bilo koja druga dionica bi već odavno barem za 100% više rasla…evo ne mogu se iscuditi…imam ja i mnoge druge dionice ….
ali VDKT je fenomen nije se sa mjesta mako

Prvi ce biti posljednj a posljednji prvi


Ono što mene najviše ćudi kako dionica ne raste …
niti jednog građevinara ne kupuju toliko insajderi kao VDKT a i rjetko koju dionicu na ZSE.
Sve zivo je raslo osim VDKT a njega najviše insidera u top 10 kupuje
i to već dulje vremena…bilo koja druga dionica bi već odavno barem za 100% više rasla…evo ne mogu se iscuditi…imam ja i mnoge druge dionice ….
ali VDKT je fenomen nije se sa mjesta mako

ocito s razlogom…i to bi vas trebalo dodatno zabrinuti..
nista se ne dogada bez razloga..
nevjerojatno je vase slabo poznavanje firme cije dionice posjedujete..

Da i insajderi su u krivu jedino si ti kolega pametan …

Prvi ce biti posljednj a posljednji prvi

nisam pametan, samo znam neke stvari, koje ti neznaš.
a ako insajderom nazivaš ERSTE, onda mi je to još jedan dokaz tvog neznanja.

do nedavno si trubio da će se most Čiovo završiti u roku, i ministar te demantirao..

Rokovi su produljeni

..., a na kraju, Revolucija pojede svoje najbolje sinove.

Viadukt između stečaja makedonskog partnera i penala

..., a na kraju, Revolucija pojede svoje najbolje sinove.

na Viaduktu je odluka, koju mora brzo donijeti, a jedini je odgovoran za kašnjenja i penale.
novi partner navodno traži gotovo duplo veću cijenu.
navodno bi razlika u cijeni bila 38 mil. kn, koju će Viadukt morati kompenzirati, jer je sam kriv što mu je propao dobavljač s kim je išao u ponudu.
veliki problemi, još kada se na tu povećanu cijenu nadovežu penali (15 mil. kn), izgubljena dobit (15-20 mil. kn), te dodatni troškovi angažmana od 8 mjeseci- hladni pogon (12 mil. kn); i to sve pod uvjetom da se sve sretno dovrši 15.06.2017., što smatram nemogućim.


nisam pametan, samo znam neke stvari, koje ti neznaš.
a ako insajderom nazivaš ERSTE, onda mi je to još jedan dokaz tvog neznanja.

do nedavno si trubio da će se most Čiovo završiti u roku, i ministar te demantirao..

Opet izmisljas pokaži di sam to tvrdio….
Erste je insider i ne zna se tko se skriva ne iza jednog nego nekolliko skrbnićkih raćuna koji su u top 10 i kupuju nije to nikakav erste to je drugi po velićini vlasnik VDKT za koga se nezna uopće ko je

Prvi ce biti posljednj a posljednji prvi



nisam pametan, samo znam neke stvari, koje ti neznaš.
a ako insajderom nazivaš ERSTE, onda mi je to još jedan dokaz tvog neznanja.

do nedavno si trubio da će se most Čiovo završiti u roku, i ministar te demantirao..

Opet izmisljas pokaži di sam to tvrdio….
Erste je insider i ne zna se tko se skriva ne iza jednog nego nekolliko skrbnićkih raćuna koji su u top 10 i kupuju nije to nikakav erste to je drugi po velićini vlasnik VDKT za koga se nezna uopće ko je
[/quote]

zna se, samo vi ne znate, jer nikad niste bili na Skupštini.

Invest vidim da ste vi bili na skupštini !!!
i da vas malo pretjerano dionica zanima
za kako pišete o njoj…
kad bi ja dolazio na skupštine svih dionica što imam ..bio bih lud
vama je ova jako bitna vidim

Prvi ce biti posljednj a posljednji prvi

Invest nema dionica VDKT-a , a ide na skupštinu. Zanimljivo

..., a na kraju, Revolucija pojede svoje najbolje sinove.

New Report

Close