Kolega ingroman….Ja prolazim svako drugi dan pored mosta i most se treba povisit…bez obzira tko što piše…Totalno ste neupućeni i postovi su vam totalno paušalni i neargumentirani.
Ja kad sam vidio kolika je visina mislio sam da to oni znaju i da ide nadogradnja…kad ono to je to…pa ljudi moji malo plime i ode most po vodu…Najbolje se vidi kad se vidi…a ne isčitava…dođite i pogledajte most..
Tako isto pišete da je krenula korekcija na prodarima a od njih 20 19 iz je raslo dvoznamenkastom stopom…
E sad možda sam ja sa druge planete pa nemogu dokučiti vaš način razmišljanja…ili vam je dosadno pa pišete gluposti samo da nešto pišete..Razuvjerite me u jednom i drugom…molim lijepo
ja se ne slažem..jer na betonsku konstrukciju koju trenutno vidite ide i čelična konstrukcija..visina neće biti sporna osim na podhodniku.
a to je defintivno greška projektanta, a ne Viadukta.
No Viaduktova je greška što kasni s radovima, i kasnit će minimalno pola godine, a vjerojatno i puno više.
Eto što sam vam rekao za splitski aerodom da će VDKT dobiti posao
ne može nitko dobiti posao pored VDKT proćitaj par strana unazad na forumu sve sam vam napisao
Žalba tehnike se odbacuje
pa onda slušajte Investa daleko ćete stići..
http://pdf.dkom.hr/16417.pdf
hahaha, ma što si ti DATA rekao?
jeli ugovor potpisan? nije
vidiš u uputu o pravnom lijeku da se može pokrenuti upravni spor.
bez sumnje, spor će biti pokrenut!
A ja i ti se možemo odmah okladiti da posao ide VDKT ako želiš ….
Gradnja aerdroma trebala davno poceti i vrsi se pritisak da sto prije poćme nema vise vremena za dodatne zalbe godinama kužiš nema više vremena…
Misliš da ce cekati Tehniku…ne mogu čekati ni da hoće ali neće zato su joj i odbili zalbu..posao je trebao poćeti u proljeće 2016
Može se žaliti dovjeka izgubila veliki posao… kao što je Doviđorno napisao objava posla sljedi uskoro….
tko ceka objavu posla samo će platit tada dionicu više …
Evo samo da se vidi obim poslova koje VDKT dobiva
NAJVEĆA INVESTICIJA U HRVATSKOJ
4,8 milijardi kuna ulaže se u tri aerodroma – kao za dva pelješka mosta
http://www.vecernji.hr/hrvatska/48-milijardi-kuna-ulaze-se-u-tri-aerodroma-1011666
şjetit ces se da smo diskutirali prošle godine negdje u ovo vrijeme oko zračne luke dubrovnik, i projekta uzletno sletne piste procijenjene vrijednosti 798 mil. kn.
isto si trubio da će Viadukt to sigurno dobiti.
Na kraju još uvijek nitko nije potpisao ugovor, a prošlo je više od godine dana, žalba na žalbu…
čisto, tebi za usporedbu koliko se ti postupci mogu oduljiti.
dalje,
i dalje mi nikako ne uspijevaš objasniti zbog čega Viadukt već niz godina smanjuje prihode i generira značajne gubitke, s tim da će ova godina biti posebno loša. Zbog čega Viadukt redom na svim ugovorima kasni za dovršenjem svih ugovornih radova, probija rokove. Zbog čega zaposlenicima smanjuje plaću, pa ga shodno tome svi bolji radnici mahom napuštaju. Zbog čega su Viaduktove obveze i dugovi dobavljačima narasle preko svih mjera, s tim da im je likvidnost očajna i da imaju rokove plaćanja od 200 + dana. A sve to dok ti na sva zvona hvališ firmu i najavljuješ velike infrastrukturne poslove.
Čemu će im ti poslovi ako se nisu u stanju prilagoditi tržištu, profesti reforme, da bi doveli poslovanje u pozitivu?
slična situacija ti je i s pelješkim mostom.
još u ljeto 2015 si trubio kako će Viadukt do konca 2015 započeti radove, i kako nema nitko drugi to raditi osim Viadukta.
Sada smo na koncu 2016, natječaj se gotovo pa nije pomakao s mrtve točke. Realan scenarij o početku radova je krajem 2017 godine, idealan na ljeto 2017. A sigurica kako će Viadukt taj posao i dobiti- to vam nitko neće povjerovati, a vjerujem ni da sami ne vjerujete.
Dalje, slična stvar je i sa dionicom autoceste u Hercegovini Zvirovići-Počitelj, gdje je u 10.2015. zajednica ponuditelja Hering i Viadukt izabrana kao najpovolijij ponuđač. Da li je ugovor potpisan?Nije! Da li će ga Viadukt potpisat? Kladio bi se da ne.
Slična stvar je i sa branom na Dravi- Šumetlica, gdje je također izgubio dobiveni posao.
Sve ovo vam govori kako je u Hrvatskoj regulativa vrlo složena i postupci znaju trajati u beskonačnost sa nadasve neizvjesnim krajem, tako da se natječaji mogu jaaako dugo prolongirati.
Ali, iznad svega me zanima vaš odgovor na prijašnji post o poslovanju!? Poslovanje je ključ svega.
Kolega Index vi znate da su većinski vlasnici VDKT upravo njegovi radnici
ljudi siromasi koji kopaju ceste...i njihova djeca možda nejdu na fakultet jer si nemogu priusti…upravo tim ljudima vi kolega ovdje već 3 godine ..unistavate ono malo imovine koja im je preostala[/b]…vrebajuci jadnu sirotinju koja mora prodat da bi imala za platit režije…
Reko bi vam ja moje misljenje o vama ali će moderator pobrisati post što nikako ne bih zelio…..
kolega,
jedino vas molim pojašnjene loše financijske situacije i poslovanja kompanije:
– zašto godinama padaju prihodi a rastu obveze prema financijskim institucijama i dobavljačima
– zašto je već niz godina poslovanje u minusu
-zašto se ljudima smanjuju plaće i ukidaju druge privilegije
– zašto ljudi masovno napuštaju firmu
– zašto se na svim projektima kasni u izvođenju radova
oćete još?