VDKT (Viadukt d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska VDKT (Viadukt d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

http://www.hrvatske-ceste.hr/UserDocsImages/javna_nabava/Gra%C4%91enje%202014/Zapisnik%20otvaranje%20most%20Ciovo.pdf

za prvi demantij na stranici 4/6 možeš jasno viditi da je Vaidukt na osnovnu ponudu dao popudt od 16,3 %.
za visinu mosta iz prve ruke znam da je zadovoljavajuća i da se ne rade nikakve preinake, a u to ćete se u konačnici uvjeriti.
činjenica je da je ugovorni rok već mjesec dana istekao, te da nema odobrenja za produljenje roka, a to će zasigurno prouzrokovati penalima, a i Viaduktu nije u interesu da se gradnja oduži jer ima čisti trošak hladnog pogona, to onaj tko se bavi građevinom itekako razumije.
2 firme koje su inicijalno ušle kroz Ponudu, su u lošem stanju i nisu u mogućnosti dopremiti čeličnu konstrukciju.
A vi se slobodno javite u Kranjčevićevu 2 s ponudom za čeličnu konstrukciju. Samo pritom nemojte zaboraviti ponijeti reference, bankovne garancije, uklopit se u rok.
Book value je relativno nebitan, jer jedino su revolarizirali svoju postojeću imovinu (slično bi bilo da turističke kompanije hotele prikažu po tržišnim cijenama), dok im je poslovanje i dalje kaotično i bez znakova oporavka već dulji niz godina. Dovoljno vam je pogledati obveze Društva i operativni tok novca odnosno novac u blagajni.

Suma sumarum mislim da je situacija ovakva:
Čelična konstrukcija mosta zahtijeva specificna znanja i Viadukt je ne izvodi vec podugovara. U fazi ponude vjerojatno su kalkulirali s ponudom neke renomirane firme koja je i do sada radila takve konstrukcije tipa Đuro Đ.
Viadukt da bi dobio posao morao je dati popust od 16% na sve nuđene cijene. Da ovo smanjenje cijene ne bi pojelo svu kalkuliranu zaradu izrada celicne konstrukcije mosta se podugovara sa makedonskom firmom (po jos nizoj cijeni) kako bi se uzela razlika do ugovorene cijene i time koliko-toliko zaradilo.
Ocito nitko nije racunao na rizik kvalitete i roka izgradnje pa je tako osim u Makedoniji na kraju i Đuro radio svoj dio i mislim jos jedan pogon u Hr.
Sve to obilo se Viaduktu o glavu i sada im prijeti placanje penala.
Ima li tko drugacije / bolje objasnjenje?

Ponuditelj može na otvaranju ponuda do roka za otvaranje dati izmjenu ( popust) na osnovnu ponudu –
Vaš link …

@dindon, vrlo dobro..
da, za izradu čelične konstrukcije su angažirane 4 firme, Iskra Kumanovo, Metalo Zenica, ZM Vikom i Đuro Đaković.
I redom su svi u problemu, s tim da je zadnji dio Viadukt podugovarao po znatno višim cijenama od svojih ugovorenih, prevedeno išao je iu planirani kontrolirani gubitak, samo da izbjegne kašnjenja, negativne reference i moguće penale, a i smanji svoje troškove hladnog pogona.
No, situacija je dodatno izmakla kontroli nakon što su evidentna nova odatna kašnjenja.
Moja procjena je da most neće biti gotov do 05/2017, a to je probijanje roka od 8 mjeseci, 40 % početno ugovorenog roka..
sve je dobro dok lokalna zajednica ne počne vršiti pritisak..

Vjerojatno je i Viadukt ugovorio penale svojim podizvođaćima za tu višu cijenu koju će morati platiti.

..., a na kraju, Revolucija pojede svoje najbolje sinove.

Navodno su penali toliki da će uzrokovati 40 % povećanje dugoročnih obveza.Čujem da je Viadukt pred bankrotom te da je Most Čiovo neuspjeh koji će prekinuti stoljetnu tradiciju kompanije.



@dindon
, vrlo dobro..
da, za izradu čelične konstrukcije su angažirane 4 firme, Iskra Kumanovo, Metalo Zenica, ZM Vikom i Đuro Đaković.
I redom su svi u problemu, s tim da je zadnji dio Viadukt podugovarao po znatno višim cijenama od svojih ugovorenih, prevedeno išao je iu planirani kontrolirani gubitak, samo da izbjegne kašnjenja, negativne reference i moguće penale, a i smanji svoje troškove hladnog pogona.
No, situacija je dodatno izmakla kontroli nakon što su evidentna nova odatna kašnjenja.
Moja procjena je da most neće biti gotov do 05/2017, a to je probijanje roka od 8 mjeseci, 40 % početno ugovorenog roka..
sve je dobro dok lokalna zajednica ne počne vršiti pritisak..


Invest,
hvala na opseznoj interpretaciji kojom me u nista niste uvjerili. No unatoc tome me interesira sto Vi i vasih 3-4 koji jedni drugima dajete pluseve radite svakodnevno na temi Viadukt kad je tvrtka tako losa i ne vrjedi???? Ovo sto ste podastrjeli nije nikakav dokaz, nesto kao jedna jednadzba s jednom nepoznanicom. Svaki vas komentar se svodi na “ne treba uopce raditi jer svaki posao koji radi VDKT donosi gubitak”. Revalorizacija imovine hotela nema veze s VDKT, VDKT nema zgrade i stanove koji ceka da ih netko kupi po cijeni koja nema veze s realnoscu. Nije VDKT izmislio 744kn od 380kn. Pogledajte npr ADPL, on je u nekim kvartalima pisao cak gubitak a dobit je prikazao kao rast knjigovodstvene vrjednosti.




@dindon
, vrlo dobro..
da, za izradu čelične konstrukcije su angažirane 4 firme, Iskra Kumanovo, Metalo Zenica, ZM Vikom i Đuro Đaković.
I redom su svi u problemu, s tim da je zadnji dio Viadukt podugovarao po znatno višim cijenama od svojih ugovorenih, prevedeno išao je iu planirani kontrolirani gubitak, samo da izbjegne kašnjenja, negativne reference i moguće penale, a i smanji svoje troškove hladnog pogona.
No, situacija je dodatno izmakla kontroli nakon što su evidentna nova odatna kašnjenja.
Moja procjena je da most neće biti gotov do 05/2017, a to je probijanje roka od 8 mjeseci, 40 % početno ugovorenog roka..
sve je dobro dok lokalna zajednica ne počne vršiti pritisak..


Invest,
hvala na opseznoj interpretaciji kojom me u nista niste uvjerili. No unatoc tome me interesira sto Vi i vasih 3-4 koji jedni drugima dajete pluseve radite svakodnevno na temi Viadukt kad je tvrtka tako losa i ne vrjedi???? Ovo sto ste podastrjeli nije nikakav dokaz, nesto kao jedna jednadzba s jednom nepoznanicom. Svaki vas komentar se svodi na "ne treba uopce raditi jer svaki posao koji radi VDKT donosi gubitak". Revalorizacija imovine hotela nema veze s VDKT, VDKT nema zgrade i stanove koji ceka da ih netko kupi po cijeni koja nema veze s realnoscu. Nije VDKT izmislio 744kn od 380kn. Pogledajte npr ADPL, on je u nekim kvartalima pisao cak gubitak a dobit je prikazao kao rast knjigovodstvene vrjednosti.

mislim da sam itekako detektirao probleme Viadukta., a koliko god bilo parodično, da, primjenjena je revolarizacija vrijednosti imovine kao što bi je trebali i hoteli napraviti. Razlog: naoko bolje stanje kompanije prema financijskim institucijama tj. kreditorima.
činjenica je da iz kvartala u kvartal, već niz godina, generiraju gubitke koje sam na ovom forumu najavljivao, dok su mi se neki podsmjehivali na sličan način kao i vi.
pa kad se već podsmjehujete, dajte vi objasnite zbog čega su već godinama u pozamašnim minusima sa kontinuiranim padom prihoda i rastom obveza?!

[/quote]

Daj ti meni objasni kako je book narasto sa 300 na 700 kuna
i kako to da ti minusi i gubitci koje ti navodiš nisu u ni jednom izvjescu
…mora da si sanjao i to ružno ..
probudi se…

Prvi ce biti posljednj a posljednji prvi


Daj ti meni objasni kako je book narasto sa 300 na 700 kuna
i kako to da ti minusi i gubitci koje ti navodiš nisu u ni jednom izvjescu
…mora da si sanjao i to ružno ..
probudi se…

jel me ti zezaš ili što?
čuj da nisu u ni jednom izvješću?! jedino što mogu zaključiti je da vi uopće i ne čitate izvješće, jer drugačije ne vjerujem da bi izvalili ovakvu glupost.
dat ću ti link, obrati pozornost na crvenu boju:
http://www.mojedionice.com/fund/IzvFundOsn.aspx?sifSim=VDKT-R-A

a kako je i zašti book narastao sam već objasnio u par navrata, ne da mi se ponavljati svaki tjedan..

Da Da …a ti samo izmisljaj i dalje ilijade i odiseje i zatrpavaj forum nijima samo vidim da ti nitko ne zeli prodat
pa moljakaj i dalje ovdje…

Prvi ce biti posljednj a posljednji prvi


Da Da …a ti samo izmisljaj i dalje ilijade i odiseje i zatrpavaj forum nijima samo vidim da ti nitko ne zeli prodat
pa moljakaj i dalje ovdje…

ništa ja ne izmišljam niti imam volje za to, samo prenosim činjenice i istinu, a to je da ova firma plovi ravno u propast.
nije valjda da ne znaš da ljudi mahom napuštaju firmi, da su smanjene plaće, da su problemi u dopremi materijala od dobavljača kojima se ne plaća.
to ti sve prvi glas?? onda ti nisi ulagač, nego čisti špekulant..

New Report

Close