Korisnik Invest je vrlo ustrajan kao i nekolicina drugih da nam kažu koliko i koliko brzo vijadukt loše posluje. Mogao je ili mogli su to zadržati za sebe i smijati se mediokritetima koji imaju i kupuju viaduktove vrijednosnice, međutim on je iskoristio svoje slobodno vrijeme da nas upozori prožet iskrenošću i nadahnut božanskim pozivom . Zahvaljujem ti se u ime cijele ove forum zajednice na prosvjetljenju.
Evo sutra prodajem unatoč nelikvidnosti ,pa cijena dionica ide dolje.
Hvala ti od srca ti hvala.
Pozdrav.
Sarkastično primjećujem iz perspektive mediokriteta kako ironijom udarate po ciničnim izjavama kolege investa.:) Šteta što niste prodali po 340.
Kolega Invest u biti stoji iza fonda koji salno kupuje…sam je priznao da je kupio par hiljada komada nedavno po 340 kuna tolike kolićine ne kupuje bilo tko
pratim ja njega već dugo vremena sa svakom kupnjom fonda evo i Indexa i njegovih nekoliko dodatnih lažnih profila …..
valjda su več svi primjetili koliko on energije ulaze ovdje konstantno vec trecu godinu da ocrni dionicu ..koliko je samo vremena utrosio..kao da ga neko plaća za to
tako da me veseli kad ga čujem !!!
jer znam da će fond skoro opet uzeti….
stvarno je tuzno da covjek nemože iznijeti svoje mišljenje, koje je ponekad negativno, a da se ne počme pričati o tome da se radi o vlastitom interesu, da se druka i slično..
ovaj forum čitaju i ljudi koji tek ulaze u svijet dionica, ulaganja itd..
zašto nebi imali razlicite informacije, pa neka sami procijene tko i što piše i s kojim ciljem.
ja se recimo slažem s inverterom sa apsolutno svime što je napisao u posljenje vrijeme o vdkt-u..
Kolega Invest u biti stoji iza fonda koji salno kupuje…sam je priznao da je kupio par hiljada komada nedavno po 340 kuna tolike kolićine ne kupuje bilo tko
pratim ja njega već dugo vremena sa svakom kupnjom fonda evo i Indexa i njegovih nekoliko dodatnih lažnih profila …..
valjda su več svi primjetili koliko on energije ulaze ovdje konstantno vec trecu godinu da ocrni dionicu ..koliko je samo vremena utrosio..kao da ga neko plaća za to
tako da me veseli kad ga čujem !!!
jer znam da će fond skoro opet uzeti….
imaš bujnu maštu moram priznati.
kakav fond..
tvoj problem je isključivo taj što ne želiš vidjeti ono što je svima vidljivo.
a što se događa s mostom Čiovo?
Taj ugovor je istekao sredinom 10. mjeseca, a koliko znam još uvijek nije dovršen?!
Koliki su penali za kašnjenja?
U čemu je problem da će se toliko probiti rokovi? Viadukt loše radi ili?
https://www.google.hr/url?q=http://www.jutarnji.hr/vijesti/hrvatska/otkrivamo-most-ciovo-je-dva-metra-prenizak-veliki-propust-na-pocetku-gradnje-objekta-vrijednog-208-milijuna/5112719/&sa=U&ved=0ahUKEwjatIvx6pjQAhWJWRoKHZlSDvEQFggLMAA&sig2=lqGD62lVYpwP8BlXj9jZGQ&usg=AFQjCNGm3pBsWUuIO6okPzEk94gHahngIA
Tko leti – vrijedi. Tko vrijedi – leti. Tko ne leti – ne vrijedi. Tko razumije, shvati će.
a što se događa s mostom Čiovo?
Taj ugovor je istekao sredinom 10. mjeseca, a koliko znam još uvijek nije dovršen?!
Koliki su penali za kašnjenja?
U čemu je problem da će se toliko probiti rokovi? Viadukt loše radi ili?
Most Čiovo, greška u projektu, valovi zapljuskuju prometni trak, rade se preinake za povišenje.
a što se događa s mostom Čiovo?
Taj ugovor je istekao sredinom 10. mjeseca, a koliko znam još uvijek nije dovršen?!
Koliki su penali za kašnjenja?
U čemu je problem da će se toliko probiti rokovi? Viadukt loše radi ili?
Most Čiovo, greška u projektu, valovi zapljuskuju prometni trak, rade se preinake za povišenje.
[/quote]
Citiram: “Investitor gradnje mosta Čiovo su Hrvatske ceste u kojima nam tvrde kako se sve radi prema projektu i da most nije prenizak”- tako da vam ta teza p preinakama ne igra, a i u stvarnosti na terenu je vidljivo da su svi betonski stupovi izvedeni i da se ne radi nikakavo povišenje.
U članku se navodi kako je Viadukt imao velikih problema sa dobavljačima čelične konstrukcije.
A razlog svega toga su loše financije, jer dobavljače treba platiti (iz izvješća je razvidno koliko je drastično povećanje duga prema dobavljačima), dok ih se ne plati ovi ne daju čelik-sasvim jasno.
Boljim poznavateljima situacije na terenu je jasno da je Viadukt isključivi krivac za kašnjenja koja će očito biti više mjesečna (rok je već mjesc dana protekao), i da im stoji mač nad glavom u vidu naplate penala zbog kašnjenja. Također, poznato je i da je taj ugovor dampinsški, na inicijalnu ponudu je Viadukt dao popust od 16 %, a gubitak će biti drastčan, i do 40 %.
Ali kako neki kažu, živi bili pa vidili.
I molim moderatora da ne briše post, jer nema razloga!
Ovo nije nikakav nagovor na kupnju / prodaju, već isključivo moje viđenje i dijeljenje informacija, a za što ovaj forum i postoji.
Problemi sa čelikom usporavaju gradnju. Naravno da je izvođač kriv i da bi trebao platiti penale, ali kako to već obično biva kad je Viadukt u pitanju čisto sumnjam…
http://www.slobodnadalmacija.hr/dalmacija/split-zupanija/clanak/id/447872/celik-usporava-gradnju-mosta-na-ciovu-upitno-dovrsenje-radova-do-kraja-ove-godine
Problemi sa čelikom usporavaju gradnju. Naravno da je izvođač kriv i da bi trebao platiti penale, ali kako to već obično biva kad je Viadukt u pitanju čisto sumnjam…
istina, do sada je tako bilo.
no i da ne plate penale, ionako su sami sebi nabili penale ne dovršivrši posao na vrijeme.
a opće je poznato da građevinari gube lovu baš iz razloga ne dovršavanja posla na vrijeme, jer se lošije amortiozira radna snaga i hladni pogon.
identična situacija je sa terminalom za rasute terete u luci Ploče gdje su ugovorni rok probili za godinu i pol, te im i tamo i dalje prijete penali zbog kašnjenja isključivo njihovom krivicom.
a što se događa s mostom Čiovo?
Taj ugovor je istekao sredinom 10. mjeseca, a koliko znam još uvijek nije dovršen?!
Koliki su penali za kašnjenja?
U čemu je problem da će se toliko probiti rokovi? Viadukt loše radi ili?
Vi ne razumijete s cim se VDKT bavi. Izvodjac izvodi radove prema projektu, VDKT nije projektant nego izvodjac. Ako vam u projektu stoji da stup treba biti 20m visok ne mozete samoinicijativno ga povisiti za 5m?!?
Most Čiovo, greška u projektu, valovi zapljuskuju prometni trak, rade se preinake za povišenje.
[/quote]
Most Čiovo, greška u projektu, valovi zapljuskuju prometni trak, rade se preinake za povišenje.
[/quote]
Citiram: "Investitor gradnje mosta Čiovo su Hrvatske ceste u kojima nam tvrde kako se sve radi prema projektu i da most nije prenizak"- tako da vam ta teza p preinakama ne igra, a i u stvarnosti na terenu je vidljivo da su svi betonski stupovi izvedeni i da se ne radi nikakavo povišenje.
U članku se navodi kako je Viadukt imao velikih problema sa dobavljačima čelične konstrukcije.
A razlog svega toga su loše financije, jer dobavljače treba platiti (iz izvješća je razvidno koliko je drastično povećanje duga prema dobavljačima), dok ih se ne plati ovi ne daju čelik-sasvim jasno.
Boljim poznavateljima situacije na terenu je jasno da je Viadukt isključivi krivac za kašnjenja koja će očito biti više mjesečna (rok je već mjesc dana protekao), i da im stoji mač nad glavom u vidu naplate penala zbog kašnjenja. Također, poznato je i da je taj ugovor dampinsški, na inicijalnu ponudu je Viadukt dao popust od 16 %, a gubitak će biti drastčan, i do 40 %.
Ali kako neki kažu, živi bili pa vidili.
I molim moderatora da ne briše post, jer nema razloga!
Ovo nije nikakav nagovor na kupnju / prodaju, već isključivo moje viđenje i dijeljenje informacija, a za što ovaj forum i postoji.
[/quote]
Dajte link gdje pise da je VDKT “dao popust 16% na inicijalnu ponudu”. Ponudu daje izvodjac i svaki izvodjac daje jednu ponudu za zadani opseg radova. Ne moze netko dati ponudu i onda kasnije 16% nizu za isti posao.
Dajte objasnite zasto je VDKT book value porastao sa 397 na 740kn?? Jel to od “placanja penala”??
Isto tako me zanima koji to dobavljac ne da celik Viaduktu? Pa celika ima na bacanje a skladista su puna. Ako je to doista istina, neka mi se VDKT obrati osigurat cu mu celika po vrlo povoljnoj cijeni za 2 mosta s odgodom placanja.