opet nitko nije odgovorio na ključno pitanje, iz kojeg razloga se generiraju ovoliki minusi iz kvartala u kvartal?
Eto velikog posla
Bas me zanima na osnovu cega je Tehnika ove godine rasla sa 220 na 420 kuna nigdje posla nisu vidjeli jos su i u blokadi bili….
A VDKT stalno dobiva nove poslove….
a jos je i pao a da ne velim da je tu pelješki most u igri
također i ZG AERODOM od iduce kodine pocinje isplaćivati napokon zaradu..
d …također da ne spominjem da 2/3 prometa u zadnjih godinu i pol je bilo kupovina u top 10 dionicara
I molim kolegu Investa da ne odgovara na moj post jer je forum iovako prezatrpan
od gomile njegovih postova..
Taj novinar napise clanak a stavi slike mosta prije godinu dana. Ali nije napisao najbitnije pa nek se zna:
Milanović je stopirao gradnju ceste do Madžarske granice. Mađari su došli do granice, imaju još par kilometara, ali kad su vidjeli da je SDP stopirao ovaj projekt, odustali su od gradnje i čekaju što će dalje biti. Uglavnom, dionica kroz Baranju koštala bi taman toliko koliko je svom drugu Paviću Milanović oprostio poreznog duga.
Za iduću godinu planirana je još jedna velika DIV-ova investicija – deset milijuna eura vrijedna nova tvornica betonskih pragova u Sisku. Nova će tvornica imati kapacitet oko pola milijuna pragova na godinu, a zapošljavat će pedesetak radnika.
Koliko je VDKT izgubio na ovome proteklih godina?, to nitko ne pise, DIV im se usetao i uzeo sve
Evo kao što sam rekao 3 najveći vlasnik VDKT skrbnićki opet kupuje
+ 542 kom
Kao što vidite opet u top 10 kupovina i tako vec preko godinu dana…
Valjda je svima jasno što znaci kada se kupuje u top 10 dionićara
od toga VDKT među 5 najcesce kupovanih od top 10 na cjeloj burzi
Kao sto sam vec naveo dobar dio prometa na VDKT je kupovina insajdera top 10..
Pa se pitajte onda zasto top dijonicari stalno kupuju ovu dionicu na pola književne
vrijednosti !.
I sto se ovdje sprema !!!!
Niste mi odgovorili na pitanje?, koliko je ova kriva odluka menadzmenta kostala dionicare?
Niste mi odgovorili na pitanje?, koliko je ova kriva odluka menadzmenta kostala dionicare?
izgubili su veliku tržišnu utakmicu, u koju su se uzdali.
no uprave većine ili svih hrvatskih kompanija nisu dovoljno odgovorne.
poslije onakvih financijskih reultata svi su trebali dati kolaktivnu ostaku.
Evo Viaduktu još jedan aerodrom !!! svaka ćast
Kako doznaje tportal, Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave ovog tjedna poništila je odluku Zračne luke Split kojom je posao dodijeljen zagrebačkoj Tehnici i slovenskom Kolektor Kolingu, i to nakon žalbe drugoplasiranog konzorcija Kamgrada i Viadukta iz Zagreba
Ne može nitko pored Vdkt dobiti posao u Hr ima sve veze koje postoje a i Pelješki most će im namjestiti sigurno…
Niste mi odgovorili na pitanje?, koliko je ova kriva odluka menadzmenta kostala dionicare?
izgubili su veliku tržišnu utakmicu, u koju su se uzdali.
no uprave većine ili svih hrvatskih kompanija nisu dovoljno odgovorne.
poslije onakvih financijskih reultata svi su trebali dati kolaktivnu ostaku.
[/quote]
Upravo to!, ne samo ovdje, ima takvih kompanija koliko hoces….