VDKT (Viadukt d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska VDKT (Viadukt d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.


Novi uvjeti za Pelješki most, gradnja će kasniti najmanje godinu dana
Investitor će morati priložiti popis ugovora o gradnji u zadnjih 20 godina, a ne 15 kao dosad

Radovi na mostu koji će spojiti jug s ostatkom Hrvatske trebali su krenuti početkom 2017. godine. No sada je izvjesno da tako neće biti
Navodno su se žalili Viadukt, čija je žalba odbijena, i tvrtka iz Kine zbog čijeg je podneska dio dokumentacije za nadmetanje poništen
Prvi krug natječaja za gradnju Pelješkog mosta s pristupnim cestama, projekta vrijednog 1,75 milijardi kuna, objavljen je 21. lipnja ove godine, a trebao je biti okončan 22. kolovoza. No taj je rok probijen, a time i svi ostali rokovi koji su bili zacrtani u Hrvatskim cestama i resornom Ministarstvu pomorstva, prometa i infrastrukture oko početka gradnje mosta koji će spojiti jug s ostatkom Hrvatske.
Ponude do 17. listopada
Naime, zbog dviju žalbi na natječajnu dokumentaciju za gradnju Pelješkog mosta koje su početkom srpnja podnijeli, kako smo neslužbeno doznali, Viadukt i jedna kineska tvrtka, natječajni rokovi za taj projekt bili su zamrznuti sve dok Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave (Dkom) nije odlučila o tim žalbama. A to je potrajalo gotovo dva mjeseca. Dkom je prvo početkom kolovoza odbacio žalbu Viadukta, a odluka o žalbi Kineza donesena je tek u drugoj polovici osmog mjeseca. A ta je žalba uvažena pa je Dkom poništio dio dokumentacije za nadmetanje, koju su onda Hrvatske ceste morale izmijeniti. Tako su tek 23. kolovoza, kad su objavljenje izmjene dokumentacije, mogli ponovno krenuti rokovi za dostavu ponuda za gradnju Pelješkog mosta. Novi je rok 17. listopada, dakle gotovo dva mjeseca dulje od prvotno predviđenog roka.
Novi uvjeti za izvođače
U natječajnoj dokumentaciji su tako, između ostalog, izmijenjene odredbe o tehničkoj sposobnosti natjecatelja pa se sad traži popis ugovora o radovima u zadnjih 20 godina umjesto prvotno navedenih 15 godina. U prvom krugu natječaja za gradnju Pelješkog mosta potencijalni izvođači radova morat će dokazati svoju tehničku, pravnu i financijsku sposobnost, a oni koji to dokažu, bit će pozvani u drugi krug u kojem će podnositi financijske ponude za taj posao. S obzirom da je bilo planirano da ponude u prvom krugu stignu do 22. kolovoza, okončanje drugog kruga natječaja i i konačan izbor izvođača radova bio je planiran za kraj ove godine, a radovi su trebali krenuti početkom 2017. Sve je to bilo pod pretpostavkom da neće biti žalbi Dkomu. No to je već sad sve prolongirano za najmanje dva mjeseca. A još nije okončan ni prvi krug natječaja. S obzirom na to da se može očekivati da će biti još žalbi na odluke o izvođačima radova, početak gradnje Pelješkog mosta realno se može očekivati tek u drugoj polovici sljedeće godine. I to u najboljem slučaju. Natječaj za gradnju, primjerice, pruge Dugo Selo – Križevci zbog brojnih žalbi potrajao je čak dvije godine.
U novoj natječajnoj dokumentaciji izmijenjene su odredbe o tehničkoj sposobnosti

pressreader/večernji list


Vecernji list bi najradije da Peljeski most gradi neka tvrtka iz Srbije, kao i da na izborima dobije SKJ-SDP i da “sve bude kao pre”.
Uopce je nebitno hoce li se most graditi par mjeseci prije ili poslije ZA ULAGACE, za spekulante je to jako bitno jer je pitanje kada uci/izaci itd.
Za investitore je bitno da ce VDKT graditi most i na njemu ce puno zaraditi. Oni koji poznaju “materiju” ne trebaju u to sumnjati.

Iz kojeg razloga vi smatrate da će Viadukt graditi pelješki most?

Natječaj je iz EU fondova dobrim dijelom financiran, znači – međunarodni. VDKT se ima pravo naravno javiti, a ako ga i ne dobije, logično je radi teglenice da budu podizvođači…


Natječaj je iz EU fondova dobrim dijelom financiran, znači – međunarodni. VDKT se ima pravo naravno javiti, a ako ga i ne dobije, logično je radi teglenice da budu podizvođači…

e s tim se slažem, kao podizvođači, što znači bitno umanjuje prostor za zaradu na ovom projektu, ako je uopće i bude.

Počinje izgradnja mosta na Savi

http://www.rtvbn.com/3832885/pocinje-izgradnja-mosta-na-savi

drastično smanjti doprinose na plaće i drastično smanjiti poreze. samo tako možemo dalje !


Iz kojeg razloga vi smatrate da će Viadukt graditi pelješki most?

To sam ocekivao da cete pitati. Pa dobro kad tako poznajete materiju navedite koje to tvrtke ocekujete da grade Peljeski most? Ili da preformuliram: koja(e) to tvrtke na toj lokaciji mogu bolje i ekonomicnije napraviti posao od VDKT?
Jos veca glupost jest da VDKT da teglenicu a drugi grade most?!? Zasto bi to napravio?? Pa drugi to mogu bolje i ekonomicnije neka naprave sve sami.. Problem ne temi VDKT je osim par izuzetaka hrpa vas drukera/spekulanata koji pojma nemate o “materiji” a htjeli bi brzo/visekratno zaraditi na dezinformacijama.

jedno pitanje vezano za teglenicu : je li netko ima pojma koliko ona košta (polovna) i je li ona toliko skup faktor za neku dr. firmu da je kupi/ iznajmi ?
jer, ako nije neka ogromna cifra , osobno ne vidim razloga da se tu ne umiješa još neka dr. firma . Strabag je zaheban igrač , a vjerojatno će tu bit još također zahebanih ponuditelja .Uglavnom treba biti oprezan sa davanjima komentara da je Viadukt tu jedini igrač itd. naravno, osobno volio bih da naš Viadukt to dobije , bilo bi lijepo za sve imatelje dionica …:)

drastično smanjti doprinose na plaće i drastično smanjiti poreze. samo tako možemo dalje !


jedno pitanje vezano za teglenicu : je li netko ima pojma koliko ona košta (polovna) i je li ona toliko skup faktor za neku dr. firmu da je kupi/ iznajmi ?
jer, ako nije neka ogromna cifra , osobno ne vidim razloga da se tu ne umiješa još neka dr. firma . Strabag je zaheban igrač , a vjerojatno će tu bit još također zahebanih ponuditelja .Uglavnom treba biti oprezan sa davanjima komentara da je Viadukt tu jedini igrač itd. naravno, osobno volio bih da naš Viadukt to dobije , bilo bi lijepo za sve imatelje dionica …:)

odličan komentar, pogođeno u srž.
osobno bi i ja volio da to Viadukt dobije, ali treba biti realan a ne paušalno donositi stavove tipa: Viadukt radi teglenice nema konkurencije.
I druge firme imaju reference, i puno jači kapital da po potrebi iznajme/kupe i tri teglenice, kad je riječ o ovolikom ugovoru. A koje su to firme dovoljno vam je pogledat otvaranja ponuda sličnih natječaja u regiji. Ovo je međunarodni natječaj na koji će se bez sumnje javiti jako puno internacionalnih mega kompanija.



jedno pitanje vezano za teglenicu : je li netko ima pojma koliko ona košta (polovna) i je li ona toliko skup faktor za neku dr. firmu da je kupi/ iznajmi ?
jer, ako nije neka ogromna cifra , osobno ne vidim razloga da se tu ne umiješa još neka dr. firma . Strabag je zaheban igrač , a vjerojatno će tu bit još također zahebanih ponuditelja .Uglavnom treba biti oprezan sa davanjima komentara da je Viadukt tu jedini igrač itd. naravno, osobno volio bih da naš Viadukt to dobije , bilo bi lijepo za sve imatelje dionica …:)

odličan komentar, pogođeno u srž.
osobno bi i ja volio da to Viadukt dobije, ali treba biti realan a ne paušalno donositi stavove tipa: Viadukt radi teglenice nema konkurencije.
I druge firme imaju reference, i puno jači kapital da po potrebi iznajme/kupe i tri teglenice, kad je riječ o ovolikom ugovoru. A koje su to firme dovoljno vam je pogledat otvaranja ponuda sličnih natječaja u regiji. Ovo je međunarodni natječaj na koji će se bez sumnje javiti jako puno internacionalnih mega kompanija.
[/quote]
Invest,
vama se vidi cak i jednom jednostavnom pitanju kao prvo da ste muljator. Tko je to rekao da VDKT jedini kandidat ili da nema konkurencije??? Pa naravno da ce se za takav veliki posao javiti brojne tvrtke. Drugo, pa vi pojma nemate o konkurenciji a time niti o “materiji”. To sto svakodnevno ovdje piste i tipkate pluseve je valjda nekima dokaz o “kompetenciji” i poznavanju!?!
Otvaranje slicnih natjecaja??? Pa Peljeski most i kad se napravi nece biti najduzi u HRV a VDKT upravo zavrsava najduzi most u Hrvatskoj. I na tom natjecaju je VDKT pobjedio brojnu “konkurenciju”.
I VDKT ima svoje podizvodjace.




jedno pitanje vezano za teglenicu : je li netko ima pojma koliko ona košta (polovna) i je li ona toliko skup faktor za neku dr. firmu da je kupi/ iznajmi ?
jer, ako nije neka ogromna cifra , osobno ne vidim razloga da se tu ne umiješa još neka dr. firma . Strabag je zaheban igrač , a vjerojatno će tu bit još također zahebanih ponuditelja .Uglavnom treba biti oprezan sa davanjima komentara da je Viadukt tu jedini igrač itd. naravno, osobno volio bih da naš Viadukt to dobije , bilo bi lijepo za sve imatelje dionica …:)

odličan komentar, pogođeno u srž.
osobno bi i ja volio da to Viadukt dobije, ali treba biti realan a ne paušalno donositi stavove tipa: Viadukt radi teglenice nema konkurencije.
I druge firme imaju reference, i puno jači kapital da po potrebi iznajme/kupe i tri teglenice, kad je riječ o ovolikom ugovoru. A koje su to firme dovoljno vam je pogledat otvaranja ponuda sličnih natječaja u regiji. Ovo je međunarodni natječaj na koji će se bez sumnje javiti jako puno internacionalnih mega kompanija.
[/quote]
Invest,
vama se vidi cak i jednom jednostavnom pitanju kao prvo da ste muljator. Tko je to rekao da VDKT jedini kandidat ili da nema konkurencije??? Pa naravno da ce se za takav veliki posao javiti brojne tvrtke. Drugo, pa vi pojma nemate o konkurenciji a time niti o "materiji". To sto svakodnevno ovdje piste i tipkate pluseve je valjda nekima dokaz o "kompetenciji" i poznavanju!?!
Otvaranje slicnih natjecaja??? Pa Peljeski most i kad se napravi nece biti najduzi u HRV a VDKT upravo zavrsava najduzi most u Hrvatskoj. I na tom natjecaju je VDKT pobjedio brojnu "konkurenciju".
I VDKT ima svoje podizvodjace.
[/quote]

živi bili pa vidjeli.
zašto je onda poslovni rezultat tako loš, kada ste vi tako pametn i sve znate?
ili ćete bacati floskule da se dobit prikriva, kao da im je tek sad krv navrla u mozak, nakon svih silnih godina kada su uredno prikazivali dobitke.

Prvo idu komentari nema sanse da Viadukt dobije posao. Onda ako ga dobije idu bilo bi bolje da ga nije ni dobio jer rade za kikiriki .


Invest,
vama se vidi cak i jednom jednostavnom pitanju kao prvo da ste muljator. Tko je to rekao da VDKT jedini kandidat ili da nema konkurencije??? Pa naravno da ce se za takav veliki posao javiti brojne tvrtke. Drugo, pa vi pojma nemate o konkurenciji a time niti o "materiji". To sto svakodnevno ovdje piste i tipkate pluseve je valjda nekima dokaz o "kompetenciji" i poznavanju!?!
Otvaranje slicnih natjecaja??? Pa Peljeski most i kad se napravi nece biti najduzi u HRV a VDKT upravo zavrsava najduzi most u Hrvatskoj. I na tom natjecaju je VDKT pobjedio brojnu "konkurenciju".
I VDKT ima svoje podizvodjace.

u interesu edukacije i cjeloživotnog učenja, sad kada znamo tko je izgradio najdulji most u Hrvatskoj, biste li mogli reći i koji je najdulji most u Hrvatskoj? Nisam ni slutio do prije 5 minuta da me to neznanje može toliko smetati.

https://childhealthsafety.wordpress.com/2012/03/14/government-experts-cover-up-vaccine-hazards/

New Report

Close