Znaći kupuješ…požuri neće još dugo ova cijena….
pa neće, još će niže..osim ako ne budu kako najavljuješ +20M s izvješćem.
http://www.vecernji.hr/hrvatska/oleg-butkovic-otkrio-koji-ce-mu-biti-prvi-potezi-u-ministarstvu-neba-i-zemlje-1057333
Izgradnja mosta bi trebala početi krajem godine, što znači da će natječaj uskoro.
http://www.vecernji.hr/hrvatska/oleg-butkovic-otkrio-koji-ce-mu-biti-prvi-potezi-u-ministarstvu-neba-i-zemlje-1057333
Izgradnja mosta bi trebala početi krajem godine, što znači da će natječaj uskoro.
još do nedavno se pričalo kako će gradnja početi na jesen 2015, pa u proljeće 2016, sada smo došli do kraja 2016..gledajući kako se ruše natječaji javne nabave a posebno ovako veliki dobro ako to bude i do kraja 2017. Al stvarno je to žalosno i tragično koliko su ljudi nesposobni. Europa nam daje nepovratna sredstva a mi se dovodimo u situaciju da nećemo uspjeti to povući. A što je s priključnim cestama mostu sa strane Komarne i sa cestama na pelješcu? Zašto se to ne ponudi u koncesiju, u neki oblik javno-privatnog partnestva??
i da, što je sa dionicama pok. Ivice Dovođe? On je bio 2. najveći dioničar. Sada bi se situacija u vlasničkoj strukturi možda mogla i promijeniti pa prevlada II struja..
a kako to nije objavljeno da je došlo do smjene u vrhu firme, promijenjen je direktor tehničkih poslova.
Invest
osobno sam uvijek za promjene ako donose bolje poslovanje. No promjene koje vi navodite (“strukturne reforme… i prilagodjenost trzistu”) imaju smisla u firmi koja ima perspektivu. Dajte malo obrazlozite na sto konkretno mislite?
No svakako ste u pravu glede informacija glede smjena u upravljackoj strukturi.
Cini mi se da Vi o tome znate dosta pa dajte to podijelite s ostalima.
Ova smjena je vezano na ono što već duže vrijeme spominjem o postojanju više struja, zbog vlasničkih prava koja utječu na upravljačku strukturu.
Čini se da je sa ovom smjenom konačno maknuta “starija” garnitura, poslije Kezelea i Berketa, sada i treći član nekadašnje uprave koja je dugo dugo godina žarila i palila. Zajedno imaju jako puno dionica (vlasništva) pa bih se usudio reći da ovdje nije kraj pretumbacijama….
Što se tiče poslovanja, ono je jako problematično:
-prihodi se smanjuju iz godine u godinu, i 2015 će završiti vjerojatno s manje od 600M a to je indeks .80. Na dobit i ne pomišljaju, a to već traje jako dugo (od 2008) izuzevši 2011kada je dobit proizvedena natemelju jednokratnih stavki iz sudskih nagodbi s prethodnih projekata (realno je to dobit ranijih razdoblja-zlatnog doba).
-trenutno imaju 1605 zaposlenika a što je puno previše uzimajući u obzir da s s gotovo identičnim brojem ljudi 2009 generirali više od duplo više prihoda, a još odbivši utjecaj trećih lica od sadašnjih prihoda (jer oni ulaze u sumu) brojke su još puno poraznije..
-perspektive za građevinarstvo općenito postoji, vjerojatno će se pokrenuti neki infrastrukturni projekti koji se najavljuju, povuć će se nešto love iz EU i u svemu tome Viadukt je još uvijek aktivan na tržištu za razliku od nekih drugih konkurentskih komapnija. No isto tako temelji nisu dobri, jer je zaduženost i obveze sve veće, te njih iz redovnog poslovanja nemaju šanse vratiti. Ostaje im opcija strukturnih reformi, prilagodba tržištu, fleksibilniji sustav sa puno manjim brojem zaposlenika.
Osobno sam mišljenja da bez dokapitalizacije ili ulaska stranog kapitala u firmu neće biti dobro.
Ovo je isključivo moje mišljenje te nije nagovor na kupnju ili prodaju udjela!!!
Kolega imas stvarno bujnu maštu….
moj rođak radi u Vdkt između ostalog …
Ne postoje nikakve 2 struje itd itd —
nemoj vise jesti te tablete koje ti doktor daje !!!!
kao sto sam ti napisao kupi vise ako mislis toliko se trudis,,,
kao da ga imas u malome prstu a nemas pojima o VDKT
Kao sto vidis od kad si se pojavio cjena samo raste sto sam ti i rekao da ce se desiti
kao i svaki puta nagovaras ovdje ljude da ti prodaju.. dok sa druge strane kupujes……
nebus dobio jeftino i naporan si …..
Invest
ova “garnitura”koju spominjete nema zajedno vise od nekih 15%, pa neka i 20% dionica tako da ne vidim tu neku ugrozenost u smislu igara kao kod Dalekovoda.
Prihod 2013: 960M Kn, 2014: 888M Kn, a samo u 3. kvartalu 2015 je bio 821M Kn (Izvor moje dionice.com). Usporedite i taj prihod s onima ostalih gradjevinara s npr zlatnim 2007, 2008. O tome sam isto pisao prije godinu-dvije.
Ono sto smatram bitnim je rast udjela fondova u firmi jer je cijena niska a potencijal velik. Drzim da jedan dobiven posao vani sigurno dize cijenu za barem 40-50%.
Moje misljenje da dokapitalizacija u ovakvim uvjetima nije potrebna niti za ocekivati. Ona se moze dogoditi ako tvrtka dobije neki jako veliki posao ali i u tome slucaju ce cijena jako skociti.
Velika je razlika dokap kad je firma pred bankrotom od dokapa za rast. U HRV je uglavnom prisutan dokap za izbjegavanje bankrota a svi do jednog su bili neuspjesni.
Ima tu dosta i dovoljno dionica koje ce ljudi prodati za evtl. 500kn a i to je povoljno ako se udje u neki veci posao. Do tada nema potrebe da se uopce obaziru.
@Andy, spominjao sam prihode samostalno Viadukta s njihovim podizvoditeljima, bez utjecaja podizvođača.. Ukupni prihod u 2015 bi trebao biti 750 mHRK, ni kune više, a to ćete uskoro i vidjeti. 2016. će biti još puno gora jer je ugovorenog posla jako malo.
To što fondovi kupuju apolutno ništa ne znači jer smo u prošlosti imali hrpu slučajeva kad su fondovi pumpali u stečajuše.
Eto, koliko vi mislite da će imati dobiti na kraju 2015?
Kolega imas stvarno bujnu maštu….
moj rođak radi u Vdkt između ostalog …
Ne postoje nikakve 2 struje itd itd —
nemoj vise jesti te tablete koje ti doktor daje !!!!
kao sto sam ti napisao kupi vise ako mislis toliko se trudis,,,
kao da ga imas u malome prstu a nemas pojima o VDKT
Kao sto vidis od kad si se pojavio cjena samo raste sto sam ti i rekao da ce se desiti
kao i svaki puta nagovaras ovdje ljude da ti prodaju.. dok sa druge strane kupujes……
nebus dobio jeftino i naporan si …..
tvoj rođak radi u VIaduktu, pa što s tim? I ja sam s predsjednikom uprave odličan kućni prijatelj, pa što?