Kao što se to sve češće događa na linku je napisana glupost. Megadizalica vrijedi 5,5 mil. eura a NE 55 miliona. Koje li sreće da toliko vrijedi…….
joj, marcello!!!
pa gotovo na svakom linku su ti izostavljeni interpunkcijski znakovi!! tako iskusan, a to još ne znaš!!??
Eto ih na 8. mjestu.
8. ZAGREBAČKA BANKA D.D. (92963223473)/AZ PROFIT DOBROVOLJNI MIROVINSKI FOND 10.677
Ako se ne varam rok za žalbe bi trebao biti 2 tjedna za posao i susjednoj nam državi.
Ako se potvrdi izbor i Viadukt sa Hearingom i službeno dobije dva posla info od neki dan:
http://www.zse.hr/userdocsimages/novosti/BG5PRxbDR5dr1eZ5MACbDA==.pdf
tada se radi o ogromnom poslu za tvrtku, jer je riječ o gotovo 84 % ukupnih prošlogodišnjih prihoda Viadukta. Ne sumnjajuči da postoji nekakva dobit od posla, jer je ipak riječ o Balkanu a ne o ” stranim tržištima ” većina će se vjerojatno isplatiti kroz dividendu dioničarima, jer tvrtka ima takvu praksu ako pogledamo unazad. E sad, naravno da je pitanje kolika je ( i da li je ) profitabilnost ovoga posla, a i ostalih ugovorenih u zadnjih godinu i nešto dana, a riječ je o pozamašnom iznosu poslova koji je ugovoren.
Što se AZ fonda tiče nedavno je netko tražio okolo veće pakete za kupiti Viadukta, možda su to bili oni.
lp
Dividenda? Posao još nije službeno ni dobive a već je na temelju špekulacija narasla 15% a vidim trebalo bi još uračunati i dividendu AKO ikad VDKT na tom poslu zaradi i AKO ikad izglasaju istu. Bome vrh.
p.s. i meni paše rast ali ovo napisano nema veze sa životom
Ako se ne varam rok za žalbe bi trebao biti 2 tjedna za posao i susjednoj nam državi.
Ako se potvrdi izbor i Viadukt sa Hearingom i službeno dobije dva posla info od neki dan:
http://www.zse.hr/userdocsimages/novosti/BG5PRxbDR5dr1eZ5MACbDA==.pdf
tada se radi o ogromnom poslu za tvrtku, jer je riječ o gotovo 84 % ukupnih prošlogodišnjih prihoda Viadukta. Ne sumnjajuči da postoji nekakva dobit od posla, jer je ipak riječ o Balkanu a ne o " stranim tržištima " većina će se vjerojatno isplatiti kroz dividendu dioničarima, jer tvrtka ima takvu praksu ako pogledamo unazad. E sad, naravno da je pitanje kolika je ( i da li je ) profitabilnost ovoga posla, a i ostalih ugovorenih u zadnjih godinu i nešto dana, a riječ je o pozamašnom iznosu poslova koji je ugovoren.
Što se AZ fonda tiče nedavno je netko tražio okolo veće pakete za kupiti Viadukta, možda su to bili oni.
lp
Kolega @plavi, nemojte me razočarati.
Kao prvo, posao još nije ugovoren, podnijeto je puno žalbi o kojima se tek treba razglabati.
Ako i dobiju posao, to je u zajednici ponuditelja gdje je Hering vodeći partner poslovne udruge, i ima najveći dio posla. Viaduktov dio je puno manji od navedenog. Dobiti od tog posla bi svakako trebalo biti, no ipak teško je očekivati dividendu u skorije vrijeme, pogotovo uzimajući u obzir dugovanja, i kratkoročne a i dugoročne obaveze..Ovdje će, kao i kod Tehnike zasigurno biti nužna dokapitalizacija kako bi sa svježimm kapitalom mogli ostvariti potencijal koji zasigurno imaju.
Dividenda? Posao još nije službeno ni dobive a već je na temelju špekulacija narasla 15% a vidim trebalo bi još uračunati i dividendu AKO ikad VDKT na tom poslu zaradi i AKO ikad izglasaju istu. Bome vrh.
p.s. i meni paše rast ali ovo napisano nema veze sa životom
Pa ima veze sa životom u smislu ako dobiju taj posao i zarade, tada bi dividendni prinos naravno u srednjeročnom periodu mogao biti izniman u odnosu na sadašnju cijenu dionice, pogledajte koliko ima izdanih dionica a kolika bi mogla biti zarada uz određenu profitnu maržu
A da će izglasati dividendu ako bude dobit u to ne sumnjam, očito niste previše upućeni u stanje i najave oko Viadukta.
lp
Ne znam baš Plavi, kibi dabi rekao bi Franjo. Želje i pozdravi.
Ako se ne varam rok za žalbe bi trebao biti 2 tjedna za posao i susjednoj nam državi.
Ako se potvrdi izbor i Viadukt sa Hearingom i službeno dobije dva posla info od neki dan:
http://www.zse.hr/userdocsimages/novosti/BG5PRxbDR5dr1eZ5MACbDA==.pdf
tada se radi o ogromnom poslu za tvrtku, jer je riječ o gotovo 84 % ukupnih prošlogodišnjih prihoda Viadukta. Ne sumnjajuči da postoji nekakva dobit od posla, jer je ipak riječ o Balkanu a ne o " stranim tržištima " većina će se vjerojatno isplatiti kroz dividendu dioničarima, jer tvrtka ima takvu praksu ako pogledamo unazad. E sad, naravno da je pitanje kolika je ( i da li je ) profitabilnost ovoga posla, a i ostalih ugovorenih u zadnjih godinu i nešto dana, a riječ je o pozamašnom iznosu poslova koji je ugovoren.
Što se AZ fonda tiče nedavno je netko tražio okolo veće pakete za kupiti Viadukta, možda su to bili oni.
lp
Kolega @plavi, nemojte me razočarati.
Kao prvo, posao još nije ugovoren, podnijeto je puno žalbi o kojima se tek treba razglabati.
Ako i dobiju posao, to je u zajednici ponuditelja gdje je Hering vodeći partner poslovne udruge, i ima najveći dio posla. Viaduktov dio je puno manji od navedenog. Dobiti od tog posla bi svakako trebalo biti, no ipak teško je očekivati dividendu u skorije vrijeme, pogotovo uzimajući u obzir dugovanja, i kratkoročne a i dugoročne obaveze..Ovdje će, kao i kod Tehnike zasigurno biti nužna dokapitalizacija kako bi sa svježimm kapitalom mogli ostvariti potencijal koji zasigurno imaju.
[/quote]
Pa niste valjda lijepa žena, pa da pišete da vas ne razočaram?
Od kuda vama da je Hearing vodeći partner, zar nije obrnuto možda ?
I kakva dokapitalizacija, pa vi sebi date nick invest, a o investiranju pojma nemate. Uz to još pišete o dionicama ovisno kako ste u kojoj dionici i mjenjate mišljenje svakih par dana ovisno o poziciji. To se najbolje vidi na primjeru ove dionice na ovoj temi.
Pa je li vi znate kada se ide u dokapitalizaciju ?
Znate li vi uopće što je to dokapitalizacija?
Pa nema Viadukt preneseni gubitak da treba smanjivati temeljni kapital pa eventualno raditi dokapitalizaciju ako ste na to aludirali, poput Đure i Petrokemije. Baš nasuprot ima zadržanu dobit i to 43,5 milijuna HRK. To vam je 95 kuna po dionici što u svakome trenutku mogu ako tako odluče isplatiti u dividendu ( ne kažem da hoće ).
Kada bi takva tvrtka išla u dokapitalizaciju zbog novih ulaganja i to je opet samo pozitivno da postojeće dioničare, jer je nominala 300 kuna i ispod toga ne može ići dokapitalizacija koju vi spominjete.
Vi stvarno lupetate gluposti i to vam prolazi sve dok vas netko ne prokaže, većini se to ne da, ali eto meni malo slobodnog vremena , pa radi čitateljstva da pojasnimo ove nebuloze što pišete.
lp
@plavi,
Ne bih ulazio u dubioze i dubine vašeg znanja o investiranju, no svakom je studentu 3 godine ekonomije jasno da je Viadukt zreo za jednu dokapitalizaciju.Pa ovo je ogledni primjerak toga. Nisam rekao da će se nužno to i dogoditi, jer to ne bi odgovaralo trenutno glavnim osobama u firmi.
Par pokazatelja:
-povećanje kratkoročnih i dugoročnih dugovanja
-kontinuirano smanjenje operativnog i slobodnog novčanog toka
-sve veći troška financijskih rashoda koji idu na kamate
-dalje ne trebam ići jer je sve jasno…
kolega možda ste vi bili odličan student no to e znači da znate kako funkcionira ekonomija, a iz ovoga što ste naveli da se to zaključiti..
S dokapitalizacijom bi u firmu ušao svježi kapital, lakše i povoljnije bi se zaduživala, jednostavno bi prodisala, i to bi bio spas. Pa njima je već duži period problem davanja bankovnih garancija (zbog toga i nisu dobili posao u Turkmenistanu i Kazahstanu), a da su imali dovoljno svježeg novca to ne bi bio problem.
Postoje ovdje ljudi koji su na ovoj temi puno duže od vas, i znaju kojeg i kakvog sam stava cijelo vrijeme.
Vi ste se pojavili odjedanput, vjerojatno ste ušli u ovu poziciju i sad drukate sa razno raznim dividendama. Veću glupost nisam odavna čuo!
i još, prije nego se blamirate javno, raspitajte se malo tko je vodeći partner u Bosni..Bar je to lako provjerljivo.
Kolega, samo respect, i molim vas nemojte drukat bez veze..
@plavi
Nije li za zavrsetak posla predvidjeno 30 mjeseci? Koliko je to eura mjesecno? Ako vec stavljas linkove,onda i procitaj sta si stavio.
Ja sam npr kupio dionice viadukta radi velikih poslova na izgradnji zeljeznicke mreze do 2022, ulaganja u luke na mediteranu a i jednim dijelom zato jer je to jedna od zadnjih gradjevinskih firmi sa ovih prostora koja je ostala poslovati. Ako dobiju 30% predvidjenih investicija trebalo bi nesto i zaraditi. Prije nego sam stavio novce pročitao sam prilicno dokumentacije iz hr ali iviz okolnih zemalja.
Ne svidjaju mi se druckovi tipa plavog koji je evidentno kupio dionice pa sada pokusava nagovoriti druge da kupuju od njega. Zaboravio sam napisati i kolike prihode je firma hering ostvarivala proteklih godina. Znacajno su manji os viaduktovih a i broj zaposlenih je oko 7 puta manjih od viaduktovih