Produženje roka je poznato još od 04/2014 jer je mijenjan projekt željezničkog prilaza koji nema veze s VDKT. O ovome sam pisao na jedan zlonamjeran komentar još u veljači ove godine.
I što mislite da će Viadukt ovaj put dobiti izgradnju pelješkog mosta? Nema šanse!!
A što se TRT Ploče tiče, tu je stvar veoma komplicirana, a iz razloga što radovi kasne već punih godinu dana a biti će upitno da li će uopće i biti gotovi u ovoj kalendarskoj godini! K tome, ugovorene cijene radova su očajne te se poslovni gubici tog gradilišta naveliko povećavaju! Srećom da se ta priča čim prije završi i da se okrenu novim poslovima, po mogućnosti novim tržištima koja bi imala zdovoljavajuće marže!
Ovako kako to sada izgleda nije uopće dobro!
ti znaš da viadukt neće dobiti pelješki most?! onda molim te svima nama pojasni zašto.
….malo,pomalo, ali ide se naprijed
http://liderpress.hr/biznis-i-politika/hrvatska/rast-gradevinskih-radova-nastavljen-i-u-travnju/
Izgelda da Pelješki most ipak ide! Studija pokazala.
@belupo, po tebi, onda nema smisla ni da se natječu za pelješac ….
Vrlo, lako je moguće , zbog napuhanog troškovnika na početku…
da VDKT neće biti NOSITELJ INVESTICIJE …kako se nadaju..nego samo
PODIZVOĐAČ..
Više vjerujem u KONZORCIJ GRAĐEVINARA / dva-četiri/ veća
izvođača visokogradnje…. kojima će Vlada ovim projektom pomoći
da izađu iz gabule……
Sve nas zanima međunarodni natječaj koji će biti primamljiv i
velikim europskim izvođačima……a cijene će biti
itekako konkuretne —–pa ,tko može…nek ide…
Netreba se bojati vanjskih izvođaća, jer vanjski uvijek uzmu domaćeg izvođaća u konzorcij. Zašto francuzi nisu doveli nekog svog na izgradnju aerodroma?
Vanjski radnici su skuplji od domaćih, tehniku treba dovući u HR, a i to košta, teglenicu treba negdje naći i rezervirati itd…
Problem postoji samo kod garancija, a tu bi nadam se trebala pomoći HBOR.
Domaći su most započeli i znaju pravu situaciju na terenu.
polugodišnje izvješće, koliko čujem, bi moglo biti puno bolje od prošle godine…Iako znam, prerano je o tome još…