još se malo udebljat![emo_smijeh][emo_smijeh]
Andy,
što ćete mi kupit kada se utvrdi da sam ja u pravu?
Morate detaljno pratit informacije pa bi to znali, a ne površno!
JV udruga Viadukt i Cyes je sklopila ugovor za projektiranje i izvođenje!Cyes de facto ne sudjeljuje, i to svi znaju! A pa moj kolega pa svi znaju zašto se sklapaju JV!!
Invest
vrlo jednostavno sam vas tražio kad ste dobro informirani da postavite taj Ugovor gdje to stoji da svi vidimo što tvrdite. Sve ostalo sam već naveo. Ne, neću Vam ništa “kupiti” ako ste u pravu već mi je cilj da se dozna istina jer mislim da jedino tako ozbiljna firma može ići naprijed a držim da VDKT to jest. Umjesto da ponavljate ko papagaj isto dajte da svi vidimo i zaključimo vaš pokušaj obezvrjeđivanja i idemo dalje.
http://www.cyes.es/en/acercaprensanoticias_amplia.php?id=171&idioma=en
NA prethodnom linku jasno se vidi da tvrtka CYES gradi kontejnerske terminale za najveće brodove. U ovom primjeru sklopila je JV Ugovor za gradnju terminala u Togu u omjeru 50:50 s lokalnom nacionalnom tvrtkom.
http://dubrovacki.hr/clanak/62648/naknadni-radovi-bez-suglasnosti-uv-lucke-uprave
Problemi s dozvolama i organizaciji postojali su još u 05/2014 što se jasno vidi iz prethodnog linka.
http://www.pomorac.net/index.php/rss/rssdomace/6417-luka-ploce-kasni-izgradnja-terminala.html
Obratite pozornost na cijeli tekst i poglavito zadnju rečenicu: “…te je zaključio da kašnjenje u izgradnji infrastrukture terminala može biti samo zbog propusta Lučke uprave.”
Navedeni izvori odgovaraju onome što je meni poznato.
čudno, nitko ne komentira rast cijene u petak i više nego zanimljivo trgovanje posljednji sat prije zatvaranja!
Andy,
pa sada ste dokazali da sam ja u pravu.. Pa u tom tekstu piše sve što ja tvrdim!
Vi očito pročitate samo naslov, a tekst ispod ne čitate!
Andy,
pa sada ste dokazali da sam ja u pravu.. Pa u tom tekstu piše sve što ja tvrdim!
Vi očito pročitate samo naslov, a tekst ispod ne čitate!
Invest
ovo je novinski tekst koji dokazuje da gnojite. Ako imate Ugovor pokažite a ne ovdje grah pod vrhnje podvaljivat. Nije VDKT radio projekt željezničke infrastrukture nego IGH a kasnije je to nastavio inženjer iz IGH koji je napustio firmu i osnovao vlastitu tvrtku. Zato je i priznato produženje roka jer je projekt želježničkog prilaza mijenjan. Osim toga to je poznato još od 04/2014.
Što je sa Esop-om? Nije li to uteg rastu dionice?
Te dionice su kupljene mahom kreditima, dakle neotplačene su, uz uvjet čak i ako se želi prodati dionice da se prvo mora ponuditi trezoru.
lp