VDKT (Viadukt d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska VDKT (Viadukt d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Fender
Svi koje ulažu u hotele nagovaraju ljude stereotipnim izjavama u kojima je imovina u centru pozornosti. Da imaju pojma o građevini ne bi pisali nego bi kupovali kada je povoljno. Građevinaru “nerevalorizirana imovina” predstavlja balast. Kada biste znali što čini imovinu VDKT za razliku od bilo kojeg drugog građ. u HRV onda bi Vam ovaj argument bio razlog za kupnju a ne za suprotnost koju vi znalački podrazumijvate kao razlog nekupnji/nevrjednosti ove tvrtke.
Kad već spominjete hotele, niti jedan od njih nema sređene vlasničke knjige i većina ima svašta navedeno u vlasništvo koje to uopće nije. To je naravno izvrsno oruđe za raspirivanje mašte naivcima. Kada zainteresirani investitori malo bolje pročešljaju te odnose slijedi otrježnjenje.
Najveća vrjednost VDKT je znanje njegovih ljudi koji dobivaju i odrađuju poslove u inozemstvu, ako u EU bude hladno radit će u Africi, može i 365 dana u godini. Cigle u hotelima nećete u HRV prodati nikada ni upola toga vremena i što je veća vrjednost hotelske cigle više će trebati znanja i konkurentnosti da se postigne odgovarajući prihod i dobit a za to i u najboljoj varijanti postoji plafon kojeg kod građevinara nema. Građevinar može neograničeno zapošljavati i odrađivati poslove naravno ako zna i ako ih dobiva a sada u “krizi” se vidi da VDKT to itekako zna. Cijena ispod 450kn i za sadašnje poslovanje je smiješna.


Kolega Fender00 imam pitanje za vas koliki je bio BVPS kada je dionica vrjedila 4700 kuna ajde sada iskreno odgovorite iako uopće znate
Ta vaša teorija ne drži vodu uopće…

Kolega Invest ja sam ovdje stalno kao i vi samo ja imam dionice za razliku od vas …netko tko blati dionicu mjesecima konsantno kao i vi a nema ju uopće možda bi se stvarno mogao i zvati troll iako nisam rekao da ste to vi …

S najboljom ću vam namjerom odgovoriti na vaše pitanje: 2007. godine kada je najveća tržišna cijena VDKT dosegnula 4800 kn, knjigovodstvena je vrijednost bila cca. 500 kn.

I zato vi mislite da je danas fer cijena barem 1200 kn? Jer je razlika između današnje i ondašnje tržišne cijene jednostavno prevelika?

Pitam ja sada vas: jeste li vi živjeli u Hrvatskoj onda i živite li danas? Ako je odgovor potvrdan, ne znam koji je smisao daljnje rasprave.

Nismo li već šestu godinu u krizi koja ne popušta? Nemamo li stagnaciju ili pad BDP-a već 11 kvartala zaredom? Nemamo li izniman pad javnih i privatnih investicija, naročito u građevini? Nije li istina da su praktički svim građevinskim firmama značajno opali prihodi? itd. itd. itd.

Onda, u predkrizno vrijeme, kada je cijena svih dionica bila prenapuhana, a pogotovo onih u građevinskom sektoru (INGR, IGH, DLKV, HDEL, THNK, pa i VDKT), rast domaćeg BDP-a bio je i potaknut investicijama u građevini.

Danas je posve drugo vrijeme i drugačije su prilike. Stoga i kretanje tržišta treba promatrati u skladu s današnjim (ne)prilikama, a ne fantazirati kako je nekad bilo.

Ponavljam za one koji žele čuti: ja ne pišem protiv VDKT niti za njega, ne nagovaram na nikakve kupnje ili prodaje dionice, samo repliciram na nerealno pisanje nekih naših burzovnih kolega.

Za kraj, kolega Data, koliki su dnevni prometi na ZSE bili u ono vrijeme, a koliki su danas? Treba živjeti u realnosti, a ne oblacima.

U potpunosti se slažem sa kolegom Fenderom..Ne govorimo protiv Viadukta,što se može potvrditi i čitanjem starijih postova, već samo pokušavamo realno sagledati stvari, odnosnom ukazati na neke nerealnosti koje iznose pojedini zagovornici teorije da u ovom trenutku Viadukt vrijedi 1xxx kn..Ne možemo se vraćati na stara vremena, što je bilo bilo je, nikad više onakvog ludila sa autocestama i onakvog ludila sa cijenama! Danas su cijene ugovorenioh poslova puno puno niže, a ni posla nema kao i prije!
Slažem se da je Viadukt trenutno naš najbolji građevinar, ali to je više odraz lošeg stanja u toj grani gospodarstva nego stvarno potencijala rasta vrijednosti!

Naravno nikoga na ništa ne nagovaram i nadam se da će Viadukt rasti jer to znači da nam kompletno gospodarstvo raste!

kolega Fender00
Pisao sam za nekoliko godina koliko bi viadukt mogao vrijediti i dalje to tvrdim
upravo ste napisali da je dionica bila skoro 10 x književna vrijednost tj 4700 kuna …
a u prijašnjem vašem postu spominjete da ne može preko 1 x književne vrijednosti više nikad uopće ići….. ćudno

Kriza nije vjećna EU se oporavlja burza prva reagira

Prvi ce biti posljednj a posljednji prvi

da slažem se da su danas druge prilike i to
ali konkurencija VDKT je na koljenima

za razliku od prije vidite sve ovisi iz kojeg kuta gledamo..
Nekome kriza može biti prilika ..
Vdkt ima dobru priliku i za par godina ako dobro odigra i iskoristi svoju poziciju
a ta je da će se njega birati
banke su mu sklone davati garancije za razliko od drugima što je jkako bitno trenutno sve to piše u ćlancima koje ljudi ne ćitaju …

Građevina ima svoje padove i uspone nikada nije propala iza pada sljedi rast tako je bilo u svim krizama i biti će i sada…
sada pametni kupuju ..iskreno moja prosjećna je 330 kuna a skupljam, ga godinama
osobno mislim da je cjena više nego povoljna jer u najgore doba krize sam ga plaćao više.

Prvi ce biti posljednj a posljednji prvi

data
popravljaš se do prije pol godine tvrdio si da nije bilo dokapa na vdktu
usput nemoj se naslađivat nasto slabijem statusu trenutno na ostalim gradjevincima nego moli boga da sto bolje rade i oni, bolje bu za sve pa tako i vdkt
a i sjeti se uvjek one ko bi doli sad bi gori a uvjek moze i obratno
lp

pepe7

Tomo
normalan ulagač se ne “naslađuje” neuspjehu ili lošem stanju druge tvrtke jer zna da to posredno ili neposredno dira i njega. Da nije tako loša situacija među ostalim građevinarima ne bi VDKT sada kotirao na 300 nego duplo više. No mene čudi zašto ne komentirate zašto je došlo do lošeg stanja u tim drugima?? Pa nije HDEL ili INGRI loše zato što ga je VDKT udarao laktovima pod rebra kako se da naslutiti iz vašeg odgovora Dati!? Ja bih recimo (da jesam) dioničar HDEL otišao i pitao direktore kako sebi mogu isplaćivati bonuse a radnicima ne daju mjesecima plaće itd. Toga u VDKT nema i vi i ostali ako držite do građevina bi vam trebalo biti stalo da se rad vrednuje i uspješne tvrtke napreduju a ono što je loše nestane. Ako je nekome jedini horizont rast cijene dionice jer on ima HDEL ili INGR bez obzira što se u firmi radi onda je to nešto drugo. Mene kao ulagača interesira da se stvari nazivaju pravim imenom jer držim da je to jedini ispravan put koji će u konačnici tržište prepoznati.

Ne znam kako drugima ali meni ovaj rast zadnjih dana ipak izgleda kao da je posrijedi nešto veliko. Tko zna možda ipak bude nešto od Turkmenistana?
Ako taj posao dobije Viadukt, biti će to dobro za cjelokupnu hrvatsku građevinsku operativu, a Viadukt vjerojatno dugo nećemo više gledati na ovim razinama (200-400 kn).
Moje mišljenje naravno, bez nagovora na išta!

Erste u petak dokupio cck 170 kom.

Evo malo infoa..
http://globus.jutarnji.hr/hrvatska/josko-mikulic–ja-gradim-novi-pleso
http://fenix-magazin.com/17301/50-godina-uspjesnog-djelovanja-viadukta-u-njemackoj/
http://www.croportal.net/gospodarstvo/Viadukt_kupio_obveznice_Nexe_grupe-2718864
http://www.croportal.net/dionice/Banke_zele_Viadukt_za_partnera_u_Konstruktoru-2597825
http://www.tvrtke.com/vijesti/koja-je-tajna-uspjeha-u-gradevinskom-sektoru-79/

Prvi ce biti posljednj a posljednji prvi

tako nam loše ide da darujemo milione

http://www.glas-slavonije.hr/236054/1/Viadukt-nudi-pomoc

Građevinska tvrtka Viadukt d.d. donirala je milijun kuna Hrvatskom Crvenom križu za pomoć stanovnicima područja stradalih u poplavama u Hrvatskoj.

http://www.zagrebancija.com/hr-kvartovi/viadukt-daruje-3-milijuna-kuna-za-pjesacki-most_324827

Viadukt daruje 3 milijuna kuna za pješački most

eto samo 4 mil kuna smo poklonili ove godine dodajte to na zadnje izvješće……..

još infoa o VDKT

Viadukt traži radnike u Njemačkoj i Alžiru, Recro-net u Abu Dhabiju

http://www.seebiz.eu/josipovic-u-turkmenistanu-viadukt-vjerojatno-gradi-100-km-ceste/ar-86539/

Prvi ce biti posljednj a posljednji prvi

evo ovdje proćitajte razne infoe o firmi stari link nije valjao ali je ovaj dobar
http://www.limun.hr/main.aspx?id=945491

Tvrtka sada ima oko 2000 zaposlenih, 200 više nego prije godinu dana
Trenutačno, naime, gotovo i nema većega infrastrukturnoga gradilišta u Hrvatskoj u kojem Viadukt nema svoje prste. Grade obilaznicu Omiša, a na terenu je 300 radnika. Upravo su krenuli radovi na novom terminalu u luci Ploče, gdje se zbog visokih ekoloških standarda u dijelu godine ne može graditi jer se gnijezde ptice, pa se onda opet strojevi gase kad počne sezona mrijesta ribe…itd

Prvi ce biti posljednj a posljednji prvi

New Report

Close