http://www.index.hr/novac/clanak/europska-komisija-odobrila-preuzimanje-koncesionara-zracne-luke-zagreb/770378.aspx
Zna li netko zašto se u odobrenju ne spominje Viadukt
a) Viaduktu odobrenje ne treba
b) Viadukt odobrenje nije dobio
c) Viadukt više nije u konzorciju?
zar je viadukt ikada bio u konzorciju koncesionara/upravitelja zracne luke? ako me pamcenje dobro sluzi, viadukt je samo izvodjac radova na prosirenju… a konzorcij ZAIC je investitor tog prosirenja i buduci upravitelj ZLZ…
http://www.index.hr/novac/clanak/europska-komisija-odobrila-preuzimanje-koncesionara-zracne-luke-zagreb/770378.aspx
Zna li netko zašto se u odobrenju ne spominje Viadukt
a) Viaduktu odobrenje ne treba
b) Viadukt odobrenje nije dobio
c) Viadukt više nije u konzorciju?
zar je viadukt ikada bio u konzorciju koncesionara/upravitelja zracne luke? ako me pamcenje dobro sluzi, viadukt je samo izvodjac radova na prosirenju… a konzorcij ZAIC je investitor tog prosirenja i buduci upravitelj ZLZ…
[/quote]Viadukt je izvijestio da je s francuskom tvrtkom Bouygues Batiment International potpisao ugovor o izgradnji prve faze novoga putničkog terminala Zračne luke Zagreb, vrijedan 390 milijuna kuna (bez PDV-a).
Viadukt je s tvrtkom Bouygues Batiment International potpisao ugovor o izvođenju infrastrukturnih radova, vezano za projekt izgradnji prve faze novoga putničkog terminala Zračne luke Zagreb, navodi Viadukt u objavi na Zagrebačkoj burzi. Vrijednost radova iznosi 390 milijuna kuna bez PDV-a. Rok završetka radova je 29 mjeseci od dana uvođenja u posao, navode iz Viadukta, prenosi Hina.
Francuzi preuzeli Zračnu luku Zagreb
Tvrtka Međunarodna zračna luka Zagreb (MZLZ), koncesionar Zračne luke Zagreb, potkraj prošlog tjedna preuzela je upravljačka prava nad ZLZ-om. Tada je najavljeno da počinju i građevinski radovi, koji će trajati tri godine. Izvođač radova bit će Bouygues Batiment International, zajedno s Viaduktom te drugim renomiranim hrvatskim građevinskim tvrtkama.
Ugovor o koncesiji za izgradnju i upravljanje Zračnom lukom Zagreb potpisan je 11. travnja prošle godine. Njime je francuski ZAIC dobio 30-godišnju koncesiju za izgradnju novoga putničkog terminala na zagrebačkom aerodromu te upravljanje postojećim i novoizgrađenim terminalom i pripadajućom infrastrukturom.
U cijeli projekt ulaže se 331 mil. eura
U projekt će biti uložen 331 milijun eura, od čega 243 milijuna eura u projektiranje i izgradnju novoga putničkog temrinala, a 88 milijuna eura u održavanje aerodromske infrastrukture za trajanja koncesije.
Novi će putnički terminal, čije se otvaranje predviđa potkraj 2016. godine, imati kapacitet za prihvat i otpremu pet milijuna putnika godišnje, što je tri milijuna putnika više nego sada.
Konzorcij ZAIC, koji čine Bouygues Batiment International, Aeroports de Paris Management, IFC – International Finance Corporation (koji je dio Svjetske banke), Marguerite – The 2020 European equity fond, turski TAV Airports te Viadukt, nakon dobivanja koncesije registrirao je tvrtku u Hrvatskoj – Međunarodna zračna luka Zagreb (MZLZ). Ona je i službeni upravitelj zagrebačke zračne luke te je preuzela sva prava i obveze vezane za ugovor o koncesiji.
Viadukt ostaje u crobexu,22.09 indeksni fond trebao bi povecati udio viadukta.Vidjeti cemo kako ce to utjecati na dionicu.
Preživjeli smo krizu, konkurentni smo i imamo posla. Danas smo nezadužena tvrtka: naše dugoročne financijske obveze ne prelaze naš jednomjesečni prihod
http://easistem.hr/index.php/hr/vijest/viadukt-ugovorili-smo-15-mlrd-kn-poslova
Znali iko sta je sa opremom i strojevima koji su ostali u libiji ?
Evo kolega
http://www.seebiz.eu/viadukt-i-mims-vracaju-se-na-poslove-u-libiji/ar-31010/
http://zse.hr/userdocsimages/novosti/4LiHiCf34s1dGdrihomzUA==.pdf
Preporućio bih svima da proćitaju o ovoj podcjenjenoj dionici ovdje
http://easistem.hr/index.php/hr/vijest/viadukt-ugovorili-smo-15-mlrd-kn-poslova
Kolega DATA,
pa jel vi znate čitati financijske izvještaje….I ovako uljepšani pokazuju ogromnu zaduženost (jednostavnom provjerom na mojedionice.hr vidi se podatak o zaduženosti od 219 %)- a to bome malo koja firma ima a da nije u predstečajnoj nagodbi…
Posla relativno ima, ova godina je pokrivena, i dio sljedeće…Al malo toga dobroga donose poslovi kojima su cijene puno niže nego što su bile prije 5-6 godina, a zbog čega i je operativni minus iz izvještaja u izvještaja…
Iskreno, nevidim svjetlo na kraju ovog tunela…
Nije nagovor na kupnju i prodaju…
A što mislite zašto zaposlenici ne žele kupovati dionice na besplatni kredit po 225 kn koje im se nude….Pa oni su najviše svjesni situacije…Građevinarstvo je u ponoru, a sve ostalo su sasmo prazne priče!
A čitam vijesti (kao i vi svi), no u zadnje vrijeme stvarno samo viaduktu svi poslovi, ne spominje se više ni konstruktor ni igh, ni hdel…
Ispadne da se kroz krizu i političke igre riješio konkurencije i stisnuo gas.
Da ne spominjem sad povratak na poslove u libiju, zračnu luku, hž infrastrukturu i sve što bi trebalo biti vidljivo u Q4
Za g. Invest – Građevinarstvo jest u ponoru, zato i jest vrijeme za kupnju. Ja sam izbjegavao dugo građevinare, ali sam dokupio ovih dana vdkt pa ćemo vidit, ionako o nama ništa ne ovisi, a da se ima baš birati na našoj maloj burzi – i nema. VDKT bi se mogao poduplati kada svi izvještaji dođu, a ne znam baš (osim atpl) drugih dionica s takvom perspektivom već do godišnjeg izvještaja.
A što mislite zašto zaposlenici ne žele kupovati dionice na besplatni kredit po 225 kn koje im se nude….Pa oni su najviše svjesni situacije…Građevinarstvo je u ponoru, a sve ostalo su sasmo prazne priče!