VDKT (Viadukt d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska VDKT (Viadukt d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.


http://www.index.hr/novac/clanak/europska-komisija-odobrila-preuzimanje-koncesionara-zracne-luke-zagreb/770378.aspx
Zna li netko zašto se u odobrenju ne spominje Viadukt
a) Viaduktu odobrenje ne treba
b) Viadukt odobrenje nije dobio
c) Viadukt više nije u konzorciju?

zar je viadukt ikada bio u konzorciju koncesionara/upravitelja zracne luke? ako me pamcenje dobro sluzi, viadukt je samo izvodjac radova na prosirenju… a konzorcij ZAIC je investitor tog prosirenja i buduci upravitelj ZLZ…



http://www.index.hr/novac/clanak/europska-komisija-odobrila-preuzimanje-koncesionara-zracne-luke-zagreb/770378.aspx
Zna li netko zašto se u odobrenju ne spominje Viadukt
a) Viaduktu odobrenje ne treba
b) Viadukt odobrenje nije dobio
c) Viadukt više nije u konzorciju?

zar je viadukt ikada bio u konzorciju koncesionara/upravitelja zracne luke? ako me pamcenje dobro sluzi, viadukt je samo izvodjac radova na prosirenju… a konzorcij ZAIC je investitor tog prosirenja i buduci upravitelj ZLZ…
[/quote]Viadukt je izvijestio da je s francuskom tvrtkom Bouygues Batiment International potpisao ugovor o izgradnji prve faze novoga putničkog terminala Zračne luke Zagreb, vrijedan 390 milijuna kuna (bez PDV-a).

Viadukt je s tvrtkom Bouygues Batiment International potpisao ugovor o izvođenju infrastrukturnih radova, vezano za projekt izgradnji prve faze novoga putničkog terminala Zračne luke Zagreb, navodi Viadukt u objavi na Zagrebačkoj burzi. Vrijednost radova iznosi 390 milijuna kuna bez PDV-a. Rok završetka radova je 29 mjeseci od dana uvođenja u posao, navode iz Viadukta, prenosi Hina.

Francuzi preuzeli Zračnu luku Zagreb

Tvrtka Međunarodna zračna luka Zagreb (MZLZ), koncesionar Zračne luke Zagreb, potkraj prošlog tjedna preuzela je upravljačka prava nad ZLZ-om. Tada je najavljeno da počinju i građevinski radovi, koji će trajati tri godine. Izvođač radova bit će Bouygues Batiment International, zajedno s Viaduktom te drugim renomiranim hrvatskim građevinskim tvrtkama.

Ugovor o koncesiji za izgradnju i upravljanje Zračnom lukom Zagreb potpisan je 11. travnja prošle godine. Njime je francuski ZAIC dobio 30-godišnju koncesiju za izgradnju novoga putničkog terminala na zagrebačkom aerodromu te upravljanje postojećim i novoizgrađenim terminalom i pripadajućom infrastrukturom.

U cijeli projekt ulaže se 331 mil. eura

U projekt će biti uložen 331 milijun eura, od čega 243 milijuna eura u projektiranje i izgradnju novoga putničkog temrinala, a 88 milijuna eura u održavanje aerodromske infrastrukture za trajanja koncesije.

Novi će putnički terminal, čije se otvaranje predviđa potkraj 2016. godine, imati kapacitet za prihvat i otpremu pet milijuna putnika godišnje, što je tri milijuna putnika više nego sada.

Konzorcij ZAIC, koji čine Bouygues Batiment International, Aeroports de Paris Management, IFC – International Finance Corporation (koji je dio Svjetske banke), Marguerite – The 2020 European equity fond, turski TAV Airports te Viadukt, nakon dobivanja koncesije registrirao je tvrtku u Hrvatskoj – Međunarodna zračna luka Zagreb (MZLZ). Ona je i službeni upravitelj zagrebačke zračne luke te je preuzela sva prava i obveze vezane za ugovor o koncesiji.

Viadukt ostaje u crobexu,22.09 indeksni fond trebao bi povecati udio viadukta.Vidjeti cemo kako ce to utjecati na dionicu.

http://danas.net.hr/novac/nije-vise-upitno-krece-izvedba-projekta-koji-je-izazvao-brojne-trzavice

samo što nije...

Znali iko sta je sa opremom i strojevima koji su ostali u libiji ?

Preživjeli smo krizu, konkurentni smo i imamo posla. Danas smo nezadužena tvrtka: naše dugoročne financijske obveze ne prelaze naš jednomjesečni prihod

http://easistem.hr/index.php/hr/vijest/viadukt-ugovorili-smo-15-mlrd-kn-poslova

Prvi ce biti posljednj a posljednji prvi


Znali iko sta je sa opremom i strojevima koji su ostali u libiji ?


Evo kolega
http://www.seebiz.eu/viadukt-i-mims-vracaju-se-na-poslove-u-libiji/ar-31010/
http://zse.hr/userdocsimages/novosti/4LiHiCf34s1dGdrihomzUA==.pdf

Preporućio bih svima da proćitaju o ovoj podcjenjenoj dionici ovdje

http://easistem.hr/index.php/hr/vijest/viadukt-ugovorili-smo-15-mlrd-kn-poslova

Prvi ce biti posljednj a posljednji prvi

Kolega DATA,

pa jel vi znate čitati financijske izvještaje….I ovako uljepšani pokazuju ogromnu zaduženost (jednostavnom provjerom na mojedionice.hr vidi se podatak o zaduženosti od 219 %)- a to bome malo koja firma ima a da nije u predstečajnoj nagodbi…
Posla relativno ima, ova godina je pokrivena, i dio sljedeće…Al malo toga dobroga donose poslovi kojima su cijene puno niže nego što su bile prije 5-6 godina, a zbog čega i je operativni minus iz izvještaja u izvještaja…
Iskreno, nevidim svjetlo na kraju ovog tunela…

Nije nagovor na kupnju i prodaju…

Prvi malo jaci otpor je oko 300 kn sve drugo su price..

A što mislite zašto zaposlenici ne žele kupovati dionice na besplatni kredit po 225 kn koje im se nude….Pa oni su najviše svjesni situacije…Građevinarstvo je u ponoru, a sve ostalo su sasmo prazne priče!

A čitam vijesti (kao i vi svi), no u zadnje vrijeme stvarno samo viaduktu svi poslovi, ne spominje se više ni konstruktor ni igh, ni hdel…

Ispadne da se kroz krizu i političke igre riješio konkurencije i stisnuo gas.
Da ne spominjem sad povratak na poslove u libiju, zračnu luku, hž infrastrukturu i sve što bi trebalo biti vidljivo u Q4

Za g. Invest – Građevinarstvo jest u ponoru, zato i jest vrijeme za kupnju. Ja sam izbjegavao dugo građevinare, ali sam dokupio ovih dana vdkt pa ćemo vidit, ionako o nama ništa ne ovisi, a da se ima baš birati na našoj maloj burzi – i nema. VDKT bi se mogao poduplati kada svi izvještaji dođu, a ne znam baš (osim atpl) drugih dionica s takvom perspektivom već do godišnjeg izvještaja.

Ne budi nula od čovjeka. Budi sedam nula!


A što mislite zašto zaposlenici ne žele kupovati dionice na besplatni kredit po 225 kn koje im se nude….Pa oni su najviše svjesni situacije…Građevinarstvo je u ponoru, a sve ostalo su sasmo prazne priče!

Ajede molim vas ne pricajte gluposti.Osobno mi jos ne odgovara rast cijene tako da bi trebao sutiti.Za radnike ne pricajte gluposti,prvo se upoznajte sa situacijom pa onda iznosite cinjenice.To mozete prodavati nekome ko nije upoznat sa situacijom u Viaduktu,meni ne pricajte takve price.Ova dionica je debelo podcijenjena,to vam ja kazem.Radnicima nisu ponudjene nikakve dionice(bar ne jos).Ako i budu biti ce po prosjecnoj cijeni na burzi i nece se smijeti prodavati narednih 5 god. min.U viaduktu njeguju radnike i radnicko dionicarstvo.Nikada nije kasnila ni jedna placa,ne postoji radnik koji ce reci nista lose o firmi…Firma trenutno posluje nevjerovatno dobro,ugovaraju se novi poslovi(mjesecno bar dva ,tri)ocekuje se naplata zlza(dio) ,ogromna vjerovatnost dobivanja Peljeskog(znate koliko ce onda biti cijena??)

New Report

Close