Viadukt prodaje 45.680 vlastitih dionica
http://www.seebiz.eu/viadukt-prodaje-45680-vlastitih-dionica/ar-94393/
U akciji “Brigo moja pređi na drugoga” kodnog imena ” Nađimo levate”,
Viadukt nudi akcijsku rasprodaju 10% svojih dionica.
Treba ipak pričekati malo i vidjeti hoće li biti kakvih grupnih popusta na Crnom Jajetu
Viadukt prodaje 45.680 vlastitih dionica
http://www.seebiz.eu/viadukt-prodaje-45680-vlastitih-dionica/ar-94393/
U akciji "Brigo moja pređi na drugoga" kodnog imena " Nađimo levate",
Viadukt nudi akcijsku rasprodaju 10% svojih dionica.
Treba ipak pričekati malo i vidjeti hoće li biti kakvih grupnih popusta na Crnom Jajetu
Samo otkuda vdkt-u 45.680 (10 %) vlastitih dionica? Na SKDD je vidljivo 35.680 (7,81 %).
Tk na ovoj razini oko 95 miliona,naprosto smijesno.Igrice se igraju,viditi cemo kome je odgovaralo ovo besmisleno rusenje.
dobili-smo-eksplicitnu-potvrdu Eu će financirati Pelješki most
Upitan podrazumijeva li cestovna veza izgradnju Pelješkog mosta, Grčić je odgovorio da “cestovno povezivanje juga s ostatkom zemlje u našem prijedlogu iznosi oko 330 milijuna eura. To samo po sebi govori o kako vrijednom projektu se radi”.
Na primjedbu da cestovno povezivanje može ići i kroz Bosnu i Hercegovinu, potpredsjednik Vlade je odgovorio da će se “tih 330 milijuna eura po svemu sudeći potrošiti u Hrvatskoj”.
sada će neki reći zašto bi VDKT ovo radio …..
Zato što ima specijalno napravljenu teglenicu rađenu za Pelješki most
Ukupna vrijednost teglenice porinute u »3. maju« iznosi oko 100 milijuna kuna, doznajemo od predsjednika Uprave »Viadukta« Joška Mikulića. Vrijednost materijala i poslova koju su odradili trećemajci iznosi oko 4,5 milijuna eura dok je »Viadukt« dodatnih 7 milijuna dolara platio za 250-tonsku dizalicu koja će u narednih mjesec dana biti montirana na ovu teglenicu, dugu 78 i široku 31 metar.
dobili-smo-eksplicitnu-potvrdu Eu će financirati Pelješki most
Upitan podrazumijeva li cestovna veza izgradnju Pelješkog mosta, Grčić je odgovorio da "cestovno povezivanje juga s ostatkom zemlje u našem prijedlogu iznosi oko 330 milijuna eura. To samo po sebi govori o kako vrijednom projektu se radi".
Na primjedbu da cestovno povezivanje može ići i kroz Bosnu i Hercegovinu, potpredsjednik Vlade je odgovorio da će se "tih 330 milijuna eura po svemu sudeći potrošiti u Hrvatskoj".
sada će neki reći zašto bi VDKT ovo radio …..
Zato što ima specijalno napravljenu teglenicu rađenu za Pelješki most
Ukupna vrijednost teglenice porinute u »3. maju« iznosi oko 100 milijuna kuna, doznajemo od predsjednika Uprave »Viadukta« Joška Mikulića. Vrijednost materijala i poslova koju su odradili trećemajci iznosi oko 4,5 milijuna eura dok je »Viadukt« dodatnih 7 milijuna dolara platio za 250-tonsku dizalicu koja će u narednih mjesec dana biti montirana na ovu teglenicu, dugu 78 i široku 31 metar.
Pa kolege, kad sam Vam ovo eksplicitno najavio…Ovo se zna već jako dugo, a sada se i dočekao pravi trenutak…iako je bio najavljeno povoljnije kupovanje za zaposlenike, a ne po prosječnoj tržišnoj cijeni…
sada će neki reći zašto bi VDKT ovo radio …..
Zato što ima specijalno napravljenu teglenicu rađenu za Pelješki most
ići će novi MEĐUNARODNI JAVNI NATJEČAJ ZA RAZINI CIJELE EU….za posao od 330 milijuna EUR javit će se najmanje 10 jakih natjecatelja iz cijele EU jer je posao velik i za EU okvire….a onda ćemo vidjeti tko će od njih dobiti ovaj posao. po meni VDKT može eventualno biti nečiji kooperant
Je ali u EU nema takve teglenice
stoga VDKT je 100 milja kuna u prednosti za dobiti posao i dati ponudu 100 milja jeftiniju …
ja ne velim da je posao siguran ali šanse su jako velike da se dobije…
a vrijednost posla 2.5 miljardi kuna jako dobro……
http://www.index.hr/novac/clanak/europska-komisija-odobrila-preuzimanje-koncesionara-zracne-luke-zagreb/770378.aspx
Zna li netko zašto se u odobrenju ne spominje Viadukt
a) Viaduktu odobrenje ne treba
b) Viadukt odobrenje nije dobio
c) Viadukt više nije u konzorciju?