VDKT (Viadukt d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska VDKT (Viadukt d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Svima koji svraćaju na forum VDKT savjetujem da pogledaju odluku Skupštine HDEL d.d. o rezultatima za 2013. Pored svih minusa, nedostataka posla, otpuštanja radnika i sl. direktori sebi određuju nagradu u visini 2000kn/mjesečno za što samo oni znaju?? A ovdje ima bisera koji ne znaju temelje fin. izvješća i još lupetaju budalaštine na forumu ozbiljne firme. Ako nemate što raditi nemojte to raditi ovdje.

Data i ostali!
Gdje ja kažem da će biti dokap? Ja sam samo pitao. I što ako do sad nisam pratio dionicu ne smijem ju ni početi pratiti!?
Prvo me zanima da li će biti dokap, ako hoće nema potrebe uopće da ju istražujem a ako neće onda ću se potruditi oko nje.
Bogami, ovakvih na.rkanih nisam još vidio ni na jednoj temi.[emo_zacudjen]

Živi bili pa vidjeli…

Čudi me da ovo još nitko nije komentirao:
http://www.vecernji.hr/zg-vijesti/obnavlja-se-i-stari-pjesacki-savski-most-viadukt-daruje-materijal-946035
Nešto se previše razbacuju u posljednje vrijeme, kao da se ima a ne kao da bi trebao dokap.

Voda nikad ne zavrije dok je gledaš.

Nema dokapitalizacije na Viaduktu dajte si više utuvite u glavu i dosta više izmišljanja……..

Prvi ce biti posljednj a posljednji prvi

Kolega DATA,
jeste sigurni…

Jasno da nema dokapitalizacije. Sigurno nisu sebi namijenili 10% dionica da bi ih kasnije razvodnili. Za neupućene, dokapitalizirali su se oni građevinci koji su u predstečajnoj, a dokapitalizacija je išla kao dio predstečajne nagodbe.

Voda nikad ne zavrije dok je gledaš.

Ide vam francuski jezik? Viadukt traži prevoditelja za rad u Alžiru

marcello

Na dionici Mokrice – čvor Andraševac završen je rotor Mokrice i 750 metara brze ceste, investicija vrijedna 17 milijuna kuna. Čvor Andraševac dobio je vijadukt vrijedan 98 milijuna kuna i trenutno je izvedeno 60 posto radova i spojni dio – Andraševac – rotor Mokrice.
Tri faze – 200 milijuna

– Vrijednost radova svih triju faza je 200 milijuna kuna, rok završetka je u rujnu ili listopadu sljedeće godine – rekao je član Uprave Hrvatskih cesta Jurica Krleža. Najavio je i čvor Bedekovčina koji je također podijeljen na tri faze. Prva je sam čvor Bedekovčina vrijedan 36 milijuna kuna za kojeg je ugovor pred potpisom, druga je čvor Andraševec do čvora Bedekovčina dužine 5,6 kilometara vrijedna 190 milijuna kuna za koji je sutra otvaranje ponuda. Za treću dionicu – od čvora Bedekovčina do čvora Zlatar Bistrica trenutno se radi na izmjeni i dopuni građevinske dozvole, a natječaj bi mogao biti raspisan u proljeće. Na taj način će 11 kilometara brze ceste od Zlatar Bistrice do čvora Mokrice biti ili u radovima ili pušteno u promet. Očekuje se da će brza cesta do Bedekovčine stići za 24, a do Zlatar Bistrice za 36 mjeseci.
http://www.vecernji.hr/sjeverozapadna-hrvatska/iduce-godine-gradit-ce-se-11-kilometara-a-cesta-nece-plaviti-951936

Voda nikad ne zavrije dok je gledaš.

Vlada: Projekt cestovnog povezivanja hrvatskog juga uključuje i pelješki most

marcello

Ako ste već ovo gore htjeli linkati osobno na nekog građevinara( a u tekstu ne piše tko će graditi) onda ste trebali na Hidroelektru koja ga je već počela graditi a obustava je bila ne njenom greškom.
Lp

Kolega hvala na upozorenju. Ja već malo slabije vidim ali ima dosta linkova
kao….
http://www.viadukt.hr/projekti/objekti/most-kopno-peljesac-u-izgradnji
ili si ja nešto umišljam? Možda ne znam nešto…..

marcello

New Report

Close