VDKT (Viadukt d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska VDKT (Viadukt d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Kolega, apsolutno se slažem s vama…marza je očajna, u biti nje i nema..



Bid je dosta oslabio. Iz ničega, rekao bih… Prije 5-6 dana je bilo na kupnji 1200 dionica. Sad smo na 648 kom. Stvarno iritantno i zaista se često pitam – zašto je to tako… U svakom slućaju je jako jako čudno.
P.s. Ne pišem negativno o vdkt. Samo konstatiram.

Kolega, upravo sam zato ja i pozvao na raspravu. Sve s dobrom namjerom. Lako se navući na priče kako je nešto dobro ili loše, a bez ikakvih argumenata. VDKT radi bez pauze i to je dobro, ima i odličan novčani tok (dakle, novci ostaju u firmi), ali pitanje je koliko stvarne marže firma ima od ovih poslova.

Evo, na primjer, LVCV – dobio je posao u Puli, ali dao je toliko jeftinu ponudu da je u biti izvršio "damping" i posao će obaviti praktički bez zarade. Realnije ponude za taj posao koje su dolazile od drugih građevinara kretale su se od 450 do 650 mil. kuna, a Lavčević je ponudio cca. 350 mil. kn i tako dobio posao kao najjeftiniji ponuđač. I sad treba promisliti je li to korisno za tu firmu i njene dioničare ili ne. Slična stvar se događa i na VDKT, zato bi bilo dobro argumentirano raspravljati da se stvori neka realna slika što očekivati od ove firme u ovoj godini.
[/quote]
Što je to argumentirano kod Vas kad VDKT uspoređujete s LVCV koji radi poslove ispod realne cijene? Trpate u isti koš kruške i lubenice. O zrelosti tog voća da i ne govorim. Dajte molim Vas navedite s kojim to “maržama” rade ostali građevinari da usporedimo s VDKT? Isto tako kad ste već stručnjak za marže navedite mi nekog građevinara za primjer u Europi npr. koji radi po Vama s respektabilnom maržom? I na kraju savjet ako Vam “marža” ne odgovara zašto ne gledate neke druge sektore s većom maržom?

[URL=http://regionalexpress.hr/site/more/danas-u-ob-pula-javno-otvorene-ponude-za-izgradnju-nove-bolnice/]Za najplacljiviji thread na forumu, HR damping cijene – sve ponude za OB Pula[/URL]

Samo ako ste ostavili silan trud i znoj kao djelatnik Viadukta postoji opravdanje
za ova visestranicna lamentiranja. Ako imate saznanja, molim Vas ispisite ovdje
konkretne informacije o trenutacnom stanju i nacinu poslovanju HR gradjevinara
koji trenutno imaju zaposlene kapacitete poput (THNK, VDKT, LVCV), ja nemam izvor info
po tom pitanju.

ZSE privlaci ulagace sa milijardama eura viska

Ima Viadukt i druge nacine stvaranja dobiti.. Bude najpovoljniji u ponudi a kasnije s mitom i korupcijom nadzornih inzinjera i aneksima ugovora povecava vrijednost radova.. Sjetite se samo onih geodetskih radova kod Zagvozda kad su iskolcenje par sto metara trase naplatili 4,2 milijuna kuna pa kalmetine pa tunela Stupica 29 m pa na kraju 47…




Bid je dosta oslabio. Iz ničega, rekao bih… Prije 5-6 dana je bilo na kupnji 1200 dionica. Sad smo na 648 kom. Stvarno iritantno i zaista se često pitam – zašto je to tako… U svakom slućaju je jako jako čudno.
P.s. Ne pišem negativno o vdkt. Samo konstatiram.

Kolega, upravo sam zato ja i pozvao na raspravu. Sve s dobrom namjerom. Lako se navući na priče kako je nešto dobro ili loše, a bez ikakvih argumenata. VDKT radi bez pauze i to je dobro, ima i odličan novčani tok (dakle, novci ostaju u firmi), ali pitanje je koliko stvarne marže firma ima od ovih poslova.

Evo, na primjer, LVCV – dobio je posao u Puli, ali dao je toliko jeftinu ponudu da je u biti izvršio "damping" i posao će obaviti praktički bez zarade. Realnije ponude za taj posao koje su dolazile od drugih građevinara kretale su se od 450 do 650 mil. kuna, a Lavčević je ponudio cca. 350 mil. kn i tako dobio posao kao najjeftiniji ponuđač. I sad treba promisliti je li to korisno za tu firmu i njene dioničare ili ne. Slična stvar se događa i na VDKT, zato bi bilo dobro argumentirano raspravljati da se stvori neka realna slika što očekivati od ove firme u ovoj godini.
[/quote]
Što je to argumentirano kod Vas kad VDKT uspoređujete s LVCV koji radi poslove ispod realne cijene? Trpate u isti koš kruške i lubenice. O zrelosti tog voća da i ne govorim. Dajte molim Vas navedite s kojim to "maržama" rade ostali građevinari da usporedimo s VDKT? Isto tako kad ste već stručnjak za marže navedite mi nekog građevinara za primjer u Europi npr. koji radi po Vama s respektabilnom maržom? I na kraju savjet ako Vam "marža" ne odgovara zašto ne gledate neke druge sektore s većom maržom?
[/quote]

A VDKT ih ne radi ispod realne cijene? U tome i jest bit. Usporedite dobit firme prije nekoliko godina i danas: iako su prihodi od prodaje isti, tada je dobit bila i do 100 mil. kn, a danas je niti nema. Što vam to govori? Ne treba biti stručnjak da bi se iz toga izveo imalo relevantan zaključak.

Gledajte, puno toga se može prikriti knjigovodstvenim makinacijama. Nije uopće sporno da VDKT, u biti, nešto i uprihođuje. To se vidi iz visokog EBITDA i novčanog toka. Novac ostaje u firmi i to je najvažnije. Ali uz koju cijenu? Nažalost, uz korištenje – recimo to pristojno – financijskih poluga. Bez njih bi VDKT, uz ovakvu maržu, teško održao stabilnost firme. Slažemo li se u ovome?

Nije sve crno i daj Bože da se i građevinci konačno oporave. To bi vjerojatno označilo i kraj krize u HR. Naš BDP je nekad i rastao zahvaljujući investicijama u građevinu, kad nam izvoz i nije jača strana.

Fender
nije dobit bila svake godine 100M Kn, bila je 2011 jer su naplaćeni radovi u inozemstvu i dijelom isplate teglenice nakon prekida radova na Pelješkom mostu. Kad se nastave započeti radovi u inozemstvu ne treba pretjerano biti pametan što će biti. U svim tim okolnostima sadašnja cijena je diskont. Kad se objavi vijest o nastavku radova 1000 dionica će biti progutano u minuti pa si izračunajte kolika će onda biti cijena. Hoćete li tada spominjati maržu?


Ima Viadukt i druge nacine stvaranja dobiti.. Bude najpovoljniji u ponudi a kasnije s mitom i korupcijom nadzornih inzinjera i aneksima ugovora povecava vrijednost radova.. Sjetite se samo onih geodetskih radova kod Zagvozda kad su iskolcenje par sto metara trase naplatili 4,2 milijuna kuna pa kalmetine pa tunela Stupica 29 m pa na kraju 47…

Dajte napišite precizno te slučajeve, osobno ću ispitati je li i zašto je to rađeno?! Mislim da je korisno kad se nešto spomene da se istjera do kraja ali isto tako insinuacije razbiju o glavu autorima.

Kolega Andy …. imate moju punu podršku
pa vidi se iz aviona da ljudi pokušavaju spustiti cjenu da bi kupili dionicui raspisali se na veliko traže izmišljaju negativne stvari …

neka samo oni pišu što hoće u nadi da će im neki naivac prodati
cijena je iovako na dnu

Prvi ce biti posljednj a posljednji prvi

Kolega DATA,

moram nešto primjetiti: vi niti nemate dionice VDKT, a tvrdite da su momentalno posve podcijenjene. Zašto onda ne kratite druge pozicije i uberete nešto od ove dionice kad je za vas tako odlična prilika? To se obično tako radi. Nije moje da vam sudim, ali sami sebi ste kontradiktorni – žestoko branite dionicu, a nemate ju namjeru kupiti. Čekate da joj vrijednost poraste pa ćete onda? To je fenomen na tržištima kapitala.

Drugo, cijena se ne spušta na forumu, nego na burzi. Forum služi za argumentiranu raspravu kojoj mnogi nisu vični. Ja uporno pozivam na iznošenje konkretnih podataka i ne trkeljam bez pozadine. Ako sam u krivu – odlično – neka me netko razuvjeri i tako mi učini uslugu. U suprotnom ostajem pri svom stajalištu.

Kolega de ste citali moje postove zadnih 6 godina na VDKT shvatili bi možda da ja itekako imam VDKT i da ovdje vrlo ćesto dolazim za razliku od vas…..
Prije nego pocmete tvrditi neistine o drugima barem malo se informirajte i pogledajte na kojem forumu postam …….

Prvi ce biti posljednj a posljednji prvi


Kolega de ste citali moje postove zadnih 6 godina na VDKT shvatili bi možda da ja itekako imam VDKT i da ovdje vrlo ćesto dolazim za razliku od vas…..
Prije nego pocmete tvrditi neistine o drugima barem malo se informirajte i pogledajte na kojem forumu postam …….

Istina, ispričavam se. Zamijenio sam vas s jednim drugim kolegom koji je branio situaciju na dionici, a nije imao namjeru ukrcati se. Imate njegove postove na prethodnoj stranici.

U svakom slučaju, ono pod “drugo” se i dalje odnosi na vas. Obzirom na vaš staž u ovoj dionici, mogli biste i malo konkretizirati svoje tvrdnje, potkrijepiti nekim podatkom ili komparacijom sa sličnim slučajevima, a ne samo ljude prozivati drukerima i rušiteljima cijene. To je najlakše…

Na ovakvoj niskoj cijeni ne isplati mi se išta komentirati ćuvam energiju za 400+
kuna… komparacije sa ćime uvjek ista pitanja dali dionica vrijedi tu cjenu će biti postavljana na cijeni od 250 kuna kao na 100 i 2000 kuna…
meni je bitno da je firma zdrava a cijene na ZSE su više kazalište
što pokazuje i pad cijene VDKT u trenutcima kada je trebala rast
zapravo mi se na ovoj cijeni sada ne da ni postati a kamoli razmišljti zašto je toliko niska
vidio sam velikih podcjenjivanja na ovoj dionici
a vidio sam i skokove od +40% u dva tri dana i ti puno puta…
Viaduklt je uvjek bio pomalo zapostavljen od investitora svi su više volilili IGH DLKV INGRU a di su sad te firme pred raspadom a Viadukt nema probvlema a ima i sve manje konkurencije
Pozdrav vlasnicima!

Prvi ce biti posljednj a posljednji prvi

New Report

Close