apsolutno precijenjena dionica…planirani prihod se nece ostvariti, a najveći problem je vec dugo godina marza, koja je na 0,5 % što je katastrofalno..
Molim vas na osnovu cega ocekujete rast, poslova slabo a i to malo sta se radi marza niska, ne vidim sta moze potaknuti rast, anyway i danas se lupalo po prodaji.
I tako je po tebi lupanje po prodaji jadni Viadukt narasto sa 220 na 260 …
svaka ćast na izjavi
Klasika oni koji bi unutra lupetaju o precjenjenosti
ćim dionica malo krene gore svi panićno ulaze jer znaju da je debelo podcjenjeno !
Na VDKT su dežurni katastrofičari ekipa iz HDEL-a koji još ne shvaćaju što im se sprema. Druga kategorija su skakači iz jedne u drugu građevinsku pod utjecajem najava/demanta “novih poslova” DLKV, IGH, INGR pa zašto ne i VDKT ako se nešto može ubosti. Zamislite recimo da neki od njih i dobiju neki posao koliko banaka bi im dalo jamstva ili neki kredit??? Ali to je lijepa “osnova” za rast tj. pad cijene a to je kategorija gdje se puno naivnih može navući. Svatko od čitača/potencijalnih ulagača neka se sam svrsta gdje pripada.
I tako je po tebi lupanje po prodaji jadni Viadukt narasto sa 220 na 260 …
svaka ćast na izjavi
Klasika oni koji bi unutra lupetaju o precjenjenosti
ćim dionica malo krene gore svi panićno ulaze jer znaju da je debelo podcjenjeno !
Istina je da je bilo kupovine i da se cijena posljedično povećala.
Ajde, malo za promjenu, neka netko tko vjeruje u daljni rast ove dionice napiše nekoliko argumenata zašto bi potražnja za VDKT trebala porasti, a što bi posljedično podiglo i cijenu na burzi.
I nemojte o tome kako se dionica trguje ispod realne cijene, jer je book skoro 500kn. To ne pali na niti jednoj dionici, pa zašto bi na ovoj koja je još k tome i prilično zadužena, a firma poslove izvodi uz mizernu maržu.
Evo, ja ću dati razloge za i protiv:
ZA = dobar operativni novčani tok, u prosjeku 70ak milijuna kuna na godišnjoj razini; male investicije pa je i slobodni novčani tok vrlo visok; rast prihoda; uvijek imaju nekakvih poslova što je ipak pozitivno; smanjili zaduženost (barem na početku godine); zbog visoke amortizacije na godišnjoj razini dobar EV/EBITDA koji je nešto iznad 3.
PROTIV = očito smušena uprava koja prvo daje mizernu dividendu pa ju zatim neočekivano povlači; prema mom mišljenju dosta se manipulira cijenom jer ista bez pravih razloga pada i raste za 10ak%; općenito loša situacija u građevinskom sektoru u kojem firme rade na samom rubu zarade; manjak velikih poslova; nema poslova u inozemstvu; poslovi koje firma dobiva od države vjerojatnije je da će se prorijediti jer situacija nije obećavajuća; ukupan dug je visokih 65% aktive, a kratkotrajna imovina ne uspijeva postići likvidnost u omjeru 1/1, pa je realnije da će dug još rasti.
Eto, ajmo konkretno raspravljat.
Tako svejedno što mi ovdje prićali neće utjecati na rast pad dionice
što oćito pokazuje da kada je dionica najviše trebala rasti je pala a opet je znala je jako rasti kada se to nitko nije nadao………kao što je pala sa cijene prije krize od 4600 kuna na 100
ja sam umoran od rasprava kolega ,ova burza je bolesna eto što i na njoj ništa ne funkcionira normalno kao što i cjena je sada nenormalno niska to je moje mišljene
imam ovu dionicu 6 godina i pratim ju redovito svaki dan i u šest godina OD 100-800 kuna a firma je uvjek isto radila
više manje stvarno nije bilo nikakvih većih razlika u poslovanju..a razlika u cijeni dionice se drastićno mjenajala 800 % dok se Crobex se u tom priodu promjenio možda 30%
I tako je po tebi lupanje po prodaji jadni Viadukt narasto sa 220 na 260 …
svaka ćast na izjavi
Klasika oni koji bi unutra lupetaju o precjenjenosti
ćim dionica malo krene gore svi panićno ulaze jer znaju da je debelo podcjenjeno !
Istina je da je bilo kupovine i da se cijena posljedično povećala.
Ajde, malo za promjenu, neka netko tko vjeruje u daljni rast ove dionice napiše nekoliko argumenata zašto bi potražnja za VDKT trebala porasti, a što bi posljedično podiglo i cijenu na burzi.
I nemojte o tome kako se dionica trguje ispod realne cijene, jer je book skoro 500kn. To ne pali na niti jednoj dionici, pa zašto bi na ovoj koja je još k tome i prilično zadužena, a firma poslove izvodi uz mizernu maržu.
Evo, ja ću dati razloge za i protiv:
ZA = dobar operativni novčani tok, u prosjeku 70ak milijuna kuna na godišnjoj razini; male investicije pa je i slobodni novčani tok vrlo visok; rast prihoda; uvijek imaju nekakvih poslova što je ipak pozitivno; smanjili zaduženost (barem na početku godine); zbog visoke amortizacije na godišnjoj razini dobar EV/EBITDA koji je nešto iznad 3.
PROTIV = očito smušena uprava koja prvo daje mizernu dividendu pa ju zatim neočekivano povlači; prema mom mišljenju dosta se manipulira cijenom jer ista bez pravih razloga pada i raste za 10ak%; općenito loša situacija u građevinskom sektoru u kojem firme rade na samom rubu zarade; manjak velikih poslova; nema poslova u inozemstvu; poslovi koje firma dobiva od države vjerojatnije je da će se prorijediti jer situacija nije obećavajuća; ukupan dug je visokih 65% aktive, a kratkotrajna imovina ne uspijeva postići likvidnost u omjeru 1/1, pa je realnije da će dug još rasti.
Eto, ajmo konkretno raspravljat.
[/quote]Nemam razloga da vam objasnjavam jer nemam dionica.Kad se ukrcam rado cu vam argumentirano objasniti razlog kupovine ove dionice,za sada cu drzati razloge za sebe.Sto god mi pisali ovdje nece utjecati na cijenu,nego par drugih faktora.Imate zicera,na nerealno niskim cijenama,zapamtite sto vam govorim.Ponavljam nisam na kupnji(bar ne jos)
Štovani Fender
Ako Uprava povlači lošu odluku i mijenja ju boljom (neisplata dividende) meni je to dobar a ne loš znak. Ono što je pravi razlog za kupnju VDKT bitan za investitora jest: tvrtka je jedina u HRV koja radi poslove po EU normama, ima iskustva u radu u inozemstvu, ima strateškog partnera i ima poslove u vremenima krize u građ. poglavito u HRV. Građevina neće propasti ali će propasti oni koji se nisu prilagodili i nisu više konkurentni.
Isto tako držim pozitivnim ulazak u Našicecement što će sigurno pojeftiniti troškove materijala koji su najskuplja stavka građevinara.
VDKT ima poslove započete u inozemstvu koji će se u skoroj budućnosti nastaviti izvoditi. Ako ih usjpješno izvedi siguran sam da će ih dobivati i dalje.
Oni koji spominju maržu pa Strabag vam radi s maržom 2-3% u vremenima krize.
A oni koji gledaju cijenu i ne reagiraju ili ne shvaćaju vrjednost ili im nedostaje znanja. Takvima savjetujem da ne ulažu u građevinu i da pokušaju “sreću” u hotelima ili brodarima.
gledaj Andy imam Vdkt ali ovo gorebas ne stoji eto ti Tehnike isto radi vani,takodjer gradi po EU normama,ima posla u odnosu na proslu godine do 25.04.2014 110 posto u odnosu na proslogodisnje razdoblje,slicno su pali od ATH
Kolega bodul,
moje i isključivo moje mišljenje je da je ovo precijenjena dionica, i to iz više razloge, i to ne isključivo zbog samog Viadukta već zbog kompletne situacije u građevine. Ranije sam već govorio o strukturalnim problemima Viadukta, o nedostatku posla koji slijedi krajem godine (završava se par većih gradilišta, a novih nema, pogotovo većih), novougovoreni poslovi imaju jako loše cijene (20-30 % lošije cijene od poslova ugovorenih 2010), visoka zaduženost tvrtke, te na koncu bih spomenuo potencijalno jako veliki problem a to je licenciranje (Viadukt će jako teško moći zadržati sadašnji broj radnika koji je potreban za dobivanje licenci jer posla za sve njih jednostavno nema, i ovako su predimenzionirani s ljudima što direktno utječe na mizerne marže!
Što se samog Viadukta tiče, u puno boljoj situaciji je nego konkurencija, ali to opet ne znači da je to ujedno i sobra situacija!
LP
Ne slažem se sa ni jednim od vaših navoda…
to je moje osobno mišljenje da ne duljim………
Također skrbnićki ponovo kupuje VDKT tako da netko malo bogatiji misli isto kao ja..ista prića se dešava ispod 300 kupuje skrbnićki kad se nakupuje onda prodaje vama po 400…
Pozdrav vlasnicima
gledaj Andy imam Vdkt ali ovo gorebas ne stoji eto ti Tehnike isto radi vani,takodjer gradi po EU normama,ima posla u odnosu na proslu godine do 25.04.2014 110 posto u odnosu na proslogodisnje razdoblje,slicno su pali od ATH
a što to tehnika radi vani i gdje?