treba kupovati, a ne prodavati dionicu kojoj ozbiljno padne cijena – taj pad najčešće izazove dioničar koji se na taj način domogne nove količine dionica po maloj cijeni, a prodat će kad cijena dionice nabubri, to se s ovom dionicom stalno događa, svako malo, nagli pad, pa skori uzlet, za spretne – poslastica od dionice
Za lagano opuštanje uz jutarnju kavu:
http://www.jutarnji.hr/jutarnji-na-gradilistu-novog-plesa–tvrdili-su-da-na-aerodromu-nista-ne-radimo–a-bit-cemo-gotovi-prije-roka-/1189022/
Od samog početka ovog posla ekipa koja nema dionice uporno negativno piše i ocjenjuje postove. Ipak činjenice su na našoj strani i nemogu se negirati.
Novi posao, 23,35 M€
ugovoreni poslovi tek donose novčani priljev, tko je kupio dionicu danas, može se čemu nadati kroz pola godine, a bogme slaviti za godinu dana
Za taj se posao odavno zna, no kao što vidite to je samo pismo namjere, dok ugovor još uvijek nije potpisan jer je ponuđeni iznos puno veći od predviđenog, zbog čega banke ne žele dati kredit, a bez toga nema ni potpisivanja ugovora.Sjetite se samo mosta na Savi gdje je bila identična situacija, pa je Viadukt ostao bez posla i ide novi natječaj..Između ostalog, od tih spomenutih 23,35 mil E Viaduktovih je samo 4,5 mil E..
No, dobro bi bilo kad bi se posao realizirao..
Viadukt i Zagorje gradnja
Posao je na natječaju dobila zajednica ponuditelja Viadukt i Zagorje gradnja, a ugovori se potpisuju danas – potvrdili su nam u Hrvatskim cestama. Nakon toga, najvjerojatnije 20. svibnja, izvođači radova uvest će se u posao i sve bi trebalo krenuti jako brzo – dodaju u Hrvatskim cestama koje su i investitor gradnje.