Uz male oscilacije, ovoj dionici očito slijedi konstantan rast, sve što je bilo ispod 300 kuna po dionici, bila je dobra kupnja, ovdje se radi o početku novog višegodišnjeg investicijskog ciklusa – možda se nikad neće ponoviti 2004.-2008. kad je ova dionica bila uzletjela sa 40 na 4000 kuna, ali da će stabilno rasti – hoće, zbog stabilnog posla sa stranim investitorima u Zračnu luku Pleso a i to je još jedna referenca, koja će povećati vrijednost dionice i nove narudžbe u godinama koje dolaze, ukratko, sretno svim dosadašnjim kupcima!
Tko sad nije zaradio nikad ni neće, ali dobre stvari tek dolaze.
Shodno da vidim da raste sve i svašta . mi smo definitivno zaslužili rasti shodno da dobre vijesti stalno dolaze i dalje smo oko 30% u minusu u odnosu na poćetak ove godine
Svaka cast Viaduktu, ali fascinantna je zse! Pravo je cudo koliko puta dionica moze reagirati na jedno te istu vijest. Pa taj Pleso se razvlaci vec godinu i pol.
Svaka cast Viaduktu, ali fascinantna je zse! Pravo je cudo koliko puta dionica moze reagirati na jedno te istu vijest. Pa taj Pleso se razvlaci vec godinu i pol.
Da, ali sada više nije vijest!
Sad je posao!
pa niko nije lud da sada prodaje ova dionica ima potencijal da raste u kratkom reko 5x i to bi bilo malo, da mi je znati tko ju sad prodaje kad se sve zna i potpisano je ???????????????’
gdje piše da će ga raditi VDKT?????
Šanse da VDKT dobije Pelješki su poprilićne prolistajte ovaj forum VDKT par strana unazad pa se informirajte malo….
uostalom to je vijest za iduću godinu za ovu godinu nam je bilo dovoljno ovo do sada………dobiveni poslovi u ovoj godini +3 godine posla na ZLZ + 30 godina koncesije mislim da smo za ovu godinu i sljedećih par mirni sa Pelješkim ili bez njega
Šuica: Pelješki će se most s punim pravom zvati Europski most
http://www.24sata.hr/politika/peljeski-most-najbolje-rjesenje-za-povezivanje-juga-hrvatske-344776
gdje piše da će ga raditi VDKT?????
[/quote]
Ajmo logički razmišljati, tko most može najjeftinije izgraditi??
IGH i Vijadukt zajedno.IGH ima gotove projekte koje će trebati djelomično izmjeniti, snimljen teren i podmorje, sve parametre i studije. Vijadukt uz iskustvo i operativu, ima najbitniju stvar a to je teglenica.
No nemojmo se s tim zamarati, bitno je da će građevinari imati posla, pa tko god to bio!
..gledam jučer na dnevniku di se počeja gradit Pelješki most stoji dizalica sa natpisom Viadukt….99% da će to VDKT radit…a ko bi drugi svi ostali su u grdnim problemima…
Ako dizalica stoji i hvata hrđu dvije godine, to samo znač da ne znaju gdje če s njom jer nemaju posla i ona može zasada služiti kao orijentir vozačima.
Uostalom ako netko drugi za godinu dvije bude radio lako se dizalica demontira.