VDKT (Viadukt d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska VDKT (Viadukt d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

i momci…
šta je onda bila bolja investicija… HDEL na 95 ili VDKT na 405?
andy, kako si mi ti? [emo_zloban]


To što Erste kupuje je minimalno, gotovo ništa (100 + 11) http://www.mojedionice.com/trg/IzvDionicariPromjene.aspx?sifSim=VDKT-R-A Slabo će on tako zadržati cijenu od pada. Po ljeti ionako ima više prodavača nego kupaca. A ljeto je tek počelo. Općenito je i likvidnost na cijeloj burzi slaba, a tada obično i kao po pravilu naddominira prodaja pod sitno, ali ipak prodaja.
Problem je i što ispod kupnje na 280 kuna uopće više nema kupnje, niti će se pojaviti do daljnjega. Šteta, a dionica je bila tako lijepo rasla.
Eventualno kakva nova poslovna vijest. Ali čini se do jeseni ništa. A do tada tko živ tko mrtav. Nekako mi se čini da je ovog trena cash bolja opcija.

Malo si se zeznuo u matematici i to namjerno kupuje Erste već 2 tjedna a pa si zbroji koliko je on uzeo a koliko ostali….
Samo ti ovdje uvjeravaj da ti netko proda nema ništa loše u tome
samo tko će
a Erste stoji na 305 -300 uzima sve od reda…
Sto ce biti kad uleti posao a nismo se ni nadali oće li i onda i dalje biti 300 kuna

Prvi ce biti posljednj a posljednji prvi



(…) jer je normalan P/B =0,5-0,6
Što je to "normalan" P/B? I kakvih sve P/B-a ima, ako je ovaj normalan? [emo_cool]
[/quote]

Pogledajte i usporedite omjer prihoda i zaduženosti građevinara. Samo 2 imaju “B” koji se ne bazira na mrtvoj imovini koja je precijenjena i kojoj stalno pada vrijednost. Ista ta 2 nisu stečajni kandidati za razliku od ostalih. No samo jedan od ta dva ima sposobnost dobiti i raditi poslove vani. Na toj podlozi raščlanjujem i meni osobno osnova bitna za građevinara. To naravno može a i ne mora biti točno. No jedno je sigurno: nema opasnosti od stečaja.
LP

E hbg Andy.

I ti si došao sa građevinara sa velikim potencijalom do onoga kod kojeg nema opasnosti od stečaja.

Zasto si dao priliku onom Jamesu da ti likuje? 😉 😉

I was early taught to work as well as play, My life has been one long, happy holiday; Full of work and full of play- I dropped the worry on the way- And God was good to me everyday.


E hbg Andy.

I ti si došao sa građevinara sa velikim potencijalom do onoga kod kojeg nema opasnosti od stečaja.

Zasto si dao priliku onom Jamesu da ti likuje? 😉 😉


zato što James takve prilike priprema ko Barcelona golove.
stotine sitnih provokacija, ovih dodavanja… [emo_zloban]

Opet valsnici Hdel likuju na ovom forumu dobro bumo vidili mi smo pali 30% više od vas doći ćete bome i vi na red
pitam se stvarno koja je sada dionica povoljnija !!!
lako je ovdje pljucati dole vas ima cjeli kolektiv koji napuhava Hdel..
Ovdje ima nas par vlasnika no doći će maca na vratanaca

Prvi ce biti posljednj a posljednji prvi


E hbg Andy.

I ti si došao sa građevinara sa velikim potencijalom do onoga kod kojeg nema opasnosti od stečaja.

Zasto si dao priliku onom Jamesu da ti likuje? 😉 😉


Očito niste razumjeli prethodnu poruku. Kod nas većina građevinara ima fiktivni “B”. Njihova cijena se špekulantski održava dugo i onda odjednom naprasno pada (primjer IGH,DLKV), nešto kao krpanje rupa gdje stalno nastaju nove. Veliki krivac za to su i banke koje nemaju nikakvu kontrolu i sa upravama igraju igre ispod stola. Osobno gledam je li Book realan ili nije i zato sam spomenuo da nema opasnosti od stečaja. To sam spomenuo s ciljem da ukažem kolika je ogromna razlika između ta dva vrednovanja i naravno tvrtki kojih se tiče. Većina ulagača u građevini su ostaci iz prethodnih vremena koji stalnim nadokupljivanjem “smanjuju prosjek” nadajući se povratku na stare staze. Ima i dosta kockara koji se nadaju magiji. Pošto je tržište plitko cijena se lako mijenja u oba smjera ali ona ne odražava vrijednost. Jedno je priča i analiziranje tvrtke a drugo je komentiranje i analiziranje trenutne cijene.

Slabo sam upučen u info izgradnje novog terminala na ZLZ.

Koji je nakraju plan prihvačen? Koko će izgledati terminal?

Ima tko kakav link?

I was early taught to work as well as play, My life has been one long, happy holiday; Full of work and full of play- I dropped the worry on the way- And God was good to me everyday.



E hbg Andy.

I ti si došao sa građevinara sa velikim potencijalom do onoga kod kojeg nema opasnosti od stečaja.

Zasto si dao priliku onom Jamesu da ti likuje? 😉 😉


Očito niste razumjeli prethodnu poruku. Kod nas većina građevinara ima fiktivni "B". Njihova cijena se špekulantski održava dugo i onda odjednom naprasno pada (primjer IGH,DLKV), nešto kao krpanje rupa gdje stalno nastaju nove. Veliki krivac za to su i banke koje nemaju nikakvu kontrolu i sa upravama igraju igre ispod stola. Osobno gledam je li Book realan ili nije i zato sam spomenuo da nema opasnosti od stečaja. To sam spomenuo s ciljem da ukažem kolika je ogromna razlika između ta dva vrednovanja i naravno tvrtki kojih se tiče. Većina ulagača u građevini su ostaci iz prethodnih vremena koji stalnim nadokupljivanjem "smanjuju prosjek" nadajući se povratku na stare staze. Ima i dosta kockara koji se nadaju magiji. Pošto je tržište plitko cijena se lako mijenja u oba smjera ali ona ne odražava vrijednost. Jedno je priča i analiziranje tvrtke a drugo je komentiranje i analiziranje trenutne cijene.

[/quote]

Ovo mogu potpisat od riječi do riječi, uz jednu napomenu:

Pa, nije caka investirati u građevinca koji je, u odnosu na ostale, najdalje od stečaja.

Caka je investirati u građevinca koji je najdalje od stečaja, ali investirati po stečajnoj, a ne višoj cijeni. [emo_smijeh]

Erste +300

..., a na kraju, Revolucija pojede svoje najbolje sinove.

Momci, jel to vlak u ubrzano krenuo?
Ima kakvih vijesti o ZLZ?

..., a na kraju, Revolucija pojede svoje najbolje sinove.

Najveća strana investicija u Hrvatskoj dovedena u pitanje…
Zagreb, 14.07.2013., 20:34 Autor: Tatjana Krajač 4 komentara Najveća inozemna investicija u Hrvatskoj – izgradnja zračne luke Zagreb dovedena je u pitanje.

Francuski investitor s kojim je suradnju započela bivša, a nastavila aktualna vlada čini se – nema novca. Rok za ispunjavanje ugovornih obveza istječe u srijedu. Strpljenje Banskih dvora je pri kraju. Ministar Hajdaš Dončić ekskluzivno otkriva – ne ispune li Francuzi svoj dio dogovora – moguće je otkazivanje cijelog posla i raspisivanje novog natječaja.

>> Hrvatski građevinari ostaju bez posla na gradnji novog terminala Plesa?!

Francuski investitor koji je na natječaju dobio koncesiju za izgradnju moderne zračne luke još uvijek nije ispunio sve uvjete.

‘Ovaj tjedan je zadnji rok da li će se sve točke usuglasiti, ako se usuglase radovi počinju koncem devetog početkom desetog mjeseca, kada će biti izdana građevinska dozvola. Ako se ne usuglase mi ćemo raspisati novi natječaj za koncesiju’, poručio je ministar prometa Siniša Hajdaš Dončić.

Iz francuskog konzorcija nema komentara tek poruka da je u Srijedu važan sastanak o budućnosti projekta zračna luka Zagreb.

‘Ekonomska i financijska situacija se promijenila od trenutka kada su oni krenuli u postupak koncesioniranja, tui se sada uključila i svjetska banka i EIP. KOji imaju posebna pravuila i ostalo je svega nekoliko točaka za definirati. Nama nije u ionteresu da popustimo jer postoji nekakav koncesijski ugovor’, kaže Dončić.

U prvoj fazi investicija je teška 190 milijuna eura. Bivši ministar uvjerava kako francuzi nemaju problema s novcem. ‘Nema razloga od strane investotora pa čak je i financijska konstrukcija zatvorena sve je isključivo na strani vlade’, kritizira HDZ-ov saborski zastupnik IVan Domagoj Milošević.

Izgubiti francuze kao investitore za zračnu luku bilo bi loše smatra Milošević. ‘Zračna luka zagreb je najjasniji primjer kako je vlada nesposobna pokrenuti nove investicije a uz to i rast i zapošljavanje’, ističe on. Riješe li se ovaj tjedan svi sporovi na razini Vlada-investitor, prve lopate mogle bi u akciju već najesen.

NOVAC JE SAMO SREDSTVO POMOĆU KOJEG SE ZADOVOLJAVAJU POTREBE

New Report

Close