VDKT (Viadukt d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska VDKT (Viadukt d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Samo da jos napomenem sa ili bez Pelješkog mosta VDKT ima ugovorenog posla za iduče dvije godine..i trenutno zaposljava povjesno maksimalan broj radnika.
Komu nije dosta palo 30% neka smo proda .Ovdje ima posla preko glave snjeg ih je sprjećio ali ih više bome ne bude..Meni je bitno da je firma nakon niza godina nezadovoljstva napokon izjavljuje da je zadovoljna i da posla ima za stabilno poslovanje u idućim godinama,da godinama a ne mjesecima..ovdje je budućnost sigurna

Prvi ce biti posljednj a posljednji prvi

dotićna teglenica jako jako skupa i jedina na ovom dijelu sredozemlja

Tako je skupa da si je jedino Viadukt mogao priuštiti ili što?

100 miljuna kuna teglenica specijalno izrađena za Pelješki most
jeli je to dovoljno skupo… Ima ih takovih nekoliko u cijelom svijetu
Opet velim Pelješki most VDKT uopće nije bitan jer ima posla ugovorenog za više godina..
Ako uleti još bolje ali možda se na prste jedne ruke može nabrojati koliko u svjetu firmi ima takovu teglenicu u krugu par tisuća km nema niti jedna…Bez nje se most ne može napraviti

Prvi ce biti posljednj a posljednji prvi

Stavite desno grafikone od bar 1 godine, da mirno gledamo stanje dionice….
pa, zar Vam je to tak teško?

[color=blue][/color][b][/b]...prodajte dionice...-kupite nekretnine!

Banke žele Viadukt za partnera u Konstruktoru?

Banke žele Viadukt za partnera u Konstruktoru?

Sada vidimo zašto VDKT sa lakoćom dobiva garancije Banaka…ocito njemu vjeruju
Postoji mogućnost da porastemo za tisuću radnika ako VDKT kupi Konstruktor

Prvi ce biti posljednj a posljednji prvi

Data@
Što to dobro Konstruktor može ponuditi Viaduktu? Konstruktor je u takvim problemima da se hvata za svaku slamku spasa. Ako se takav utopljenik dočepa “balvana” Viadukta može ga samo usporavati ako ne i kratkoročno potopiti.
Radnika na burzi imate kolko poželite i KV i NKV ako već radnike trebate, čak za neke dobijete i subvencije od države. Od Konstruktora možete dobiti samo “jad i čemer” i dugova ko u priči:::[emo_mrgud]

Sigurno ne budu preuzeli Konstruktora ako nemaju u tome interesa to je sve solucija…
Viadukt ionako vec odavno uzima radnike od Konstruktora i to one najbolje…
Sumnjam da bi preuzeli dugove tu bi banke morale dati velike oproste.
U svakom slucaju uprava VDKT je daleko od glupe jedna od sposobnijih tako sto god se desi sigurno nece biti na stetu VDKT

Prvi ce biti posljednj a posljednji prvi


Sigurno ne budu preuzeli Konstruktora ako nemaju u tome interesa to je sve solucija…
Viadukt ionako vec odavno uzima radnike od Konstruktora i to one najbolje…
Sumnjam da bi preuzeli dugove tu bi banke morale dati velike oproste.
U svakom slucaju uprava VDKT je daleko od glupe jedna od sposobnijih tako sto god se desi sigurno nece biti na stetu VDKT

Uprava Viadukta je jedna od rijetkih koja je sasvim OK i koja se od svih građevinara u RH najbolje snalazi u ovoj krizi. Položaj Konstruktora je takav da uprava Viadukta i ako bude zainteresirana za neki oblik suradnje može postavljati svoje uslove. Oni iz Konstruktora će ionako gledati da im ostane barem mrvica udjela. Bolje i to nego ništa![emo_palacg]

Nitko ni rijeci,svi su vani??Danas se lijepo skidalo s prodaje,izgleda da je doslo vrijeme…[emo_dolar]

Ćestitam novim vlasnicima koji su dobili na dnu makar jako malo ih je otišlo ispod 330 kuna ovih dana to su bili sitni trzaji većina trgovine se odvijala na 340 kuna
i danas nakon kao totalnog nedostatka interesa nalozi samo odjednom se gomilaju i onda drž nedaj ko prvi njegova djevojka…lijep promet isto svaki puta kada raste raste na sve većem prometu ovi padovi su svi bili na malome prometu.
Pokazuje tendenciju za daljni rast[emo_palacg]
Nije ni ćudo kada je pao preko sto kuna…
ovo je bilo po svemu sudeći dno !

Prvi ce biti posljednj a posljednji prvi


Uprava Viadukta je jedna od rijetkih koja je sasvim OK i koja se od svih građevinara u RH najbolje snalazi u ovoj krizi…

Uprava Viadukta nikad nije objasnila razlike između revidiranih i nerevidiranih izvještaja koje su ogromne (pogledajte izvještaje za 2011. i 2012.), nije objasnila na koji je način treći dioničar (DOVOĐA IVICA 7,09 %) došao do dionica koje su se prije vodile na samo poduzeće, u principu nije nikad ništa niti objasnila. Prošle godine su ugovorili i odradili zaista puno posla ali od svega toga dobiti nema, barem za sada i treba biti pošten pa i to reći

Pre dobro si upućen ćekaš na kupnji ?
Zašto nebi bile razlike između nerevidiranih i revidiranih izvješća zato i postoje
Dobiti ima
ali kada se je oduzela amortizacija opreme u Libiji koja je stajala godinama zbog rata dobit se istopila…ali stime su i rješili taj problem kojega više neće biti..ne izvrćite rijeći i zasto bi netko morao objašnjavati vama kao je netko došao do dionica

Prvi ce biti posljednj a posljednji prvi

New Report

Close