21 stoljeće tiskano, 21.02.2013.
Vlada nagovara građevinare da osnuju konzorcij
U dugoočekivanom klasteru očekuje se IGH, Viadukt, Zagreb montaža, ali i velike kompanije poput Dalekovoda koji je ušao u predstečajnu nagodbu.
Od 2008. godine u građevinskom sektoru bez posla je ostalo gotovo 30 tisuća ljudi……….
Uđe li igh s viaduktom prodajem dionice u sekundi. ne bi ni trepnuo
21 stoljeće tiskano, 21.02.2013.
Vlada nagovara građevinare da osnuju konzorcij
U dugoočekivanom klasteru očekuje se IGH, Viadukt, Zagreb montaža, ali i velike kompanije poput Dalekovoda koji je ušao u predstečajnu nagodbu.
Od 2008. godine u građevinskom sektoru bez posla je ostalo gotovo 30 tisuća ljudi……….
Sad si definirao cikličku industriju. Pogledaj Detroit autoindustriju.
Po matematici gosp.NEO..koji tvrdi da je svjetski prosjek neto dobiti
građevinara 3% prihoda- VDKT je trebao prosječno/ svjetski gledajući/ prijaviti dobit za 2012 g. cca 25,86 MIL kuna…./ jel to 3 % od 862 MILIONA?/Hvala.
A što su prijavili………???
Gosp.NEO, molim obrazloženje …..zašto je dobit minimalna, i daleko manja
od prosjeka???
21 stoljeće tiskano, 21.02.2013.
Vlada nagovara građevinare da osnuju konzorcij
U dugoočekivanom klasteru očekuje se IGH, Viadukt, Zagreb montaža, ali i velike kompanije poput Dalekovoda koji je ušao u predstečajnu nagodbu.
Od 2008. godine u građevinskom sektoru bez posla je ostalo gotovo 30 tisuća ljudi……….
Sad si definirao cikličku industriju. Pogledaj Detroit autoindustriju.
[/quote]
Kolega posto nemate dionicu kako bi bilo da malo smanjite vašu kolićinu postova
takođe koga briga za ciklicku autoindustriju i prepucavanja koja imate ovdje ukljućujući i HT dionicu
21 stoljeće tiskano, 21.02.2013.
Vlada nagovara građevinare da osnuju konzorcij
U dugoočekivanom klasteru očekuje se IGH, Viadukt, Zagreb montaža, ali i velike kompanije poput Dalekovoda koji je ušao u predstečajnu nagodbu.
Od 2008. godine u građevinskom sektoru bez posla je ostalo gotovo 30 tisuća ljudi……….
Sad si definirao cikličku industriju. Pogledaj Detroit autoindustriju.
[/quote]
Kolega posto nemate dionicu kako bi bilo da malo smanjite vašu kolićinu postova
takođe koga briga za ciklicku autoindustriju i prepucavanja koja imate ovdje ukljućujući i HT dionicu
[/quote]
Emotivan si, jako loše za ulaganja.
Pokušavam kroz zdrav razgovor upozoriti ljude na probleme.
HT nemam niti mi pada na pameti imati po ovoj cijeni.
Gradnja je ne samo ciklična nego ovisi i o rastu populacije i naravno, potrošnji države.
Kakva je potrošnja Hrvatske države?
Ako argumentima nemožeš odgovoriti na pitanje, nemoj niti emocijima.
Po matematici gosp.NEO..koji tvrdi da je svjetski prosjek neto dobiti
građevinara 3% prihoda- VDKT je trebao prosječno/ svjetski gledajući/ prijaviti dobit za 2012 g. cca 25,86 MIL kuna…./ jel to 3 % od 862 MILIONA?/Hvala.
A što su prijavili………???
Gosp.NEO, molim obrazloženje …..zašto je dobit minimalna, i daleko manja
od prosjeka???
Značajno je smanjen dug ove godine.
Problem je što se u “slavnim godinama” NPM vrtila oko bijednih 0.3 % ili tako nešto a dug povećavao što znači da je kreativno knjigovodstvo bilo na djelu.
Da li sad možemo vjerovati upravi da mijenja poslovanje. Meni izvješće tako govori. Možda Vama govori nešto drugo. Vidjet ćemo šta budućnost nosi.
Nemoj se ni truditi domach,ja sam već odavno pisao tu o toj njihovoj tzv. profitabilnosti i da unatoč velikim prihodima do sad,i nikad prije u prošlosti nismo imali prilku vidjeti poštenu dobit.
Samo te napadnu i optuže da drukaš,zaljubljeni su u dionicu i neka im bude…
Ali moram priznati da unatoč svemu na određenim cijenama ovu dionicu vrijedi kupovati,baš zbog te silne ljubavi dionica svejedno raste iako nema konkretnih rezultata,no naravno moraš biti takav tip ulagača da te baš briga,špekulant.
Nemoj se ni truditi domach,ja sam već odavno pisao tu o toj njihovoj tzv. profitabilnosti i da unatoč velikim prihodima do sad,i nikad prije u prošlosti nismo imali prilku vidjeti poštenu dobit.
Samo te napadnu i optuže da drukaš,zaljubljeni su u dionicu i neka im bude…
Ali moram priznati da unatoč svemu na određenim cijenama ovu dionicu vrijedi kupovati,baš zbog te silne ljubavi dionica svejedno raste iako nema konkretnih rezultata,no naravno moraš biti takav tip ulagača da te baš briga,špekulant.
Ma jasno mi je sve, samo mislim da sada niti ljubav nebude nadoknadila rezultat.
Ma i ja sam špekulant, ali ovo je preočito;)
Poslovanje VDKT u inozemstvu nije uključeno u ovo izvješće ali će biti prikazano u revidiranom izvješću krajem travnja (kao i prošle godine).
VDKT nije čisto građevinska tvrtka od 2008 godine, 20% (a uskoro i više) se bavi vrlo uspješno alternativnim djelatnostima.
vidim da nastavljaš sa svojom politikom argumentiranog, dobro razrađenog neznjanja. izvješće koje obuhvaća poslovanje svih dijelova firme ti je konsolidirano, a ne revidirano i to je ovo koje gledaš.
evo upravo smo svjedoci napada špekulanata na ovu dionicu
kordinirano sebi međusobno dijele dobre ocjene nikoga od njih prije neki
dan nije ovdje bilo a sada cijeli forum zatrpan njihovim
postovima koji kritiziraju dionicu i beskorisnim usporedbama sa sasvim drugim sektorima… naravno nitko ne uspoređuje sa građevinskim sektorom
svakoj se dionici može naći neki krivi faktor kada ih ima pedeset
i onda nabijati na nos vlasnicima sa ciljem da ih se opelješi
stalne kritike na dobit a jasno je da Viadukt nikada nije imao ogromne dobiti ni prije 6 godina kada je bio 4500 kuna dobit je bila možda duplo nego danas
svi nezadovoljni nešto sa svime nitko ne veli svaka ćast na pozitivnom izvješću nakon najteže godine do danas..na znatno manjim dugovima nego poćetkom krize..Koliko smo novih radnika zaposlili koliko smo poslova dobili
niko ne veli da novci od većine poslova zakljućenih u prošloj godini nisu još ni sjeli a poslovi su tek zapoćeti oko 3 miljarde kuna poslova su tek zapooćeti ti novci će se vidjeti tek na kraju godine
Gledam ovaj naš graf koji lići na graf najlošijih građevinara velim sramota da najbolji ima graf kao najlošiji
Kolega DATA. Ne moraju sve kritike biti iz razloga da se ruši cijena dionice. Pa i ja pišem na drugim temama šta ne valja s nekom dionicom. Tj. moje viđenje toga šta ne valja. I tamo se ljudi ljute, a ja ne mislim ništa loše. Iako tako ispada. Istina je da je neto profitna marža niska. Pa nema tu je ili nije. Nego je. Ali ja smatram da se ona može popraviti kad jednom građevina izađe iz problema. Meni je u redu da je VDKT jedini u ovoj krizi poslovao s dobiti, što je veliki plus. Smanjio je obveze što će dovesti do manjih davanja za kredite. Meni više smeta kad npr. lopina napiše da su povećali obveze prema državi za 2 mil kuna, a ne kaže da su smanjili ukupne obveze za 170 mil kuna. Bilo da su samo odradili predujmove ili ne. Obveza je smanjena. To je jednostavno glupavo i zato mi smeta. Ako Francuzi zatvore financijsku konstrukciju za ZLZ to će opet lansirati dionicu sviđalo se to nekome ili ne. Ne bude li toga to će isto tako srušiti dionicu strašno, sviđalo se to vama ili ne. Ja imam nešto dionica i to je ono što je realno u ovom trenutku.