VDKT (Viadukt d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska VDKT (Viadukt d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Evo samo da podsjetim 17.1 2013

http://www.seebiz.eu/vlada-odmrzava-ugovorene-radove-na-cestama/ar-54695/ [seebiz.eu]

Vlada “odmrzava” ugovorene radove na cestama

napomenuo je da trenutno imamo 12 ugovorenih projekata vrijednih 4,2 milijarde kuna, a zbog zastoja u realizaciji izgubljeno je 1,1 milijardu kuna. Ti su projekti sada “odmrznuti” i kreću u realizaciju čim se steknu meteorološki uvjeti.

4.2 miljarde kuna će biti uloženo u cestogradnju što mislite tko će dobit te poslove…
a tko će dobiti poslove od Konstruktora tko je dobio veliku većini Konstruktorovih poslova…

Prvi ce biti posljednj a posljednji prvi


bit d.d.-a nije u tome da osigurava plaće radnicima i managerima, nego dobit svojim dioničarima! zato je dobra vaša usporedba gdje se vidi da je HT svojim dioničarima zaradio po dionici 20,6 kuna, a VDKT samo 1/3 tog iznosa, a cijena HT-a je cca 200 kn, dok je VDKT 400 kn tako da je taj omjer još gori na štetu VDKT!
nisu to kruške i jabuke nego jezik brojki koji je za sve isti!

Slažem se, brojke su brojke bez obzira na sektor.

moje poruke nisu poziv na kupnju ili prodaju dionica niti savjet za ulaganje


Evo samo da podsjetim 17.1 2013

http://www.seebiz.eu/vlada-odmrzava-ugovorene-radove-na-cestama/ar-54695/ [seebiz.eu]

Vlada “odmrzava” ugovorene radove na cestama

napomenuo je da trenutno imamo 12 ugovorenih projekata vrijednih 4,2 milijarde kuna, a zbog zastoja u realizaciji izgubljeno je 1,1 milijardu kuna. Ti su projekti sada “odmrznuti” i kreću u realizaciju čim se steknu meteorološki uvjeti.

4.2 miljarde kuna će biti uloženo u cestogradnju što mislite tko će dobit te poslove…
a tko će dobiti poslove od Konstruktora tko je dobio veliku većini Konstruktorovih poslova…

U redu, 4,2 milijarde na koliko godina, 5?

To ti je 900 milijuna godišnje što i da dodaš na postojeće ispada niti blizu 10 milijuna neto dobiti.

Samo kažem da je velika količina ljudi ovdje zbog 100 milijuna kuna neto dobiti koje su vidjeli i zamislili da je trend a nije i sve su osim realni i nećete ih više vidjeti, osim ako država želi opet nešto dati za free.

Ali onda odlazimo u sferu proroka a ne izvještaja.

PS. to što je nešto vrijedilo na burzi 2008 3000 kn po dionici(ili tako nekako) vam samo govori koliko je sve bilo nerealno – PE 70 za ciklički sektor poput građevinskog.

I was early taught to work as well as play, My life has been one long, happy holiday; Full of work and full of play- I dropped the worry on the way- And God was good to me everyday.

Tako je to kod građevinara, u plus jako teško ali ako treba gubitak nabiti tu nema problema ako treba nabit i troznamenkasti milijunski iznos. Treba poraditi na smanjivanju rashoda u svakom slučaju.

domach1984 o kojih 5 godina ti pricas ….izmisljas

Prvi ce biti posljednj a posljednji prvi

Domach
Građevina nije ciklički sektor. Po tome bi se gradilo 5 ili 6 godina i onda čekalo 10. To što je u HRV uslijedila masivna gradnja i sada splasnula ne znači da je sektor ciklički, jednostavno u HRV nema strategije i radi se stihijski. Ljudi se voze cestama i žive, rađaju se svakodnevno isto kao što se voze autima. Onda bi po tome i auto-industrija bila ciklički sektor. Pad u toj branši je veći nego u građevini.Osim toga za takve ocjene treba period od barem 20-30 godina a ne 5 godina.
Što se tiče profitabilnosti nije problem u poslovnim rashodima nego participiaciji političarima i moćnicima u doba masivne gradnje. Sada više toga nema a oni koji su najviše sudjelovali u tome imaju izvješća sa gubicima 300Mkn i tehnički bankrotnom bilancom. Oni orjentirani poslu istina nemaju sada profitabilnost HT ali imaju čiste račune i posluju s dobiti, bolje od Belja, Vupika (s napumpanom imovinom) i sl. No vrlo skoro će se i to promjeniti kod VDKT ali tada cijena neće biti 400kn nego 1000. Kod HT nema rasta nego isključivo DVD i cijena neće biti veća nego sada jer je trend pad.

Svaki od tih novih poslova koji su u tih 4.2 miljarde
ima drukciji rok sumnjam da ikojem je rok duži od 2 godine …
ceste se ne rade 5 godina možda mostovi velićine pelješkog ali ćak ni to sumnjam tako dugo
rokovi za izgradnju cesta su velikom većinom od 1 do 2 godine

Prvi ce biti posljednj a posljednji prvi


Domach
Građevina nije ciklički sektor.
Ljudi se voze cestama i žive, rađaju se svakodnevno isto kao što se voze autima. Onda bi po tome i auto-industrija bila ciklički sektor.
Pad u toj branši je veći nego u građevini.

ovo se zove argumentirano razrađeno neznanje, zakon. [emo_palacg]

Cyclical stocks follow an upward turn in the business cycle when businesses and consumers are spending money. Automobile companies are classic cyclical stocks.

Non-Cyclical Stocks or defensive stocks do well in economic downturns, since demand for their products and services continues regardless of the economy.
The classic example of non-cyclical stocks is utilities.

[emo_smijeh]

Što se ovdje na VDKT dešava….ova burza je pravi cirkus

Pali smo samo 5% manje od IGH koji ima 300 miljuna minusa..njagore izvješće ikada
dok Tehnika raste iza slićnog izvješća kao i našeg

Prvi ce biti posljednj a posljednji prvi



Domach
Građevina nije ciklički sektor.
Ljudi se voze cestama i žive, rađaju se svakodnevno isto kao što se voze autima. Onda bi po tome i auto-industrija bila ciklički sektor.
Pad u toj branši je veći nego u građevini.

ovo se zove argumentirano razrađeno neznanje, zakon. [emo_palacg]

Cyclical stocks follow an upward turn in the business cycle when businesses and consumers are spending money. Automobile companies are classic cyclical stocks.

Non-Cyclical Stocks or defensive stocks do well in economic downturns, since demand for their products and services continues regardless of the economy.
The classic example of non-cyclical stocks is utilities.

[emo_smijeh]
[/quote]

Nađi mi jednu dionicu na ZSE koja nije ciklična.

E moj James, da te podsjetim: ovo je Hrvatska i trenutno si na forumu HRV dionica ZSE. Svakako je dobro da se držiš definicija. Jesu li one točne to je drugo pitanje. VDKT ti nije HDEL no to ti očito ne razumiješ pa prvo to prouči. Ono što ti vrijedi za USA ne vrijedi za cijeli svijet.




Domach
Građevina nije ciklički sektor.
Ljudi se voze cestama i žive, rađaju se svakodnevno isto kao što se voze autima. Onda bi po tome i auto-industrija bila ciklički sektor.
Pad u toj branši je veći nego u građevini.

ovo se zove argumentirano razrađeno neznanje, zakon. [emo_palacg]

Cyclical stocks follow an upward turn in the business cycle when businesses and consumers are spending money. Automobile companies are classic cyclical stocks.

Non-Cyclical Stocks or defensive stocks do well in economic downturns, since demand for their products and services continues regardless of the economy.
The classic example of non-cyclical stocks is utilities.
[emo_smijeh]
[/quote]

Nađi mi jednu dionicu na ZSE koja nije ciklična.
[/quote]
oćeš iz svakog podsektora po jednu?

HT – telecom
JNAF – utiliy
LEDO, JMNC, PODR, KRAS – consumer staples

New Report

Close