VDKT (Viadukt d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska VDKT (Viadukt d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.


koliko sam ja skuzio viadukt je trebao napraviti rupu i napravio je rupu. prilaznu cestu tj most preko cetine nije morao napraviti. ali ako treba valjda će i to napraviti i eto već novog posla za viadukt

Pazite da vas crna rupa ne proguta.

crna rupa=VDKT na 4xx
Niste li to previše napucali s obzirom da su kratkoročne obveze puno veće
od kratkoročne imovine.
koeficijent likvidnosti o,60
zaduženost preko 70%
dobiti nema
Ovo je sindikat napuca da bi mogli skupo izlaziti!

da. ali od toga su 200mil potraživanja dobavljača koji se mogu platiti sa 170mil potraživanja od kupaca. A i ako se bolje pogleda na istoj bilanci vidi se da su smanjene stavke i dugoročne i kratkoročne obveze za gotovo 100mil kuna. Ali gosp. lopina ja sam čitao prije neke vaše postove i dionice koje birate. Zbog toga i znam koliko ste uspješni u stock pickingu. Sijećam se ja dionica koje ste vi sugerirali kupovati kao đakovština i validus itd. Nemojte se opterećivati crnim rupama jer ste već u njoj.

Školovana budala je veća budala od one neškolovane

VDKT Mcap 186 m KN, dug bankama ukupni 93,2mKN, od toga dugoročni 63,9 mKN.
IGH Mcap 142 m KN, dug bankama ukupni 532,1mKn(da točno je), od toga kratkoročni 164,4! Kratkoročni dug bankama je veći od Mcap!
Pored toga IGH ima obvezu isplate kamate na obveznice 9% (devet posto), VDKT nema takve obveze.
A sada najbitnije: EV/EBITDA (VDKT) 1,66
EV/EBITDA (IGH) 53,11
Već sada je valuacija vrijednosnice preko 750kn. Koliko je dosada rasla ili padala neka dionica je nebitno, to ovisi o poslu i dobiti. Ako Vam je preskupa imate jeftinije npr. DLKV ili INGR.



koliko sam ja skuzio viadukt je trebao napraviti rupu i napravio je rupu. prilaznu cestu tj most preko cetine nije morao napraviti. ali ako treba valjda će i to napraviti i eto već novog posla za viadukt

Pazite da vas crna rupa ne proguta.

crna rupa=VDKT na 4xx
Niste li to previše napucali s obzirom da su kratkoročne obveze puno veće
od kratkoročne imovine.
koeficijent likvidnosti o,60
zaduženost preko 70%
dobiti nema
Ovo je sindikat napuca da bi mogli skupo izlaziti!
[/quote]

kolega ne prićajte besmislene laži nikakav to sindikat napucao
Rast se osniva na dobivenim poslovima i stalnom dokupu sa strane fonda
,
Ako je vama ERSTE & STEIERMARKISCHE BANK D.D sindikat onda ste ćudnih gljiva najeli

Kolega je komentirao vaš dosadašnje NE-uspjehe sa dionicama mora da ste ljubomorni na nas ovdje koji smo za razliku od vas pametno odabrali
No nije vam kasno da promjeniute vijeru i kupite pokoju dobru dionicu
posto znam da ste sakupljac stecajusa…
Pridružite se biti će ovdje itekakvog rasta tek kad ga sindikat
koji spominjete primjeti …

Mene su prošle godine ismijali kada sam na best buy napisao VDKT
a eto ga rekorder u rastu na burzi za prošlu godinu dobio nagradu.

znaci smijali ste se svi vi VDKT ali ste svi odreda bili u krivu
Još ćete svi vidjedi rata nije još ni poćelo kako spada
ko je najviše pao taj će i najviše rasti..

Prvi ce biti posljednj a posljednji prvi


da. ali od toga su 200mil potraživanja dobavljača koji se mogu platiti sa 170mil potraživanja od kupaca. A i ako se bolje pogleda na istoj bilanci vidi se da su smanjene stavke i dugoročne i kratkoročne obveze za gotovo 100mil kuna. Ali gosp. lopina ja sam čitao prije neke vaše postove i dionice koje birate. Zbog toga i znam koliko ste uspješni u stock pickingu. Sijećam se ja dionica koje ste vi sugerirali kupovati kao đakovština i validus itd. Nemojte se opterećivati crnim rupama jer ste već u njoj.

VDKT ima 200 mil kn potraživanja od kupaca.A upravo toliko mu je stavka
kapital i rezerve.
Ali ima i potraživanja od dobavljača od 176 mil kn.
Dug se platiti mora da bi se nastavilo normalno poslovanje.
A kupci ne moraju platiti svoje obveze,ako nemaju.I ne vjerujem da je uopće
moguće naplatiti tih 200 mil potraživanja,tako da stavka
koeficijent likvidnosti o,60 je vjerovatno i lošiji od toga.
Marfijev zakon kaže da ako imaš slabu točku u poslovanju da će se sigurno
rtvoriti u tešku bolest.
Da li ste svjesni da Viaduktu prijeti omča nelividnosti ili slaba cirkulacija
krvi.
Naravno da bih volio da vi budete u pravu i da Viadukt bude i ubuduće bude pobjednik na tržištu.Ali??????

Pa ako niste u dionici nemate se čega bojati jel tako? Meni je firma ok pogotovo jer su druge iz građevine u banani. Prijevod, svaki posao će ići viaduktu. Meni je ulaz na 240kn pa nisam previše opterećen dnevnim oscilacijama. Kad bude ponovo pala ja ću dokupiti. Kao što sam i radio na 310kn. Jer ako vjerujes u dionicu onda ti pad njene cijene znači samo jedno, a to je dokup. Građevina je od krize teško bila pogođena i njezini rezultati se, istina, trebaju tek vidjeti. Jedna godina za to nije dovoljna ali sutra je pametnije od danas, a viadut ima poslova do preksutra pa ću onda odlučiti gdje i kako. Za sad sam unutra.

Školovana budala je veća budala od one neškolovane

TA kaže 700kn, iako osobno ne vjerujem u to. Negativna skrivena divergencija.
Očito je da će biti hlađenje, al ostaje pričekati!


Pa ako niste u dionici nemate se čega bojati jel tako? Meni je firma ok pogotovo jer su druge iz građevine u banani. Prijevod, svaki posao će ići viaduktu. Meni je ulaz na 240kn pa nisam previše opterećen dnevnim oscilacijama. Kad bude ponovo pala ja ću dokupiti. Kao što sam i radio na 310kn. Jer ako vjerujes u dionicu onda ti pad njene cijene znači samo jedno, a to je dokup. Građevina je od krize teško bila pogođena i njezini rezultati se, istina, trebaju tek vidjeti. Jedna godina za to nije dovoljna ali sutra je pametnije od danas, a viadut ima poslova do preksutra pa ću onda odlučiti gdje i kako. Za sad sam unutra.

Bio sam unutra u INGR na 3,IGH na 420 .
Ponavljam,bio sam.
Sada sam u INDG na 101 i stalno u LVCV.U nekom od građevinara sam uvijek.
Zaletim se u HDEL i VDKT ali samo na jedan dan.,maksimalno tjedan.Trejdati se mora.

Građevinari su na dnu i za sada je VDKT jedini dobro potegnuo i MCAP se približio vlastitom kapitalu.
Što se tiče novih poslova u Hrvatskoj VDKT ne treba bitno povečati realizaciju jer sa sadašnjim poslovima opravdava sadašnju cijenu.Ali i ne može bitno povečati realizaciju s obzirom na postojeći kapital,pa bi u slučaju da se pokrenu građevinski radovi ostali građevinari imali daleko veće pozitivne efekte od tih noih poslova.VDKT nema prostora za rast kokiko imaju ostali građevinari,naravno ako ih ne pomete stečaj.

U VDKT teče med i mlijeko.Čestitam.Dokle?

ta to je dobra, evo tamo gdje stepenice se nalaze i kupuje tamo treba bježati – imaš signal

Don't be convinced of your super knowledge of the market, the market does what it wants, and you are just along for the ride!

Trenutna valuacija VDKT trenutno (još) ne opravdava niti fundamentalne pokazatelje. Posljedica je to averzije na građevinu zbog zakulisnih igara tvrtki koje sada ulagačima u izvješću pišu gluposti a skriveno drže pokazatelje (ne)poslovanja. No i tome polako dolazi kraj.
Špekulantima i trejderima odgovaraju impulzivna kretanja i treba razumjeti njihove pozive.
Što se tiče dugova daleko najjjvažniji je bankovni dug. Paradoksalan primjer je IGH gdje se cijena umjetno pumpa ne bi dosegla kratkoročni (!) dug bankama.
A uz to još moraju isplatiti 9% kte na obveznice?! Pogledajte primjer npr NEXE, samo odjednom dobijete obavijest: ne možemo isplatiti kte na obveznice. I što onda?
LP

Andy, u redu je, dobro ti to analiziraš, ali EBITDA kod VDKT nije ni približno tolika koliko piše, tu je uključena jednokratna stavka od 100-ak mil. HRK pa je makni iz kalkulacije. Nije ti baš neki tajming pričat o podcjenjenost nakon 300% rasta u godinu dana. Ali, odnos dug/prihodi je bez dvojbe najvažniji odnos za građevinare danas i sutra. [emo_palacg]

Meni uopće nema smisla VDKT uspoređivati sa ostalima…
on je u puno boljoj poziciji i između ostalog je najveći cestograditelj
dok većina naših građevinara uopće ne radi ceste i mostove tunele
ako i rade rade to minimalno..
kako se uopće može uspoređivat cestogradnja sa npr stanogradnjom…nikako
To je isto kao uspoređivat proizvodnju konzervi sa proizviodnjom automobila
obadvoje su proizvođaći ali proizvode totalno druge stvari i dok
jednima cvate drugi mogu propadati..
najveći razlog pada VDKT je i bilo trpanje u isti koš sa drugima..
Naši građevinari su toliko razlićiti da bi svaki trebo biti kategorija za sebe

Prvi ce biti posljednj a posljednji prvi

New Report

Close