Loši rezultati, a cijena gore, moš misliti.
Loši rezultati, a cijena gore, moš misliti.
Koji loši rezultati? Pa Viadukt ima posla najmanje za narednih pet godina. Mali problem su nenapalaćena potraživanja. Kad na račun sjedne samo dio onoga što duguju investitori vidjet ćete i prihoda i dobiti. Uostalom i prema trenutnoj analizi Viadukt je najmanje precijenjen u odnosu na ostale graditeljske tvrtke http://www2.fima.com/pdf/fondovi/200710/20071018_dionice_report.pdf
u odnosu na DLKV vrijedi barem 8000 kn po dionici
…
Koji loši rezultati? Pa Viadukt ima posla najmanje za narednih pet godina. Mali problem su nenapalaćena potraživanja. Kad na račun sjedne samo dio onoga što duguju investitori vidjet ćete i prihoda i dobiti. Uostalom i prema trenutnoj analizi Viadukt je najmanje precijenjen u odnosu na ostale graditeljske tvrtke http://www2.fima.com/pdf/fondovi/200710/20071018_dionice_report.pdf
u odnosu na DLKV vrijedi barem 8000 kn po dionici
Ono sto nije naplaceno svejedno ulazi u RDG. Cim izdas fakturu moras ju proknjizit, bez obzira jesi naplatio ili ne. Dakle to je sve vec unutra (i u prihodu i u dobiti).
Zanimljivo
http://www.viadukt.hr/index_b.php?id_art=9
Radionice za popravak i održavanje mehanizacije
Održavanje građevinske opreme(strojeva, vozila i postrojenja) izvodi se na dvije razine: preventivno i korektivno.
Preventivno održavanje(servise) izvode terenske radionice u sklopu Projekta. Stručno i materijalno su osposobljene za izvođenje servisa i manjih popravaka.
Korektivno održavanje(remont) izvodi centralna radionica za održavanje, nazvana RJ Pogon, smještena u industrijskoj zoni Zagreba, Radnička cesta 206 na prostoru od 53 000 m2, od čega 9,900 m2 čine radionice, skladišta i proizvodne hale.
Po potrebi se popravlja i održava građevinska mehanizacija i za druge korisnike.
RJ Pogon izvodi investicijsko održavanje građevinske opreme i pruža logističku ispomoć terenskim jedinicama.
Dislokacija građevinske opreme između Projekata sastavni je dio rada RJ Pogon.
Značajan dio aktivnosti RJ Pogon sačinjavaju bravarski radovi. U sklopu bravarije RJ Pogon izrađuje se široki spektar bravarske galanterije, od popravaka dijelova građevinske opreme, do izrade vrlo složenih sustava skela, oplata, kalupa i ograda mostova.
Dosao je i taj dan da odgovorim svim onima koji su bili skepticni pa cak i proglasavali ludima nas koji smo kupovali ovu dionicu na 3000kn u 6 i 7mj.,od njihove proricane korekcije ni K[smiley4].Ali cekao sam da se dogodi ovo i znate sto!?!?NISAM DUGO CEKAO[smiley1].
E sad idemo dalje–prethodni kvartal nije zadovoljio,ali treba naglasiti nacine placanja grada zagreba i hrvatskih auto cesta,poznati su sa svojim odgodama,međutim pretpostavit cemo da je to uracunato u cijenu[smiley2].O mostu i kapeli znate sve,međutim ono sto se moralo dogoditi je izlazak na inozemno tržište, i to viadukt cini jako dobro i sustavno!Necemo sad o projektima i detaljima,bitno je da znate ovaj okvirni dio…netko je pitao kakav ce biti zadnji kvartal–bit ce jako dobar,to je tako ocito!
A savjet!? [smiley1] –budite strpljivi,ova cijena dionice jos nije sjela na svoje pravo mjesto…ne nasjedajte!!
hmm..da., ni meni se nije dalo dokupiti u 7 mj po 3000 pa čak i po 2900 u 8 mj…..
—ali zato sam danas dokupio po tričavih 4500….ha ha ha
pozdrav svima !
Kaže mi brat da je čitao da se Sdp nešto buni protiv Viadukta oko nekih prevelikih troškova gradnje. ne mogu doći sad do njega a ne znam na što se to odnosi.
Zna li netko?
Kaže mi brat da je čitao da se Sdp nešto buni protiv Viadukta oko nekih prevelikih troškova gradnje. ne mogu doći sad do njega a ne znam na što se to odnosi. Zna li netko?
jučer bilo na teletekstu, SDP podigao optužnicu zbog dionice kod Zadra jer je cijena skoro duplo veća od planirane, protiv “nepoznatih” u HAC i protiv Viadukta
Aha, mislio sam da je nešto ozbiljno.
http://izbori.hrt.hr/content/view/656/57/