VDKT (Viadukt d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska VDKT (Viadukt d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

istina…potpisujem[emo_palacg][emo_smijesak]

cash je cash,a sve ostalo je sex!

Bid se nešto prorijedio, dobro je to, dobro…

Dajte mi jeftino da vam prodam skupo.

@ Data

Velika je šansa da nećemo ući u EU uniju, pa nam most i neće trebati.

Isto tako nije mi jasno zašto bi se gradio most, kada je podvodni tunel puno bolje rješenje, a i ne ovisi o vremenskim neprilikama.

Također, BiH nas ne bi mogao ucjenjivati i tražiti teritorije koji nikad nisu bili njihovi.

Ovo kao da sam već jedanput prošao s Domaćim i Haorenom.

Mislio sam kupiti VDKT na 200 kn, ali ste me uvjerili pa ovu dionicu ne mislim kupiti i da dođe na 50 kn.

Ne vidim tu neki rast bar 3 godine.

Lp i želim dioničarima sreću, trebati će im

PS. Zar nisu već trebali graditi Zagrebački aerodrom, kaj Francuzi nemaju para za ulaganje?

[b]MRAČNI MOD[/b] [b]Do kraja godine raste samo DIOKI zbog Hrvatskih nacionalista koji su ga spasili od zatvaranja.[/b]

Bože saćuvaj kave vi imate izjave…hvala bogu što ne mislite kupit VDKT
molim lijepo da odete negdje drugdje zatrpavat forum svojim biserima..
Nećemo u EU
Vi bi gradili podvodni tunel kao bolje rješenje do Pelješca jer mislite da je to pametnije..gospon Hasnfefer ovo nije mijesto za ljude koji su izgubili pamet

Nečemo u uniju bože što sve ovdje ćovjek može napisat i ostat živ…

Prvi ce biti posljednj a posljednji prvi


@ Data

Velika je šansa da nećemo ući u EU uniju, pa nam most i neće trebati.

Isto tako nije mi jasno zašto bi se gradio most, kada je podvodni tunel puno bolje rješenje, a i ne ovisi o vremenskim neprilikama.

Također, BiH nas ne bi mogao ucjenjivati i tražiti teritorije koji nikad nisu bili njihovi.

Ovo kao da sam već jedanput prošao s Domaćim i Haorenom.

Mislio sam kupiti VDKT na 200 kn, ali ste me uvjerili pa ovu dionicu ne mislim kupiti i da dođe na 50 kn.

Ne vidim tu neki rast bar 3 godine.

Lp i želim dioničarima sreću, trebati će im

PS. Zar nisu već trebali graditi Zagrebački aerodrom, kaj Francuzi nemaju para za ulaganje?


Ali zato smatrate dioki i ingru dobrim ulaganjem? Ja iskreno neznam da li se vi šalite neki put ili iz temelja ne razumjete investiranje. Par puta procitam vaše postove kako bi ih shvatio. Jedan put se smijem jer mislim da ste izvalili dobru foru a drugi put plaćem jer vidim da vi to mislite ozbiljno. Ja bi vam predložio da se klonite investiranja u širokom luku i da novac uložite u neki novčani fond. Ali nekako mi se čini da bi ste i fond fulali

Školovana budala je veća budala od one neškolovane

Ovo je posljednja građevinarska firma koja vrijedi. Doslovno.

"ne vrijedi se raspravljati sa budalom, jer te spusti na svoj nivo, i onda te pobjedi na iskustvo" Mreich

Ma ovo što se vi prepucavate je bezveze, tvrtka napokon počinje funkcionirati onako kako je funkcionirala i prije 4 godine sa dodatkom da su izvukli određene pouke iz svega i to se vidi na ovom FI-ju i zaslužili su da budu na naslovnici Forbesa, a ono što me najviše raduje je to što će aktivno sudjelovati i u gradnji i modernizaciji željeznica a to će biti biznis idućih 5-6 godina. Postali su jednako konkurentni s europskim proizvođačima i neka samo tako nastave, što u prevodu znači da se šire i na nova geografska tržišta i s novim proizvodima i ja im mogu samo reći SVAKA ČAST![emo_palacg]

Eto jedini od građevinara izađemo sa dobrim izvješćem i još dobijemo nove poslove
a dionica padne ..di je tu razum

Evo i Dalekovodu blokirali raćun

Jedino mi dobro stojimo…nekima će biti žao što su prodali ovako jeftino

Naslovnica Forbesa intervju sa Joškom Mikulićem http://www.poslovni.hr/media/forum-user-upload/files/e8/e8df1096fb3059ff0fdb7025312c6144.jpg

Prvi ce biti posljednj a posljednji prvi

Evo kad vidim da je Dalekovod kojiem je raćun u blokadai pao samo 1% više od nas dođe mi da …..
[emo_vrtimise][emo_vrtimise][emo_vrtimise][emo_vrtimise]

ova naša burza je najveća sprdaćina i cirkus koji covjek može zamisliti

Prvi ce biti posljednj a posljednji prvi


Evo kad vidim da je Dalekovod kojiem je raćun u blokadai pao samo 1% više od nas dođe mi da …..

Data, mislim da se ne moramo sekirati na ovom prometu. Da je to na par miliona, onda ajde, ali ovo je možda samo jedan, malo jači zafkrant. Nek bude, netko se je usrećio……

i ne smijemo zaboraviti koliko je uopće dionica
malo ih ima

beti

Pa i ingra je imala malo dionica, pa im se povećalo.

Nema veze, lakše će te kupiti.

[b]MRAČNI MOD[/b] [b]Do kraja godine raste samo DIOKI zbog Hrvatskih nacionalista koji su ga spasili od zatvaranja.[/b]

Uz novog koncesionara, francuski konzorcij, zagrebačka Zračna luka, kako je kazao Drljača, planira postati regionalno čvorište za što treba razvijati mrežu redovnih linija na čemu se stalno radi, dok je o novostima oko koncesije kazao samo da se sve aktivnosti oko koncesijskog ugovora ubrzavaju i čine se svi napori da se ispoštuju zadani rokovi i gradnja počne što prije. Vjeruje i da će sukladno planu u travnju iduće godine doći do preuzimanja upravljačke kontrole u ZLZ-u od strane koncesionara.
ZLZ: Prva avio linija Zagreb-Bern[/url]

KADA NEPRAVDA POSTAJE ZAKON - OTPOR POSTAJE POTREBA

New Report

Close