istina…potpisujem[emo_palacg][emo_smijesak]
@ Data
Velika je šansa da nećemo ući u EU uniju, pa nam most i neće trebati.
Isto tako nije mi jasno zašto bi se gradio most, kada je podvodni tunel puno bolje rješenje, a i ne ovisi o vremenskim neprilikama.
Također, BiH nas ne bi mogao ucjenjivati i tražiti teritorije koji nikad nisu bili njihovi.
Ovo kao da sam već jedanput prošao s Domaćim i Haorenom.
Mislio sam kupiti VDKT na 200 kn, ali ste me uvjerili pa ovu dionicu ne mislim kupiti i da dođe na 50 kn.
Ne vidim tu neki rast bar 3 godine.
Lp i želim dioničarima sreću, trebati će im
PS. Zar nisu već trebali graditi Zagrebački aerodrom, kaj Francuzi nemaju para za ulaganje?
Bože saćuvaj kave vi imate izjave…hvala bogu što ne mislite kupit VDKT
molim lijepo da odete negdje drugdje zatrpavat forum svojim biserima..
Nećemo u EU
Vi bi gradili podvodni tunel kao bolje rješenje do Pelješca jer mislite da je to pametnije..gospon Hasnfefer ovo nije mijesto za ljude koji su izgubili pamet
Nečemo u uniju bože što sve ovdje ćovjek može napisat i ostat živ…
@ Data
Velika je šansa da nećemo ući u EU uniju, pa nam most i neće trebati.
Isto tako nije mi jasno zašto bi se gradio most, kada je podvodni tunel puno bolje rješenje, a i ne ovisi o vremenskim neprilikama.
Također, BiH nas ne bi mogao ucjenjivati i tražiti teritorije koji nikad nisu bili njihovi.
Ovo kao da sam već jedanput prošao s Domaćim i Haorenom.
Mislio sam kupiti VDKT na 200 kn, ali ste me uvjerili pa ovu dionicu ne mislim kupiti i da dođe na 50 kn.
Ne vidim tu neki rast bar 3 godine.
Lp i želim dioničarima sreću, trebati će im
PS. Zar nisu već trebali graditi Zagrebački aerodrom, kaj Francuzi nemaju para za ulaganje?
Ali zato smatrate dioki i ingru dobrim ulaganjem? Ja iskreno neznam da li se vi šalite neki put ili iz temelja ne razumjete investiranje. Par puta procitam vaše postove kako bi ih shvatio. Jedan put se smijem jer mislim da ste izvalili dobru foru a drugi put plaćem jer vidim da vi to mislite ozbiljno. Ja bi vam predložio da se klonite investiranja u širokom luku i da novac uložite u neki novčani fond. Ali nekako mi se čini da bi ste i fond fulali
Ovo je posljednja građevinarska firma koja vrijedi. Doslovno.
Ma ovo što se vi prepucavate je bezveze, tvrtka napokon počinje funkcionirati onako kako je funkcionirala i prije 4 godine sa dodatkom da su izvukli određene pouke iz svega i to se vidi na ovom FI-ju i zaslužili su da budu na naslovnici Forbesa, a ono što me najviše raduje je to što će aktivno sudjelovati i u gradnji i modernizaciji željeznica a to će biti biznis idućih 5-6 godina. Postali su jednako konkurentni s europskim proizvođačima i neka samo tako nastave, što u prevodu znači da se šire i na nova geografska tržišta i s novim proizvodima i ja im mogu samo reći SVAKA ČAST![emo_palacg]
Eto jedini od građevinara izađemo sa dobrim izvješćem i još dobijemo nove poslove
a dionica padne ..di je tu razum
Evo i Dalekovodu blokirali raćun
Jedino mi dobro stojimo…nekima će biti žao što su prodali ovako jeftino
Naslovnica Forbesa intervju sa Joškom Mikulićem http://www.poslovni.hr/media/forum-user-upload/files/e8/e8df1096fb3059ff0fdb7025312c6144.jpg
Evo kad vidim da je Dalekovod kojiem je raćun u blokadai pao samo 1% više od nas dođe mi da …..
[emo_vrtimise][emo_vrtimise][emo_vrtimise][emo_vrtimise]
ova naša burza je najveća sprdaćina i cirkus koji covjek može zamisliti
Evo kad vidim da je Dalekovod kojiem je raćun u blokadai pao samo 1% više od nas dođe mi da …..
Data, mislim da se ne moramo sekirati na ovom prometu. Da je to na par miliona, onda ajde, ali ovo je možda samo jedan, malo jači zafkrant. Nek bude, netko se je usrećio……
i ne smijemo zaboraviti koliko je uopće dionica
malo ih ima
Pa i ingra je imala malo dionica, pa im se povećalo.
Nema veze, lakše će te kupiti.
Uz novog koncesionara, francuski konzorcij, zagrebačka Zračna luka, kako je kazao Drljača, planira postati regionalno čvorište za što treba razvijati mrežu redovnih linija na čemu se stalno radi, dok je o novostima oko koncesije kazao samo da se sve aktivnosti oko koncesijskog ugovora ubrzavaju i čine se svi napori da se ispoštuju zadani rokovi i gradnja počne što prije. Vjeruje i da će sukladno planu u travnju iduće godine doći do preuzimanja upravljačke kontrole u ZLZ-u od strane koncesionara.
ZLZ: Prva avio linija Zagreb-Bern[/url]