VDKT (Viadukt d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska VDKT (Viadukt d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Poštovana gospodo,
Zanima me ima li Viadukt uvjete da kod slijedeće promjene uđe u Crobex ?
Ako se ne varam, slijedeća "zamjena" je u 9. mjesecu…
Znam da ima još vremena dotle i da se može još štošta promjeniti ali interesira me Vaše mišljenje.

Unaprijed hvala drage kolege…

@azjak
Dobro si vidio, i teglenica i dizalica su tamo. Mislim da trenutno dizalica radi sa kopna, postavlja betonske blokove na Brajdici.

Vaš link

Stiglo izvješće.S 55mil kn. gubitka od prošle godine dobit od 3,5mil kn.

Čestitam!

Prvo polugodište 2012. godine obilježilo je povećanje realizacije na postojećim projektima, kao i
ugovaranje nekoliko znadajnih novih projekata, te konačno raskid ugovora za izgradnju mosta
Pelješac.
Sto se tice povećanja realizacije, odnosno ukupnog prihoda treba reći da je do njega došlo
prvenstveno zbog konadno riješenih formalno-pravnih i projektnotehničkih problema na više
gradilišta, a koji zbog blokade odlučivanja u investitorskim tvrtkama pod državnom ingerencijom,
nisu bili adekvatno rješavani u zadnje dvije godine.

To se prije svega odnosi na Hrvatske ceste i Hrvatske autoceste.
Treba napomenuti da bi prihod bio i veći da u mjesecu veljači nije došlo do zastoja radova zbog
teških vremenskih uvjeta, odnosno neuobičajeno dugog perioda ekstremne hladnoce i snjeZnih
oadalina.

Kontinuirano se radi na racionalizaciji i smanjenju tro5kova u smislu prilagodbe te5kim uvjetima
poslovanja, pa su tako izmedu ostalog primjerice i bruto place zaposlenih vec godinu dana, nakon
suglasnosti radnickog vije6a i potpisa sporazuma sa sindikatom u režimu smanjenja od 20%
prema kolektivnom ugovoru.
Sve to očitovalo se u boljem rezultatu poslovanja u prvom polugodištu u odnosu na 2011. godinu.
Zbog pobjeda na javnim natjedajima ugovoreni su slijede6i znadajniji projekti:
– Koncesija na Zračnoj luci Zagreb, zajedno sa francuskim partnerima Bouygues iADPM
– Kolektor u Puli
– Granidni prijelaz Klek
– Terminalza rasute terete u Luci Ploče
– Most Menar u Alžiru
– Novi cestarinski prolaz lvanja Reka
– Obnova dijela Autoceste Zagreb-Macelj
Ugovor za Most Pelješac je nakon mukotrpnih pregovora raskinut uz postignutu nagodbu o
placanju stvarnih troškova koje su izvodadi radova imali na dosadaSnjoj realizaciji tog projekta, te
su Viaduktu priznatitroškovi u iznosu od 100.822.274,85 kn (sa PDV-om).
Zbog i dalje izuzetno usporenog odlucivanja u investitorskim tvrtkama, glavni problem s kojim se
susrecemo je problem nelikvidnosti, odnosno nepla6anja ili vrlo odgodenog placanja narucenih i
izvršenih radova.
Unatoc tome Viadukt uredno isplacuje place, poreze, doprinose, te redovno izvršava obveze
prema bankama i leasing kucama

Cestitam Viaduktu na dobrom izvjescu

ovaj iznos od 100.822.274,85 kn (sa PDV-om).sto im je drzava izmedju ostalog duzna jos nije uracunat
u izvjesce…

Prvi ce biti posljednj a posljednji prvi

Izvješće sve u svemu vrlo dobro no smatram da se uprava na neki način morala očitovati o revidiranom godišnjem izvješću za 2011 i ogromnoj dobiti koje nigdje drugdje nema. Iz revidiranog se izvješća vidi da se radi o podružnici u Libiji no više od toga je samo nagađanje.
No, ono što je još bitnije, a dogodilo se u drugom kvartalu jest 32.408 dionica ili 7,09% preknjiženo s Viadukt d.d. na Dovođa Ivicu. Kako nije bilo nikakve obavijesti na zse, nadao sam se da će se uprava očitovati o tome u polugodišnjem izvješću.
Pretpostavljam, da sve nas dioničare to itekako zanima.

Prihodi Viadukta u prvom polugodištu veći 33,3 posto
http://www.poslovni.hr/vijesti/prihodi-viadukta-u-prvom-polugodistu-veci-333-posto–211182.aspx

Prvi ce biti posljednj a posljednji prvi

Goldman Sachs među građevinarima.

Da li netko ima kakvu informaciju o Libiji? Koliko znam nakon revolucije, nova vlast je vratila Viaduktu posjede. Da li su poslovi krenuli?

U Libiji Viadukt ima 2 rafinerije bitumena i to je monopol na tom tržištu. Libija inače ima izrazito čistu naftu za razliku od Ruske nafte, te se bitumen ne može dobiti iz Libijske nafte pa se uvozi otpad iz Rusije. Ako će Libija i okolne zemlje krenuti u cestogradnju Viadukt bi tamo mogao igrati veliku ulogu ne samo kao izvođač već i u procesu proizvodnje asfalta a posredno i zbrinjavanja otpada iz Rusije.

http://www.poslovni.hr/vijesti/polugodisnji-rezultati-donosimo-popis-gubitnika-i-dobitnika-211218.aspx

Koliko vidim da imamo jedno od boljih izvjesca …ovaj rast od 0.5% je vise nego sramotan

Prvi ce biti posljednj a posljednji prvi

Fenomenalno,rekao bi i ocekivano.Do kraja godine ocekujem puno od ove dionice.Definitivno best buy trenutno,lp [thumbsup]

Evo još jedne sitnice: http://www.novilist.hr/Vijesti/Rijeka/Ri-Servis/Sanacija-mosta-Rjecina-pocinje-u-rujnu

Nakon nekoliko godina odgađanja ove jeseni bit će obavljena rekonstrukcija sjevernog mosta Rječina na riječkoj obilaznici, jedinog objekta koji nije obnovljen u sklopu natječaja Autoceste Rijeka-Zagreb, te je prihvaćena ponuda tvrtke Viadukt u iznosu od 2,75 milijuna kuna bez PDV-a. Procjenjuje se da će rekonstrukcija mosta započeti sredinom rujna, kao i da će cijeli posao potrajati oko dva mjeseca

New Report

Close