Nažalost opet promašaj u BiH…
http://rs.seebiz.eu/integral-inzenjering-najpovoljniji-viadukt-najskuplji-za-drugu-dionicu-autoputa-banja-luka-doboj/ar-40638/
iako kad se pogledaju cijene sve je jasno. Tu će ovi domaći dobiti posao, a onda još 100 milijuna dodatnih radova nabiti.
Ali idemo dalje 🙂
KLASIČNA MITERICA, ZAR NE ČITATE IZMEĐU REDAKA.SVE SE VIDI U CIJENI PONUDE.
Nažalost opet promašaj u BiH…
http://rs.seebiz.eu/integral-inzenjering-najpovoljniji-viadukt-najskuplji-za-drugu-dionicu-autoputa-banja-luka-doboj/ar-40638/
iako kad se pogledaju cijene sve je jasno. Tu će ovi domaći dobiti posao, a onda još 100 milijuna dodatnih radova nabiti.
Ali idemo dalje 🙂
KLASIČNA MITERICA, ZAR NE ČITATE IZMEĐU REDAKA.SVE SE VIDI U CIJENI PONUDE.
[/quote]
Nešto što nisi imao nisi mogao ni izgubit tako ni Viadukt nije izgubio a da je prošao mogao je samo dobit
al to je vjerujte mi manje bitno
zašto to govorim vidjet ćete vrlo brzo
pogledajte kako je 2 kvartal izgledao sa usporedbi radi 2 kvartalom prošle god
3 kvartal lijep smiješak molim
ipak je ovo dionica koja se nalazi od svoje max vrijednosti sad 5% pa vidite mogućnost rasta kolikaaaaaa je do 4,835kn što je iznosila
ljep pozdrav i uživajte a igrači nek se igraju
Nažalost opet promašaj u BiH…
http://rs.seebiz.eu/integral-inzenjering-najpovoljniji-viadukt-najskuplji-za-drugu-dionicu-autoputa-banja-luka-doboj/ar-40638/
iako kad se pogledaju cijene sve je jasno. Tu će ovi domaći dobiti posao, a onda još 100 milijuna dodatnih radova nabiti.
Ali idemo dalje 🙂
KLASIČNA MITERICA, ZAR NE ČITATE IZMEĐU REDAKA.SVE SE VIDI U CIJENI PONUDE.
[/quote]
Pa ovaj Integral je Dodikova firma. Radio je i zgradu Vlade RS u Banja Luci, a to je pod istragom tužiteljstva.
Ali kao što rekoh to i nije toliko bitno za Vdkt. Samo treba prenositi sve vijesti.
Ovo je Zanimljivo da je VDKT dao najvišlju cijenu…obicno je on najpovoljniji
mora da imaju previse posla i nedovoljno kapaciteta za jos poslova
pa ovako bezveze nabijaju cijenu …
Primjetio sam dosta povecan promet ovom dionicom nesto se kuha !!! neko se ukrcava
Mozda ovo
Hrvatska može dobiti financijska sredstva iz europskih fondova za izgradnju Pelješkog mosta pod uvjetom da izradi studije
http://www.poslovni.hr/vijesti/eu-moze-financirati-peljeski-most-ali-postoji-uvjet-211032.aspx
http://dnevnik.hr/vijesti/hrvatska/zeleno-svjetlo-za-peljeski-most-iz-eu-sad-je-sve-na-nama.html
Pelješki most je realna opcija.
Studija je sigurno već u izradi jer ovo je povijesni trenutak. 85% nepovratnih sredstava je fantastična financijska poluga.
Hrvatska može dobiti financijska sredstva iz europskih fondova za izgradnju Pelješkog mosta pod uvjetom da izradi studije
http://www.poslovni.hr/vijesti/eu-moze-financirati-peljeski-most-ali-postoji-uvjet-211032.aspx
http://dnevnik.hr/vijesti/hrvatska/zeleno-svjetlo-za-peljeski-most-iz-eu-sad-je-sve-na-nama.html
u najoptimističnoj opciji, tek 2014. uz veliki "ako"…također, novi financijer-novi projekat-novi tender
Ova teglenica je jedina takva u krugu 1000 kilometara
i bez nje most se ne moze napraviti
pa ako most nece raditi VDKT mora da ce ga graditi svemirci !!![/b]
kolega krug od 1000km obuhvaća pariz i berlin a sumnjam da njihove kompanije(koje će se isto tako natjecati za posao,da ne smetnemo to s uma) ne posjeduju ili nisu u mogučnosti iznajmiti takvu teglenicu. Da se razumijemo, nisam ja protiv toga da vdkt dobije taj posao,štoviše, ali bi bar probao zadržati raspravu na koliko toliko realnim osnovama. lp
To što će se projekt financirati sredstvima EU ništa ne znači.
Ovo što ministrica vanjskih priča o kriterijima, strogoći i slično je sve samo priča.
Slovenci su svoje autoceste gradili velikim dijelom iz sredstava Europske Unije pa je posao opet namještan SCT-u. Sve je transparentno, a opet posao dobije onaj koga favorizira državna politika.
Samo je pitanja šta će država odlučiti. Mogu se tu kandidirati na tenderu i Amerikanci i Rusi i Marsovci, ali opet je sve politička odluka.
Hrvatska može dobiti financijska sredstva iz europskih fondova za izgradnju Pelješkog mosta pod uvjetom da izradi studije
http://www.poslovni.hr/vijesti/eu-moze-financirati-peljeski-most-ali-postoji-uvjet-211032.aspx
http://dnevnik.hr/vijesti/hrvatska/zeleno-svjetlo-za-peljeski-most-iz-eu-sad-je-sve-na-nama.html
u najoptimističnoj opciji, tek 2014. uz veliki "ako"…također, novi financijer-novi projekat-novi tender
[/quote]
Tu se u potpunosti slažem – EU će tražiti optimalno riješenje pa bi sve moglo ispočetka!
S druge strane kada profunkcionira koridor kroz Neum popustiti će i pritisci pa bi se moglo dogoditi da se i ne realizira.
Mislim da je jeftinije kupiti Neum za 400 milijuna eura i istovremeno u Pločama osigurati Bosni i Hercegovini neke povlastice.
Sve riješeno u 5 minuta!
Ukupna vrijednost teglenice porinute u »3. maju« iznosi oko 100 milijuna kuna, doznajemo od predsjednika Uprave »Viadukta« Joška Mikulića. Vrijednost materijala i poslova koju su odradili trećemajci iznosi oko 4,5 milijuna eura dok je »Viadukt« dodatnih 7 milijuna dolara platio za 250-tonsku dizalicu koja će u narednih mjesec dana biti montirana na ovu teglenicu, dugu 78 i široku 31 metar. Prilikom polaganja kobilice u lipnju naveliko se pričalo o njezinoj namjeni za gradnju Pelješkog mosta, čija je gradnja u međuvremenu usporena zbog krize u državi. No, Mikulić je jučer kazao kako će teglenica sredinom listopada na svoj prvi posao krenuti upravo prema Pelješkom mostu gdje će, dodao je Mikulić, zabijati probne pilote. Mikulić ne strahuje da je riječ o prenapregnutoj investiciji »Viadukta« s obzirom da je državni vrh »zakočio« gradnju Pelješkog mosta jer u ovoj građevinskoj tvrtki očekuju da će ovu dosad najveću teglenicu s dizalicom na palubi na Jadranu, ali i ovom dijelu Mediterana, lako angažirati na drugim poslovima za koje već postoje upiti.
Namjerno ili ne namjerno izostavljen članak iz PD od 23.07.2012. godine
Gradnja novog terminala neće početi u jesen, već 2013.
U ADAP-u koji čini okosnicu konzorcija ZAIC, pojasnili su da je rok tri mjeseca od potpisivanja ugovora bio preoptimističan.
….očekujemo da će financiranje biti riješeno do kraja godine…potpisuje Jerome Marmet
[cool]
Ukupna vrijednost teglenice porinute u »3. maju« iznosi oko 100 milijuna kuna, doznajemo od predsjednika Uprave »Viadukta« Joška Mikulića. Vrijednost materijala i poslova koju su odradili trećemajci iznosi oko 4,5 milijuna eura dok je »Viadukt« dodatnih 7 milijuna dolara platio za 250-tonsku dizalicu koja će u narednih mjesec dana biti montirana na ovu teglenicu, dugu 78 i široku 31 metar. Prilikom polaganja kobilice u lipnju naveliko se pričalo o njezinoj namjeni za gradnju Pelješkog mosta, čija je gradnja u međuvremenu usporena zbog krize u državi. No, Mikulić je jučer kazao kako će teglenica sredinom listopada na svoj prvi posao krenuti upravo prema Pelješkom mostu gdje će, dodao je Mikulić, zabijati probne pilote. Mikulić ne strahuje da je riječ o prenapregnutoj investiciji »Viadukta« s obzirom da je državni vrh »zakočio« gradnju Pelješkog mosta jer u ovoj građevinskoj tvrtki očekuju da će ovu dosad najveću teglenicu s dizalicom na palubi na Jadranu, ali i ovom dijelu Mediterana, lako angažirati na drugim poslovima za koje već postoje upiti.
Da teglenica već možda u Rijeci ne radi na uređenju Brajdice? Mislim da je izvođač radova GP Krk, ali čini mi se da viaduktova teglenica tamo radi.
Možda sam krivo vidio ….