VDKT (Viadukt d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska VDKT (Viadukt d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Zanima me koja će biti cijena kad na skupštini spomenu dividendu….

Ko se s nama druzi zivot mu je duzi


Zanima me koja će biti cijena kad na skupštini spomenu dividendu….

misliš da će bit dividende? sumnjam, a nikad ne znaš morti podijele ovo kaj ima država da kao naknadu za pelješki most…

nego… tko gradi pristanište, ima li tu što za nas?
Vaš link

mislim da po izvješču ove godine neće biti dividende. ili imate neku drugu informaciju??

http://www.poslovni.hr/vijesti/kraj-price-o-peljeskome-mostu-gradevinci-bez-prava-na-odstetu—204959.aspx

"Ministar prometa Siniša Hajdaš Dončić naglasio je tek da će izvođačima biti priznati samo stvarni troškovi, no kolika su sredstva posrijedi nije precizirao."

Možda se da pod troškove smjestiti i teglenica koju je Viadukt kupio za gradnju pelješkog mosta a košta preko 100mil kuna. [smiley]

Vaš link

"Kako nam je rekao predsjednik Uprave Viadukta Joško Mikulić, oni nemaju službenu informaciju o diskvalifikaciji nego samo neslužbene informacije.

U neslužbenoj informaciji, kako je rekao Mikulić, kao razlog diskvalifikacije navodi se što su dvije od pet bosanskih tvrtki iz konzorcija – GP Put i Hidrogradnja – loše poslovale pa ih se ne može smatrati ozbiljnim natjecateljima za posao.

Smatra kako to ne bi mogao biti dovoljan razlog za diskvalifikaciju konzorcija jer Viadukt može osigurati druge podizvođače ako su problem te dvije građevinske tvrtke. Ustvrdio je i da Viadukt ispunjava sve uvjete natječaja."

"Mikulić je negirao tvrdnje o kašnjenju gradnji dionice autoceste Kakanj-Bilješevo jer je posao pri kraju – u tijeku je asfaltiranje autoceste i rokovi će biti ispunjeni.

Ustvrdio je i kako je bilo određenih kašnjenja u radovima, ali ne zbog Heringa nego zbog problema s dokumentacijom.

Mikulić je rekao da će se u s vezi s diskvalifikacijom, ako je uopće bude, očitovati kada je analiziraju i učiniti sve što nije oportuno.

Predsjednik Uprave Viadukta dodao je kako je njihovo iskustvo s poslovima u BiH dosad bilo korektno, suradnja sa JP Autoceste F BiH i drugima konkretna i bez problema.

Iz JP Autoceste F BiH, nositelja projekta gradnje autoceste na koridoru 5C u F BiH, potvrdili su da će se odluka o izboru izvođača na dionici Suhodol-Tarčin donijeti u ponedjeljak."

kao što rekoh, sve je to još neslužbeno, ali i da smo mi ozbiljna država uzvratili bi udarac, a ovako pušiona…

"…da će se odluka o izboru izvođača na dionici Suhodol-Tarčin donijeti u ponedjeljak."

Čekamo ponedjeljak i navijamo za Viadukt.

(Neće biti promjena.)

Ozbiljan investitor ne vjeruje da se obogatio ili da je osiromašio zbog dnevnih ili mjesečnih fluktuacija cijena.

Ovo što govori Mikulić nije baš jasno.
Sve ovisi kakav je tender.

Moguće je da svaka firma u konzorciju mora dati bankovno jamstvo ili moguće je da nosilac (u ovom slučaju Vdkt) može garantirati za podizvođače.
Diskvalifikacija zbog "lošeg poslovanja" je previše neodređena i zbog toga se ne može nikog diskvalificirati – postoje uvjeti u tenderu – vjerovatno bankovna jamstva, uplaćene plaće i doprinosi u zadnjih x mjeseci itd itd…

A sad šta ovi iz BiH muljaju to pitaj boga… inače ja vjerujem da vdkt ima i razloga zašto kasni dionica kod kaknja ako kasni jer sumnjam da vdkt kasni zbog sebe – pitanje je kako ide s plaćanjem.

A sad politički ovi turci su možda bliski kome iz vlade pa se pokušava nešto smuljati tu…

Nadam se da će vdkt žaliti se i ima dobre argumente i odvjetnike jer ovo su novci EBRD-a i pravno ima mogućnosti.

Svi navijamo da sutra vijest bude pozitivna 🙂

Ovo je zbunjujuce…

Ajzak, 21.05.2012. u 11:27
Vrijednost 115 miliona eura
Potpisivanje ugovora o izgradnji poddionice Suhodol – Tarčin
Ugovor o izgradnji autoceste na Koridoru 5C, poddionica Suhodol – Tarčin i Ugovor o saradnji na izgradnji ove poddionice bit će potpisan danas u Sarajevu.
Prvi Ugovor će potpisati Ensad Karić, direktor JP Autoceste FBiH d.o.o. Mostar i Kemal Unluer, generalni direktor turske kompanije Cengiz Insaat Sanayi ve Ticaret a.s.

Supotpisnici Ugovora su federalni ministar prometa i komunikacija Enver Bijedić i član Uprave Cengiz Insaat Sanayi ve Ticaret a.s. Asim Cengiz.

Drugi Ugovor će potpisati Hamed Ramić, generalni direktor Euroasfalta d.o.o. Sarajevo i Kemal Unluer, generalni direktor turske kompanije Cengiz Insaat Sanayi ve Ticaret a.s.

Potpisivanju ugovora će prisustvovati premijer FBiH Nermin Nikšić, državni ministar komunikacija i prometa Damir Hadžić, te predstavnici EBRD-a, kreditori izgradnje ove poddionice.

Ukupna vrijednost ugovora sa PDV-om je 115.155.407,78 eura.

Na osnovu međunarodno provedenog natječaja, Evropska banka za obnovu i razvoj je 27. aprila 2012. dala saglasnost na evaluacioni izvještaj tenderske komisije JP Autoceste FBiH d.o.o. Mostar za projekt izgradnje autoceste na poddionici Suhodol-Tarčin.

Prema tom izvještaju predloženo je da ugovor bude dodijeljen turskoj kompaniji Cengiz Insaat Sanayi ve Ticaret a.s. Za podugovarača je izabrana domaća kompanija Euroasfalt d.o.o. Sarajevo.

Nakon dobivene saglasnosti od EBRD-a, JP Autoceste FBiH d.o.o. Mostar su primile bankarsku garanciju u iznosu od 11.515.540,78 eura čime su se stekli uvjeti za potpisivanje navedenog ugovora.

Ugovoreni rok za završetak radova iznosi 28 mjeseci.
Ovim ugovorom počinje izgradnja novih 5 kilometara autoceste na Koridoru 5-C, na kojem je najznačajniji objekt tunel Suhodol, dužine oko 2.800 metara.

Pored toga, značajni objekti na ovoj poddionici su tunel Tarčin, dužine oko 400 metara, most Bijela, dužine oko 90 metara te petlja Tarčin preko koje će biti omogućeno povezivanje s magistralnom cestom M17.

Potpisivanjem navedenog ugovora započinje izgradnja dionice Vlakovo-Tarčin u ukupnoj dužini od 20 kilometara, najavljeno je iz Ureda za odnose s javnošću Vlade FBiH

Kako to da je EBRD vec 27.4. dala suglasnost da se posao da Turcima, a mediji su govorili da je Domaci konzorcij+Viadukt izgubio posao tek prije par dana.
Mutna posla, ali nema veze neka Vdkt nastavi kako je dobro krenuo…

da li netko zna hoće li biti dividende od 2011.godine???

Ovo u Bosni potpisano s turcima. Izgleda da je to to. Nadam se da će Vdkt barem dioničare obavijestiti o tome.
Tu je sigurno politika igrala svoje.

Ništa. Idemo dalje!

Zar nije Vdkt za 2011. godinu ostvario 105 mil kn dobiti? Na toliku dobit zasto nema dividende?
Ili je ima?
Vjerovatno ce o tome na skupstini.

Ko se s nama druzi zivot mu je duzi

Crni svibanj za hrvatske građevinske kompanije u Makedoniji i BiH

Viadukt je sa svojim konzorcijima u samo 10 dana izgubio dva projekta u ukupnoj vrijednosti od gotovo tri milijarde kuna

Iako je slovio kao favorit na natječaju za izgradnju zahtjevne dionice na autocesti Sarajevo – Mostar koridora 5C, konzorcij tvrtki predvođen zagrebačkim Viaduktom izgubio je posao od turskog Cengiz Insaata.

Hrvatska građevinska operativa radi sa 40% kapaciteta Politika i biznis
Riječ je o projektu vrijednom 115 milijuna eura (840 milijuna kuna), koji uključuje dionicu autoceste dužine 4,6 kilometara, od čega tri kilometra otpada na tunel. Kako se u BiH planira gradnja još 130 kilometara autocesta, hrvatski građevinari se boje da će im "sidrenje" turske tvrtke na tržištu BiH uvelike onemogućiti dobivanje nekoga budućeg posla. Osim prošlogodišnjega kolapsa hrvatskoga konzorcija u Crnoj Gori, pa sada nakon Ingrine blamaže u Makedoniji i odustajanja od, iako fiktivnog, pelješkog mosta, ovo je već treći veliki udarac domaćoj građevinskoj industriji u vrlo kratkom roku. "Onaj tko raspisuje natječaj postavlja uvjete koji koincidiraju sa željama investitora o tome koga bi želio kao pobjednika natječaja", kaže Zdenko Karakaš, predsjednik Udruge poslodavaca u graditeljstvu Hrvatske. Ne želi decidirano tvrditi da je ovaj natječaj namješten jer su pobijedili Turci, no smatra da je hrvatska politika svakako odigrala premalu ulogu u lobiranju za ovaj vrlo važni projekt. U Viaduktu to nisu željeli komentirati.

Zdenko Karakaš Financijsko zaleđe
U HUP-u smatraju da nije upitna njihova stručnost ili tehnologija hrvatskih građevinskih tvrtki, već financijsko zaleđe. Naime, za mnoge projekte investitori očekuju da ih sufinanciraju samo izvođači, što je za hrvatske građevinare često nepremostiva prepreka. U Sindikatu graditelja Hrvatske (SGH) smatraju da su domaće tvrtke vrlo konkurentne te da imaju veliku priliku za projekte na koridoru V c. "Hrvatska građevinska operativa radi sa 40 posto kapaciteta. Ako u roku od nekoliko mjeseci ne bude novih projekata, bez posla bi moglo ostati i 10-ak tisuća ljudi", kaže Ivan Kovačević, predsjednik SGH. U sindikatu očekuju rast industrije s domaćim investicijama.
PD

New Report

Close