Najskuplju dionicu autoceste na koridoru 5C gradit će Turci
17.5.2012 11:09:00 | Autor/Izvor PressCut
Konzorcij pet tvrtki iz BiH predvođen hrvatskim Vijaduktom diskvalificiran je iz natječaja za gradnju dionice autoceste na koridoru 5C Suhodol – Tarčin, a posao vrijedan oko 230 milijuna konvertibilnih maraka pripast će turskoj tvrtki Cengiz Insaat, saznaje Dnevni avaz.
Ova informacija do kraja tjedna bit će službeno priopćena javnosti, a potpisivanje ugovora, prema neslužbenim informacijama, bit će u ponedjeljak. Domaće tvrtke ponudile su najnižu cijenu od 113 milijuna eura za gradnju ove zahtjevne dionice južno od Sarajeva, a Turci su bili dva milijuna eura skuplji. Dionica Suhodol – Tarčin financirat će se kreditom Europske banke za obnovu i razvoj (EBRD).
(Dnevni avaz, 17.5.2012.)
hm, hm, kako oni to saznaju prije službene objave?
– Zbog kašnjenja i bahatog ponašanja na dionici Kakanj – Bilješevo "Vijadukt" je dospio na crnu listu, tako da više ne može dobivati poslove u FBiH. Zbog toga je konzorcij u kojem je i pet bh. firmi izbačen iz utrke za dionicu Suhodol – Tarčin – kazao je pouzdani izvor našeg lista.
Na crnu listu o.O? A kaj nisu bile neke grde poplave u BIH pa se nije moglo niš delat, kaj to nije viša sila u pitanju!?
Bome ono sto sam rekao o Viaduktu izgleda da pada u vodu… ne znam koliko je tu odnosa politike, ali ovo ne zvuci nikako dobro:
No, Javno preduzeće Autoceste Federacije odlučilo je diskvalificirati konzorcij, i to zbog kompanije Vijadukt, koja je probila sve rokove na gradnji dionice Kakanj – Bilješevo. Rok za gradnju te dionice autoputa nekoliko puta je pomjeran, a ona neće biti završena ni za još nekoliko mjeseci.
– Zbog kašnjenja i bahatog ponašanja na dionici Kakanj – Bilješevo Vijadukt je dospio na crnu listu, tako da više ne može dobivati poslove u FBiH. Zbog toga je konzorcij u kojem je i pet bh. firmi izbačen iz utrke za dionicu Suhodol – Tarčin – kazao je izvor našeg lista.
Bila bi zaista šteta da izgube BIH tržište.
Pitam se da li su ipak pretjerali sa tim novim poslovima i izazvali prekapacitiranost.
Evo jedne dobre vijesti:
Bila bi zaista šteta da izgube BIH tržište.
Pitam se da li su ipak pretjerali sa tim novim poslovima i izazvali prekapacitiranost.
Evo jedne dobre vijesti:
Ne znam nije mi jasno da su se tako ponijeli kad su vidjeli da ce BiH biti novo veliko gradiliste u regiji i trebali su to iskoristiti. Ovako sad ostaje samo Republika Srpska – Federacija je izgubljena…
A sto se tice prekapaciranosti pa toliko je radne snage nezaposleno u gradjevini, toliko je malih firmi koje mogu biti podizvodjaci nezaposleno, tolika je rasporodaja strojeva na drazbama firmi koje su u stecajevima… ne znam.. nije mi to jasno. Imao sam puno vise misljenje o menadzmentu viadukta. Zao mi je..
Mislim da je pametno pričekati službenu obavijest prije bilo kakvog zaključivanja, a možda bude i žalba, bumo videli su rekli sljepci!
nego… zanima me kolko je viaduktovih od onih 58 milja
Ajzak, ne znam kome ti ovdje držiš poitičku nastavu…BH nit je ikada bila nit će ikada biti veliko gradilište,…bh je takva vukohebina od države da se uopće čudim zašto se VDKT prijavio na taj tender…
Hm,kolega Barbosa,za tu autocestu 5c nedavno je EIB dao kredit u iznosu od 166M eura za nastavak gradnje..
Samo za to.
Evo samo za onoga koji mi je dao jedinicu za jednu običnu prenesenu informaciju:
Taj Koridor 5c Bosanski će entitet stranu stajati 3 milijarde eura.
Dobar tek. [bye]
Evo samo za onoga koji mi je dao jedinicu za jednu običnu prenesenu informaciju:
Taj Koridor 5c Bosanski će entitet stranu stajati 3 milijarde eura.
Dobar tek. [bye]
Ma daj pusti…. Kad čovjek nije realan onda nije realan.
Nisam rekao da će BiH biti neka ekonomska sila, ali krediti su spremni i autocesta će se graditi. Neko će na autocesti zaraditi, a to kako će ljudi u BiH patiti zbog povećanih poreza da bi se ti krediti vratili ne bi trebalo zanimati nikoga na ovom forumu.
To je otprilike ukupno (federacija i rs) oko 5 mlrd eura autoceste pa se ti misli je li to dobro da imaš u susjedstvu jedno takvo gradilište i da tu radiš ili nije dobro…
Da dodam nešto.
Smatram kao što sam i prije rekao da je Viadukt daleko najbolji građevinar u Hrvatskoj i da ima budućnost i isto tako nedavno sam kupio nešto jako malo dionica vdkt i planiram još kupovati u budućnosti.
Ali ako dođe loša vijest nećemo valjda glumiti da je dobra ili da se ništa nije dogodilo.
Hm,kolega Barbosa,za tu autocestu 5c nedavno je EIB dao kredit u iznosu od 166M eura za nastavak gradnje..
Samo za to.
Evo samo za onoga koji mi je dao jedinicu za jednu običnu prenesenu informaciju:
Taj Koridor 5c Bosanski će entitet stranu stajati 3 milijarde eura.
Dobar tek. [bye]
ma kolega, da je VDKT pristao da daiđa bude kooperant sa poluispravnom mehanizacijom a amiđa nadzorni koji će pisati sate, kubike i gorivo, onda bi VDKT bio najpoželjniji, ali gdje je tu računica za tvrtku