Kolega miki10, mudro zboriš.
Ne treba se zadovoljiti mrvicama i biti skroman.
Oznaka Cijena Količina Iznos Datum
VDKT-R-A 270,99 35 9.484,65 14.5.2012 15:00:38
VDKT-R-A 270,98 12 3.251,76 14.5.2012 15:00:38
VDKT-R-A 267,00 10 2.670,00 14.5.2012 15:00:38
VDKT-R-A 262,00 98 25.676,00 14.5.2012 15:00:38
VDKT-R-A 260,85 34 8.868,90 14.5.2012 15:00:38
VDKT-R-A 260,84 91 23.736,44 14.5.2012 15:00:38
Ovo je bilo zestoko…evo nas opet u zelenom
Pozicijom i ugledom dionice na ZSE – smo zadovoljni. Apsolutno.
kako tko…ja nisam nicime u vezi dionice VDKT na ZSE zadovoljan …
osim samom firmom kojoj ocito odlicno ide..
mozda neko misli da je ova cjena neki uspjeh ona je u biti sramota…
Sramotna cijena (trenutno) ali do sredine 2013. se može vratiti barem na knjigovodstvenu vrijednost.
Ali, problem je vrijeme, jer svi ga imamo premalo i konstantno curi u nepovrat.
zašto pod Ad2 usvajaju konsolidirana izvješća s 105 mil. kn dobiti, a pod Ad3 raspoređuju dobit iz nekonsolidiranih izvješća?
Dobit za poslovnu 2011. godinu u neto iznosu od 1.752.047,05 kn raspoređuje se
kako slijedi:
– 5% u zakonske rezerve, odnosno, 87.602,35 kn,
– u zadržanu dobit iznos od 1.664.444,70 kn.
Za stabilnost tvrtke i budućnost, ovo je mudra odluka.
"…..Šuklje spominje četiri projekta u kojima bi sudjelovale Slovenija i Hrvatska koji su na europskoj razini već odobreni ali su bili zamrznuti zbog krize:
1. cestovni Koridor 10 – nova cestovna veza između Njemačke i Turske
2. željeznički projekt E-70 – potpuna modernizacija željezničkih priuga između Njemačke i Turske
3. plovni putevi – modernzizacija riječnih pravaca između Rotterdama i Crnog Mora
4. energetski projekti – sinhronizacija energetskih mreža Balkana i sustava EU…"
Ni bosansko-hercegovačke ni hrvatske vlasti nisu se ‘samoinicijativno sjetile same od sebe da bi trebalo mijenjati koridor kod Neuma. ‘Relevantni’ krugovi koji su dali ovakvu sugestiju ili preciznije zahtjev su krugovi Europske Unije, SAD-a, NATO-a i Združenog vojnog stožera Vojske SAD-a, doznaje Croportal.ba.
Jadransko-jonski koridor nosi u NATO klasifikaciji cestovnih pravaca nosi naziv Aticca Corridor (C11- South – Black Cat). Trasa Jadransko – jonske ceste položena je uz obalu Jadrana i Jonskoga mora ili od Trsta u Italiji do Kalmate i Igoumanitse u Grčkoj. Cesta bi u dužini od oko 1600 kilometara prolazila kroz Italiju, Sloveniju, Hrvatsku, Bosnu i Hercegovinu, Crnu Goru, Albaniju i Grčku. Jadransko – jonska autocesta već dugi niz godina razmatra se kao krucijalni projekt koji bi oživio uspavani jug Europe.
Ovaj Jadransko-jonski koridor koji guraju zapravo predstavnici i krugovi NATO Saveza je zapravo samo fragment široke mreže velikih autoputeva kojio se nazivaju ‘Nuklearne ceste’ ili ‘Nuklearni koridori’. U slučaju napada ovaj koridor bi spojio države članice NATO Saveza od Njemačke do Grčke. Ove ceste su dovoljno velike za prolaz mobilnih Interkontinentalnih nuklearnih projektila prema Bliskom istoku i Iranu iz baza u Njemačkoj i Španjolskoj.
Sto se ovdje radi nemogu vjerovat da je danas VDKT pao najviše od svih dionica
katastrofa da padnemo koliko i ingra sa 280 kuna na manje od 240
koja nepravda da najbolji padne koliko i najgori građevinar….sramota
ako vjerujete u svijetlu buducnost ove firme onda ovaj pad ne bi nista morao znaciti,dapace samo ce potaknuti nove ulagace na shoping,kao i stare na dokup.Jako je malo slobodnih dionica i za svaki veci ukrcaj cijenu treba posteno podignuti,zato su ovi padovi odlicni za skupljanje i cekanje nekih novih vijesti.lp
Najskuplju dionicu autoceste na koridoru 5C gradit će Turci
17.5.2012 11:09:00 | Autor/Izvor PressCut
Konzorcij pet tvrtki iz BiH predvođen hrvatskim Vijaduktom diskvalificiran je iz natječaja za gradnju dionice autoceste na koridoru 5C Suhodol – Tarčin, a posao vrijedan oko 230 milijuna konvertibilnih maraka pripast će turskoj tvrtki Cengiz Insaat, saznaje Dnevni avaz.
Ova informacija do kraja tjedna bit će službeno priopćena javnosti, a potpisivanje ugovora, prema neslužbenim informacijama, bit će u ponedjeljak. Domaće tvrtke ponudile su najnižu cijenu od 113 milijuna eura za gradnju ove zahtjevne dionice južno od Sarajeva, a Turci su bili dva milijuna eura skuplji. Dionica Suhodol – Tarčin financirat će se kreditom Europske banke za obnovu i razvoj (EBRD).
(Dnevni avaz, 17.5.2012.)
Sramotna cijena (trenutno) ali do sredine 2013. se može vratiti barem na knjigovodstvenu vrijednost.
Ali, problem je vrijeme, jer svi ga imamo premalo i konstantno curi u nepovrat.
VDKT u zadnjem kvartalu ima dobre FA pokazatelje, ali onaj dug od 290% stalno visi i zvoni ?