Za 150 mil € se uvijek nađe mjesta! Ima kooperanata bez referenci koliko hoćeš, a o nezaposlenima što jedva čekaju neki posao da ne pričam. Isto tako postoje i cijeli strojni parkovi na iznajmljivanje.
Kad smo dobili posao u Libiji dalo se na Jankomiru vidjet cijeli kontigent novih strojeva sa natpisom Viadukt na arabici spremnih na prijevoz. Ako smo onda mogli osigurat logistiku ne vidim razloga zašto sada to nebi mogli kad se prijavljuje dobitak preko 100 mil kuna. [rolleyes]
pa di je kraj poslovima!?
[thumbsup]
http://www.poslovni.hr/vijesti/viadukt-sklopio-ugovor-vrijedan-1198-milijuna-kuna-203423.aspx
Novi posao…novi tjedan….
Držite se viaduktovci ovog papirića, zlata vrijedi…
pa di je kraj poslovima!?
[thumbsup]
http://www.poslovni.hr/vijesti/viadukt-sklopio-ugovor-vrijedan-1198-milijuna-kuna-203423.aspx
Čestitke upravi VDKT, koliko su poslova ugovorili bookirani su 2 godine unaprijed, i prihodi bi morali biti oko 1.5 milijardi Kn godišnje……. Jedini čisti građevinac koji ima puno posla…
"Iz HAC-a nisu htjeli reći koliko će ih stajati raskid ugovora, ali nema sumnje da je riječ o milijunima."
Može HAC otkazati koji god ugovor ali to ne znači da neće morati ispoštivati ugovorne obveze do kraja. Postoje i penali kojima se osigurava da izvođači ne budu oštećeni. Ne rijetko ti iznosi znaju premašiti i samu cijenu radova budući da se računaju kamate.
Bilo je toga u prošlosti ali izgleda da nije ništa bolje ni sa novom vladom.
Treba samo podcrtati da je prošle godine Libija bila stopirana zbog sukoba, i ta Libija je viaduktu omogućila profit od 105 milijuna Kn, a najveći dio godine se nije bilo radilo, ostalo je izvesti još oko 72 milijuna Eura radova, po stopi profitabilnosti očekuje se veliki povrat na uloženi kapital, stoga profitabilnost od VDKT može u ovoj godini samo rasti, a što će biti s cijenom dionice to ćemo vidjeti….. Odlična stvar bi bilo kada bi VDKT izveo dokapitalizaciju po cijeni od oko 1000-2000 Kn po dionici i uđu fondovi jer po cijeni od 300 Kn za 100 milijuna Kn bi kupili cijelu firmu, a zakon im zabranjuje toliki vlasnički udio, a ovako bi vdkt došao do 200-400 milijuna kapitala koji bi mogli iskoristiti za buduće poslove….
Hrvatska vjerojatno ima jednu od najnesposobnijih i najkorumpiraniranijih vlada. Bio sam na gradilištu mosta preko Drave. Osim Viadukta angažirano je još 10-tak firmi. Radilo se punom parom i radovi su jako brzo napredovali. Sada se obustavlja taj projekt i milijuni su bačeni u zemlju. A vjerujem da će biti i odštetnih zahtjeva, te parnica.
"Iz HAC-a nisu htjeli reći koliko će ih stajati raskid ugovora, ali nema sumnje da je riječ o milijunima."
Može HAC otkazati koji god ugovor ali to ne znači da neće morati ispoštivati ugovorne obveze do kraja. Postoje i penali kojima se osigurava da izvođači ne budu oštećeni. Ne rijetko ti iznosi znaju premašiti i samu cijenu radova budući da se računaju kamate.
Bilo je toga u prošlosti ali izgleda da nije ništa bolje ni sa novom vladom.
Mislim da će Vlada dogovoriti da se ovakvi slučajevi ne povlače po sudovima ali da će to biti kompenzirano mogućim tunelom kroz BIH na jug Hrvatske o kojem su upravo počeli razgovori. Sudeći po opisu radova koje Viadukt izvodi….lako moguće. Biti će posla idućih nekoliko godina i za kooperante…..
Mislim da će Vlada dogovoriti da se ovakvi slučajevi ne povlače po sudovima ali da će to biti kompenzirano mogućim tunelom kroz BIH na jug Hrvatske o kojem su upravo počeli razgovori. Sudeći po opisu radova koje Viadukt izvodi….lako moguće. Biti će posla idućih nekoliko godina i za kooperante…..
I ja smatram da će biti dogovora taj deal, za nove poslove bitan je strateški partner, jak suvlasnik, ova kompanija ima jako veliki potencijal i reference, trenutni podaci
P/S= 0,11
a ova godina će biti oko 1.5 milijardi KN prihoda projekcijski P/S je 0,078, kompanija je povećala profitabilnost ugovorila mnoštvo poslova, bilo bi odlično kada bi skupili oko 200 milijuna Kn dokapitalizacijom po 2*BV
dokapitalizacijom jer trenutni podaci upravo daju minimlani iznos…