Sutra će sasvim sigurno potegnuti prema 300. Danas je kupovala ekipa koja zna unaprijed što se potpisuje. 21,7 mil € pored svih poslova u zadnje vrijeme uopće nije mala stvar! [smiley]
Iskreno ne vjerujem, evo recimo LKRI je potpisala ugovor o izgradnji novog terminala u vrijednosti 500 000 000 kuna, a dionica je nakon jučerašnjeg + 3% danas već dobrano zaronila, očekujem isto i ovdje, a nadam se da se varam, to je ZSE
[/quote]
slažem se.
poanta je da je VDKT u iščekivanju dobrih vijesti skočio +150% u kratko vrijeme, tako da bilo koja vijest sada da dođe to više skoro da nema utjecaja sve dok ostatak građ. sektora, koji se koprca na dnu, također ne poraste…. tako da čak ni potpuno novi poslovi kao ovaj most više nemaju jačeg utjecaja na cijenu.
Sad ste dokazali svoju veliku pamet a moju veliku glupost..
radi se o greški u pisanju trebalo je pisat 4000kn..
Ja sam završio matematicku skolu što cisto sumnjam za vas..
i ne pravim se ovdje pametan na forumu kritizirajuci druge…
PONEDELJAK 22. 10 07. GOD
CJENA 1 DIONICE VDKT = 4.832,36KN
A sve dalje je poznato i još nešto sve ove god su djelili DIVIDENDU osim prošle
Ašto je došla na 100kn e to je posebna priča ipak je ovo ZSE i imamo HANFU za regulatora a isto tako nemojte zaboravit dok god se bavite ovim poslom na rečenicu javno izrečenu na TV
citiram
ANTE SAMODOL — DA SAM RADIO SVOJ POSAO KAKO TREBA FONDOVI BI ME RAZAPELI
Zar sa tim nije svima jasno sve ZAŠTO I KAKO
@azzarus
Dobar dio ostalih građevinara je u velikim dugovima tako da je Viadukt sa razlogom tu gdje je.
Kod ove dionice je jasno što se kupuje, kod drugih je upitno još hoće li se izvući.
http://www.jutarnji.hr/rijeka-postaje-najveca-jadranska-kontejnerska-luka/722415/
što mislite tko će raditi viadukte na trasi nove željezničke pruge, koja se željno očekuje kao najveća investicija u Hrvatskoj, u zadnjih 50 godina…..
baš se pitam
Inace ja sam vidio Viaduktove strojeve na Brajdici u Rijeci.
Iako ne znam da oni tamo rade – vjerovatno iznajmljuju strojeve.
[/quote]
Imaš pravo, pogledaj dizalicu u pozadini .
http://www.poslovni.hr/vijesti/ravnatelju-lucke-uprave-menadzerskim-ugovorom-osigurane-beneficije-iz-snova-202388.aspx
Evo odmah ekipe da vam objasni kako je ovaj novi posao uracunat kao i onih ostalih deset
samo me zanima tko ce im prodat jer ovdje budala ima sve manje
već je ocito kako se koristi svaki dan sa malim prometom da se rusi dionica
kako bi iduci dan sljedio ukrcaj…
No vise bas i ne prodaje bas neko
kad se napunimo do kraja sljedi opet 40% gore
kad ce se svi najmanje nadati i onda ce odjednom dionica skocit i odjednom ce
postojati razlozi za rast…
Znam bas neke koji su prodali dan prije ovog zadnjeg skoka jer su mislili da nejde vise gore i
propustili 40% rasta…
Neki građevinari bi plakali od sreće da dobiju posao od 150 milja a mi stojimo
Viadukt se ritne kad se najmanje ocekuje i onda ide najmanje 20-40% gore..
http://www.poslovni.hr/vijesti/gradevinari-dajte-nam-posla-ili-bumo-svi-crkli-202412.aspx
Evo i direktor Mikulić je bio na prisutan, iznio svoja gledišta na situaciju te naravno pozitivnu i perspektivnu situaciju u Viaduktu.
Predsjednik uprave tvrtke Vijadukt, Joško Mikulić, istaknuo je kako u usporedbi sa ostalim zemljama u regiji, naša država još uvijek nekako funkcionira. Pohvalio se kako će njegova kompanija uskoro imati oko 2000 zaposlenih, a u posljednjih 6 mjeseci zaposleno je oko dvjestotinjak novih radnika.
Mikulić je i rekao kako se svi bojima stranaca a razloga za strah nema.
"To nema blage veze. Ako si uporan i vjeruješ u sebe onda ćeš i postići planirano", napominje on.
Kao problem koji nas muči spomeno je banke. Ističe kako su u Hrvatskoj sve banke koje imamo strane, a one su potrebne ako se želi nešto napraviti. Jedine hrvatske banke su HBOR i HPB. Smatra kako je HBOR naprosto premala da bi financirala i garantirala za projekte velikih vrijednosti kao što je primjerice izgradnja autocesta gdje izgradnja 50 kilometara koša oko 500 milijuna kuna.
"HBOR naprosto nema silinu da financira takve projekte", upozorava Mikulić.
Mikulić iz Vijadukta slaže se da problem fiksnih cijena postoji i da ga treba nekako riješiti te predlaže austrijski model za izračun cijena. Ističe kako su 4 temeljne sirovine koje se koriste u građevini (gorivo, cement, bitumen i željezo) skupe a i izlistane su na burzi. Problem je i taj što se u Hrvatskoj bitumen više uopće ne proizvodi pa smo i tu ovisni o uvozi iz drugih zemalja.
http://www.poslovni.hr/vijesti/gradevinari-dajte-nam-posla-ili-bumo-svi-crkli-202412.aspx
Evo i direktor Mikulić je bio na prisutan, iznio svoja gledišta na situaciju te naravno pozitivnu i perspektivnu situaciju u Viaduktu.
Predsjednik uprave tvrtke Vijadukt, Joško Mikulić, istaknuo je kako u usporedbi sa ostalim zemljama u regiji, naša država još uvijek nekako funkcionira. Pohvalio se kako će njegova kompanija uskoro imati oko 2000 zaposlenih, a u posljednjih 6 mjeseci zaposleno je oko dvjestotinjak novih radnika.
Mikulić je i rekao kako se svi bojima stranaca a razloga za strah nema.
"To nema blage veze. Ako si uporan i vjeruješ u sebe onda ćeš i postići planirano", napominje on.
Kao problem koji nas muči spomeno je banke. Ističe kako su u Hrvatskoj sve banke koje imamo strane, a one su potrebne ako se želi nešto napraviti. Jedine hrvatske banke su HBOR i HPB. Smatra kako je HBOR naprosto premala da bi financirala i garantirala za projekte velikih vrijednosti kao što je primjerice izgradnja autocesta gdje izgradnja 50 kilometara koša oko 500 milijuna kuna.
"HBOR naprosto nema silinu da financira takve projekte", upozorava Mikulić.
Mikulić iz Vijadukta slaže se da problem fiksnih cijena postoji i da ga treba nekako riješiti te predlaže austrijski model za izračun cijena. Ističe kako su 4 temeljne sirovine koje se koriste u građevini (gorivo, cement, bitumen i željezo) skupe a i izlistane su na burzi. Problem je i taj što se u Hrvatskoj bitumen više uopće ne proizvodi pa smo i tu ovisni o uvozi iz drugih zemalja.
Pametan čovjek.
Šteta je građevine jer ovi prostori (ex-yu) imaju tu i tradiciju i bome znanja od inženjera pa do radnika.
Građevina je jedna od grana koja može konkurirati europi u svakom pogledu samo je čovjek odlično identificirao problem – banke koje će pratiti garancijama firme u izvoznim projektima.
To je zaista najveći problem svih građevinara u svim državama ex-yu.
Lako dobiješ kredi da radiš stanove, ali za posao u Libiji, Alžiru, Maroku muku mučiš s bankama i na kraju i ne dobiješ garanciju… 🙁
vidim da VDKT nema problema sa garancijama banaka….
Evo da vidimo broj zaposlenih po godinama
2009 1.769
2010 1.782
2011 1.590 ovo je bila najteža godina za VDKT i jedina kada nije isplatio dividendu
2012 2.000
ove brojke ipak nesto govore dok drugi otpustaju i smanjuju obim poslova
mi rastemo i zaposljavamo nove radnike.
Ide nizinska pruga do Rijeke, eto novi posao!
ovo više nitko ne može demantirati, nešto se događa!!
http://vancouverdesi.com/business/chinas-cosco-eyes-main-croatian-port/
China’s COSCO eyes main Croatian port
Published on April 23, 2012 by DesiWireFeed · No Comments
China’s COSCO eyes main Croatian port
ZAGREB, April 23, 2012 (AFP) – Chinese shipping giant COSCO is interested in investing in Croatia’s main Adriatic port of Rijeka, a top company official said on Monday after meeting Prime Minister Zoran Milanovic.
“It is interesting for us in terms of (getting a) concession” to manage Rijeka port, on the northern Adriatic coast, COSCO chairman Wei Jiafu told national radio in comments translated into Croatian.
He spoke after a COSCO delegation met with Milanovic to discuss their interest in Rijeka which they hope could serve as China’s main link with central Europe and significantly shorten transport time for Chines products destined for the region.
Milanovic pledged that his government would do all it could to “remove obstacles to (Chinese) investments,” referring notably to Croatia’s complicated and lengthy administrative procedures.
“So far there were a lot of talks (between the two sides), now is the right time to put them into action,” he said in a statement.
Apart from investing in Rijeka, COSCO was also interested in a railway linking the port via the capital Zagreb with the Hungarian border, radio quoted Transport Minister Sinisa Hajdas Doncic as saying.
The link would require investment of some three billion euros ($3.9 billion) while enlargement of the existing Rijeka port is estimated at between 500 million and one billion euros, he said.
China is Croatia’s leading commercial partner outside Europe, accounting for around 4.6 percent of the country’s global trade.
Last year, Croatia’s exports to China amounted to 28 million euros while imports totalled one billion euros.
There have not been any Chinese investments in Croatia so far but that is likely to chance as Zagreb is due to enter the European Union next year.
Croatia’s economy was in recession for most of the past three years.
The World Bank recently urged the former Yugoslav republic to stimulate investment if it wanted to achieve economic growth.
ljv/sb/bmm [thumbsup] [thumbsup]