Kad se pocne komentirati kasno je,zato skupljaj i suti
Čovjek ovo napisao 13. veljače … [thumbsup]
Evo o onome što sam govorio za BiH … http://www.sarajevo-x.com/biznis/news/firme-iz-rs-a-ne-zadovoljavaju-uvjete-za-ucesce-na-tenderu-za-autoput/120320076
Ovo je za Republiku Srpsku, a isto će biti u Federaciji – kao sve legalno i sve po tenderskim propisima fino ušminkano, ali će se naštimavati za domaće firme. Naravno one to ne mogu same izvući bez stranih partnera (zbog propisa). Nekad je to bio SCT sad je vrijeme za onog ko se najbolje dogovori s ovim firmama iz BiH. Viadukt je već tu ušao u federaciji. Važan je 1. posao. Ako dobiju prvi vjerujem da će dobivati i ostale.
Kao što sam već rekao ovo nije nagovor na bilo šta samo komentiram građevinu jer se u nju razumijem. Ako budem shvatio da mi jedan dio novca ne treba ući ću nešto sitno (koliko budem mogao) u dionicu viadukta.
Pozz
Tesko da cete ulaziti danas po 230 kn!
Barem 250 i nadalje.
Idemo natrag na 280, a onda tko zna
Probali su napravit paniku no nitko nije glup da im proda …
kolega Azjak ako stvarno vjerujete u VDKT a cini mi se da je tako uzmite sto prije
da ne kupujete po 400 kuna za koji mjesec… i onda ce vam biti privlaćan no iskoristite ovu
povoljnu cijenu…
Također ne bih se složio u svemu u vezi Libijaca sto ste napisali oni jako dobro plaćaju i plačaju na
vrijeme njima novac stvarno nije problem zele samo vrhunsku kvalitetu koju su spremni i platiti
također su skloni davati ponovo posao istoj firmi ako su već ranije bili zadovoljni sa njom..
Sve to je već negdje naveo i sam direktor VDKT
Libija je sada sva razrusena krece u veliki investicijski ciklus obnove…
za Viadukta se tu pruzaju velike prilike za dobivanjem novih poslova..
Pozzz!
Cijelu godinu napravili samo četvrtinu posla
20.3.2012 13:44:00 | Autor/Izvor: Ljiljana Risek/Večernji list/PressCut
Zagrebački Viadukt, koji je na međunarodnom natječaju Betterment dobio posao obnove 18 kilometara duge dionice od Vidovca do Lepoglave na državnoj cesti D35 Varaždin-Ivanec-Sveti Križ Začretje, cijelu prošlu godinu uspio je odraditi samo četvrtinu od ukupno ugovorenih radova vrijednih 47 milijuna kuna! S obzirom na to da su ga rokovi opasno pritisnuli, što pokazuje i podatak da bi preostalih 75 posto radova trebao odraditi do srpnja ove godine, pa mu prijete visoki penali zbog kršenja ugovornih obveza, Viadukt je Hrvatskim cestama predao novi dinamički plan radova, kojim se obvezao pojačati građevinsku operativu da u radovima istodobno angažira pet do šest ekipa. Izjavio je to Stjepan Marković, voditelj varaždinske Ispostave HC-a. Do 15. svibnja Viaduktova operativa bit će uposlena na 12 kilometara dugoj dionici od ciglane u Cerju Tužnom u pravcu Ivanca, a nakon toga radovi će početi na potezu od benzinske crpke u Vidovcu do Cerja Tužnog.
Optimist sam, vjerujem da će posao biti završen u roku, jer u protivnom izvođač bi se doveo u vrlo neugodan položaj. Na eventualno kašnjenje radova mogle bi utjecati samo više okolnosti, a to su obilnije prometne kiše ili potreba premještanja komunalnih i drugih instalacija za koje se sada ne zna, jer nema njihova nacrta ili katastra – ocijenio je Marković.
Napravili bi oni kompletnu trasu prije roka da je država proslijedila novčeke.
Ali to će sad gosn Ministar Vrdoljak ispraviti. [kiss]
Pored svih novopotpisanih poslova idu i svi od prije dvije godine dobiveni. To znači samo jedno – potpuno otključavanje stvarne vrijednosti VIADUKTA.
Netko na kupnji fino sinkronizira naloge, ali mislim da ce se morati malo bolje potruditi-isprsiti!!!
Lijepi pozdrav svima,
vjerujem da nije nova vijest ali evo…..
Darda je u ulici Ljudevita Gaja, pristupnoj cesti prema obilaznici, dobila novo radničko naselje. Iako je bilo najavljivano kako će se gradnja autoceste 5C kroz Baranju prema mađarskoj granici usporiti ili potpuno prestati, radovi su nastavljeni u srpnju prošle godine, kada je i bivša premijerka Kosor položila kamen temeljac. Most preko rijeke Drave, dužine 2.507 m, najznačajniji je objekt na dionici Beli Manastir-Osijek autoceste C5, a projektiran je kao ovješeni spregnuto čelični sklop i betonska polumontažna konstrukcija. Ugovorena vrijednost radova iznosi oko 950 milijuna kuna bez PDV-a s rokom izvođenja od 30 mjeseci. Radove na izgradnji mosta preko rijeke Drave izvodi Poslovna udruga koju čine: Viadukt d.d., Zagreb-vodeći partner; Osijek-Koteks d.d., Osijek; Konstruktor-inženjering d.d., Split; Skladgradnja-Grup d.o.o., Imotski i Hidroelektra niskogradnja d.d. Zagreb. Kako bi tvrtke uštedjele na putovanjima iz matičnih mjesta, općina Darda je dopustila gradnju privremenog radničkog naselja u ulici Ljudevita Gaja za radnike koji rade na mostu. Načelnik općine Darda Anto Vukoje tvrdi kako je to korist za općinu, jer osim plaćanja najma radnici troše vodu struju, a namirnicama se opskrbljuju u Dardi što je svima na korist.
http://www.radio-baranja.hr/vijesti/7383-novo-naselje-u-dardi.html#Scene_3
Od 2014. u luku Ploče mogu i najveći svjetski brodovi
http://www.vjesnik.com/Article.aspx?ID=A6DB7764-4A7A-44CB-926C-488F74B2BD54
Potpisan ugovor o izgradnji obalnog kolektora Riva
Ugodan vikend uz ugodne vijesti.
Potpisan ugovor o izgradnji obalnog kolektora Riva
o kojem se iznosu radi?
valjda ce danas biti objava na zse…