evo još malo dobrih vijesti.čisto sumnjam da ovdje viadukt neće sudjelovat.
Upamtite ovo:
VDKT ima 456.813 izdanih dionica.
Kapital od 203 mil kn
TRŽIŠNU VRIJEDNOST OD 114 mil kn
Znači tvrtka koja ugovori 1 milijardu kn posla te je favorit za još 1 milijardu… Koja radi u EU građevinske poslove… Da li vrijedi 0,5 booka?
Odnosno 114 mil kn..?!
Prosudite sami.
LP.
NE! u najboljoj godini,2008 kad je najveci profit bio,PE je bio ,po sadasnjoj cijeni gledano 16.ako bi tako nastavili ne isplati ih se kupovati ni po 150kn
[/quote]
U najboljoj godini imali su NPM od 0.43 ili 6.86 m kuna dobiti na 1.6 milijardi prihoda.
Koliko god drukeri uvjeravali u suprotno ni ove godine neće biti veći prihodi,jer se mnogo toga radi u konzorciju(L. ploče,Hrv vode…) ili se radovi izvode više godina….ili poslovi još čak nisu ni dobiveni..
Ali recimo da nekim čudom zaista imaju 3 milijarde kuna prihoda i da podignu trenutni NPM sa 0.25 kao u zlatnim godina na 0.43,što je teško moguće ali dobro,zabave radi…
U tom bi slučaju dobit bila nešto veća od 13M i p/e 9 na jučerašnjih 275 kn.Pa sad vidite koji rizik poduzimate kad kupujete po ovim cijenama i koliko je sve to skupa realno.
20. ožujak 2012.
"…Tužbu će podići i protiv cijele hrvatske Vlade, zbog štetnog ugovora ako potpiše ugovor o koncesiji na Plesu. Večernji podsjeća da je Vlada već prihvatila ponudu francuskog konzorcija ZAIC za koncesiju na zagrebačkom aerodromu, a ugovor bi se trebao potpisati krajem ovog mjeseca. Sindikati s Plesa ugovor o koncesiji smatraju štetnim, jer se, prema njihovu mišljenju, time strancima daruje profitabilna tvrtka i siguran položaj na tržištu…"
http://www.poslovni.hr/vijesti/radnici-zlza-tuzit-ce-cacica-jer-ih-je-nazvao-lijencinama-i-parazitima-199845.aspx
Nazalost previse spekulacija oko ove dionice! A ne bi ih trebalo biti. Pokazite mi jednog gradjevinara koji je ugovorio vise od Vdkt-a u posljednje vrijeme. Pa ljudi moji, kriza je i biti ce sigurno jos neko vrijeme. Sto se gradjevine tice tesko je doci do bilo kakvog posla.
A Vdkt ima prakticki osigurane naredne 2-3 godine sto ne mozemo reci niti za jednu drugu gradjevinsku firmu.
Osim toga, Vdkt je jak i vani! Libija je ratom devastirana zemlja i sigurno da ce u narednim godinama gradnja i obnova zemlje biti na prvom mjestu!
Poslovi u Luci Ploče i na Plesu za nase trenutne prilike su gigantskih razmjera, a vrijednost dionice po kojoj Vdkt vrijedi 100 mil kuna mislim da je debelo podcijenjena. Pa zar Tehnika vrijedi duplo???
Nemojte me krivo shvatiti, mislim da bi trebala vrijediti jos i vise od ovih 1200 kn.
nego,u cetvrtak sam drzao business u ruci s naslovom o vdkt poslu u libiji.kad je odletio na 250 mislio si sto nisam procitao clanak i kupio.i onda procitam clanak a kad tamo pise da je jos 14.12 to objavljeno na burzi.ajme navlakače…. [shocked] [bye]
Point svega je da su trenutno građevinci u fokusu ulagača, i najmanja pozitivna vijest ih je lansiral dvoznamenkasto. Za razliku od prije jedan, dva ili tri mjeseca kad se sve znalo kao i u Petak.
Iako držim da je INGRA bila pokretačica ovog vala, oslobodio se zarađeni kapital koji se preljevao dalje, naravno i najavljene akcije ove vlade.
Sinoć u pulsu hrvatske g. Domazet reče da je ovo nasilje nad gospodarstvom, jer niti jedan drugi projekt nije pripremljen u cijelosti, da bi se krenulo sa zapošljavanjem ljudi!
Za ilustraciju, kao da starca koji je u bolnici na infuziji šaljete u teretanu!
Zanimljiv način razmišljanja.Doduše ne shvaćam zašto se kupuje najbolje od najgoreg umjesto najboljeg što burza nudi.A građevinari sigurno ne spadaju u ovu skupinu.Drugim riječima,VDKT će se izvući i biti blago pozitivan narednih godinu-dvije ali to je sve.Čemu to kupovati?Osim kao neku špekulaciju di se traži veća budala.
To što VDKT ima MCAP od 115M isto nema neko posebno značenje,osim ako ne posjeduje neke vrijedne nekretnine,a nažalost i prilično su zaduženi.
Kolega Bigfoot najbolje od najgoreg je ispod svake cjene za razliku od najboljih dionica na burzi koje se masno plaćaju…
Niste li vi prije dan dva obećali da nećete ovdje više postati…vidim gomilu vaših postova odonda
mora da ste sentimentalno vezani uz VDKT
Kolega Bigfoot najbolje od najgoreg je ispod svake cjene za razliku od najboljih dionica na burzi koje se masno plaćaju…
Niste li vi prije dan dva obećali da nećete ovdje više postati…vidim gomilu vaših postova odonda
mora da ste sentimentalno vezani uz VDKT
Jako mi je simpatična ekipa ovdje kolega.Mislim da ćemo se još družiti.Ubijam vrijeme jutros,već sam napisao da posjedujem građevinara sa mnogo boljim valuacijama od VDKT(btw. ima NPM OD 6,2%,)Ako mislite da nisam u pravu slobodno me ispravite,ali argumentirano molim.Sa brojkama,i to ne onim vašim kad dođete na 3 milijarde kune prostim zbrajanjem poslova,ili zazivanja građevinskog buma kojeg više nećemo vidjeti,barem ne kao što je bilo 2007-2008,jer novaca jednostavno više nema a i u svijetu nije situacija blistava.
Samo par komentara zato što sam zadnjih 15 godina neposrednu uključen u građevinski biznis.
Mislim da je Viadukt najbolja građevinska firma u hrvatskoj, ali ima nekih stvari na koje bih upozorio.
LIBIJA – odlična prilika, znam stanje u libiji iz prve ruke (na sreću izbjegao rat) i tamo je posla bilo više nego bilo gdje u svijetu, a danas zbog svih razaranja ima još i više. Viadukt se uspio probiti na to tržište i svakako bi mogao ako nastavi dobru suradnju tu imati posla sljedećih 5 godina minimalno!
+ Libija je nezadužena zemlja, a poslije gadafija će je ovi sigurno zaduživati i graditi graditi graditi.
Postoje 3 problema:
1) Kakav je odnos između viadukta i libijskog partnera? Opet iz osobnog iskustva znam da vole odugovlačiti s plaćanjem, da muljaju, da ne izvršavaju obećanja itd… jednostavno drugačija kultura poslovanja i puno manje odgovornosti. Sve je do toga kako se postavio menadžment viadukta. Ako je to u redu onda je sve u redu.
2) Radnici – ako viadukt vodi svoje radnike to je super jer libijci su užasno lijeni i sve im se svodi na insallah (ako bog da bit će..), a većinu radne snage uvoze iz okolnih zemalja i ta radna snaga je i needucirana i lijena i nedisciplinirana. Zato produktivnost pati, a naravno time i profit. Ako viadukt šalje dovoljno radne snage iz hr da pokrije to onda će biti u redu.
3) Nestabilnost – moj prijatelj iz Tripolija kaže da svako malo izbije poneki "mali rat" između plemena koja su sad naoružana i da će još vremena trebati da se stvari smire. To je možda i najveći problem.
BIH – ovo je odlična prilika Viadukta. Ako sad ovaj posao prođe oni bi puno toga još mogli raditi u BiH jer će Federacija ulagati u autoceste. To je jedino što imaju i prije sljedećih izbora (za 2 godine) će željeti intenzivirati tu izgradnju. Kredite će dobiti. Opekli su se SCT-om i sada se radi veliki pritisak da što više poslova dobiju domaći izvođači. Problem je što oni sami nisu sposobni zadovoljiti tendere koje postavljaju kreditori (svjetska, europska banka…), a Viadukt jest! I to je izvrsna prilika! Ako prođe prvi tender velika je vjerovatnost da će u tom konzorciju dobiti i veliki broj ostalih dionica u BiH. Tu bi isto moglo biti puno puno posla za Viadukt.
Zračna Luka, Luka ploče – to su dobri poslovi za građevinu, samo je pitanje kako su ugovoreni. U svakom slučaju bolji od stanogradnje (više profita), ali pitanje je samo koliko će viadukt tu uspjeti izvući.
Cilj je po mom mišljenju da se kroz 5 godina iziđe kao najbolji građevinar na tržištu i onda pokupi šta će biti od novih ciklusa koji će sigurno doći.
IGH i Ingra su magla.
Tehnika je dobra, ali tehnika radi više zgrade a taj dio je najviše u krizi i više je ograničena na domaće tržište. Isto tako koliko sam shvatio tehnika dosta radi za todorića (a u takvim dogovorima u građevini obično za dioničare nema nekih profita – više će uzeti menadžment). Isto tako ovi poslovi uređenja npr. cvjetnog trga pa i ulaganje u vrtiće u zg i slično nisu previše profitabilni.
Nažalost nemam dionice viadukta (a niti jednog drugog građevinara iz hr), a da sam mogao kupio bih do 200 kuna jer onda bih bio siguran da ne gledam dionicu sljedećih par godina… ovako mi je to sad preskupo iako ko zna …
Eto samo mišljenje jednog bauštelca 🙂
Pozz