Viadukt: Bingo od velikih ulaganja u cestogradnju
Iako Vidaukt trenutačno obiluje unosnim poslovima u zemlji, ovisnost o poslovima s javnim sektorom istovremeno je velika opasnost za likvidnost. U prvih šest mjeseci ove godine potraživanja od naručitelja udvostručila su se, na 102,76 milijuna kuna
ostatak teksta na http://www.liderpress.hr/Default.aspx?sid=24937
Čini se da bi moglo biti veselo kad počnu rasprodavati ovih 36.437… Mišljenja iskusnijih?
Koji je drugi mogući razlog? Ja sam uvjeren da će dobit most, samo čekam potvrdu.
Opet, možda sam u krivu.
Nadam se da cijena isključivo pada zbog t-ht-a
Strpljenja prije svega.
Mirno možeš spavat!!!
Most kopno-Pelješac gradit će domaći konzorcij
ZAGREB, 14. rujna 2007. (Hina) – Poslovna udruga sastavljena od hrvatskih tvrtki – Konstruktor inženjering d.d. Split, Viadukt d.d. Zagreb i Hidroelektra niskogradnja d.d. Zagreb izabrana je danas za izvođača radova izgradnje mosta kopno-Pelješac, izvijestili su iz Ministarstva mora, turizma, prometa i razvitka.
Između tri ponude koje su pristigle na javni natječaj, ponudu hrvatskog konzorcija u iznosu 1.945.388.829,86 kuna bez PDV-a kao najpovoljniju ocijenilo je Povjerenstvo Hrvatskih cesta, koje su investitor radova.
Na natječaj za gradnju mosta kopno-Pelješac, objavljen 11. lipnja ove godine, uz domaći konzorcij, javila se i poslovna udruga koju čine građevinske tvrtke Dywidag Bau iz Njemačke, Strabag iz Austrije, Cimola iz Italije i Eiffel iz Francuske, a svoju je ponudu podnijela i austrijska tvrtka Alpine Mayreder Bau iz Salzburga.
Potpisivanje Ugovora s izvođačem očekuje se nakon isteka žalbenog roka, a početak gradnje mosta najavljen je u jesen, ističu iz Ministarstva.
Podsjećaju da je, prema uvjetima natječaja, rok završetka radova 48 mjeseci (4 godine), a procijenjena vrijednost radova iznosi 1,95 milijarde kuna.
Projekt je izradio Zavod za konstrukcije Građevinskog fakulteta u Zagrebu.
Dužina mosta kopno-Pelješac je 2,3 kilometra, širina 21,5 metara, a širina središnjeg morskog prolaza 568 metara. Širina plovnog puta iznosi 200 metara, a najveća visina mosta je 55 metara, što je i dogovoreno izmedu Stručnih radnih skupina Hrvatske i Bosne i Hercegovine 7. prosinca 2006. godine u Sarajevu te potpisano u usuglašenoj bilješci, zaključuje se u priopćenju.
pupovac:
”
Nadam se da cijena isključivo pada zbog t-ht-a
”
Strpljenja prije svega.
Mirno možeš spavat!!!
To mi pišu na svim dionicama.
Da li polječemo u ponedjeljak u visine?
VDKT je inertnija od HDEL-a, polako al sigurno.