POSLOVI
Viadukt se vraća poslu u Libiji Autor/izvor: SEEbiz
Datum objave: 15.12.2011. – 11:36:03
ZAGREB – Viadukt je izvijestio da je od investitora radova u Libiji, tvrtke TPB (Transportation Project Board) iz Tripolija, dobio službeni poziv za nastavak radova na projektu Nalut-Ghadames. Sukladno tome, otpočele su pripremne radnje, koje treba obaviti prije fizičkog nastavka radova.
Viadukt je angažiran na rekonstrukciji obične u poluautocestu u dužini 300 kilometara između gradova Naldut i Gadames, a ti radovi vrijedni su 130 milijuna eura i u njima je bilo angažirano 79 radnika Viadukta.
http://www.seebiz.eu/viadukt-se-vraca-poslu-u-libiji/ar-20905/
Dobije li ZAIC doista koncesiju, Viadukt očekuju poslovi vrijedni oko pola milijarde kuna, očekuje Mikulić.
Ovo mi se sviđa! I mom brku također!
POSLOVI
Viadukt se vraća poslu u Libiji Autor/izvor: SEEbiz
Datum objave: 15.12.2011. – 11:36:03
ZAGREB – Viadukt je izvijestio da je od investitora radova u Libiji, tvrtke TPB (Transportation Project Board) iz Tripolija, dobio službeni poziv za nastavak radova na projektu Nalut-Ghadames. Sukladno tome, otpočele su pripremne radnje, koje treba obaviti prije fizičkog nastavka radova.
Viadukt je angažiran na rekonstrukciji obične u poluautocestu u dužini 300 kilometara između gradova Naldut i Gadames, a ti radovi vrijedni su 130 milijuna eura i u njima je bilo angažirano 79 radnika Viadukta.
http://www.seebiz.eu/viadukt-se-vraca-poslu-u-libiji/ar-20905/
Što to sve vrijedi nama dioničarima kad će dionica ispod 100 kuna?
POSLOVI
Viadukt se vraća poslu u Libiji Autor/izvor: SEEbiz
Datum objave: 15.12.2011. – 11:36:03
ZAGREB – Viadukt je izvijestio da je od investitora radova u Libiji, tvrtke TPB (Transportation Project Board) iz Tripolija, dobio službeni poziv za nastavak radova na projektu Nalut-Ghadames. Sukladno tome, otpočele su pripremne radnje, koje treba obaviti prije fizičkog nastavka radova.
Viadukt je angažiran na rekonstrukciji obične u poluautocestu u dužini 300 kilometara između gradova Naldut i Gadames, a ti radovi vrijedni su 130 milijuna eura i u njima je bilo angažirano 79 radnika Viadukta.
http://www.seebiz.eu/viadukt-se-vraca-poslu-u-libiji/ar-20905/
Što to sve vrijedi nama dioničarima kad će dionica ispod 100 kuna?
[/quote]
Uf, ovo nisam očekivao.
Zašto se pojavljuju ti kupci na 100+ kuna, zar im ne bi bilo pametnije stajati onda na 90+ kuna?
Sad sam zbunjen.
Po koliko ćete vi kupovati ako se smije znati gospodin medo, vidim da raspolažete nekakvim neotkrivenim činjenicama kada znate već da će biti ispod 100? Ili to samo onako kažete?
Viadukt i Zagorje-Tehnobeton gradit će novi terminal ZLZ-a
Autor: Saša Vejnović | 17.07, 15.12.2011.
http://www.business.hr/vijesti/viadukt-i-zagorje-tehnobeton-gradit-ce-novi-terminal-zlz-a-105975
Viadukt je pao jako puno.
I većina ima ulaz po puno većim cijenama.
Kukurikavci bi mogli uvesti porez na kapitalnu dobit i to naravno na dobit.
Ali se ne zna koja će biti startna cijena za određivanje poreza na dobit.Da li će to biti
cijena na zadnji dan trgovanja ako se takav zakon donese,ili će to biti cijena na dan 31.12.2011.
Ili će startna cijena biti vaš prosječni ulaz?
I zato je vaš interes da u utorak koji je dan D za 31.12.2011./T+3/ cijerna bude što viša.Prodaja bi trebala pobići a mali gremlini bi trebali nagrizati ASK,a ask bi trebao bježati.A poslije nove godine
možemo i na početak.Ovo nije poziv da bi vas se navuklo na kupnju,ovo je poziv da se ubuduće
plati manji porez.Ova igra možda nije potrebna ako se kao startna cijena odredi vaš dosadašnji prosječan ulaz.Ali bolje očekivati lošiju varijantu tj zadnju cijenu nekog dana.
Veliki investitori bi trebali sutra bježati sa prodaje i kupovati i pumpati cijenu.
U prilog vam ide i zagrebački aerodrom.
Ipak ovdje mali gremlini ne mogu ništa napraviti,ali veči dioničari koji su ulazili sa većim količinima
bi u utorak trebali bježati sa prodaje i kupovati sa malim nalozima.
Nemam dionicu Viadukta.
Viadukt je pao jako puno.
I većina ima ulaz po puno većim cijenama.
Kukurikavci bi mogli uvesti porez na kapitalnu dobit i to naravno na dobit.
Ali se ne zna koja će biti startna cijena za određivanje poreza na dobit.Da li će to biti
cijena na zadnji dan trgovanja ako se takav zakon donese,ili će to biti cijena na dan 31.12.2011.
Ili će startna cijena biti vaš prosječni ulaz?
I zato je vaš interes da u utorak koji je dan D za 31.12.2011./T+3/ cijerna bude što viša.Prodaja bi trebala pobići a mali gremlini bi trebali nagrizati ASK,a ask bi trebao bježati.A poslije nove godine
možemo i na početak.Ovo nije poziv da bi vas se navuklo na kupnju,ovo je poziv da se ubuduće
plati manji porez.Ova igra možda nije potrebna ako se kao startna cijena odredi vaš dosadašnji prosječan ulaz.Ali bolje očekivati lošiju varijantu tj zadnju cijenu nekog dana.
Veliki investitori bi trebali sutra bježati sa prodaje i kupovati i pumpati cijenu.
U prilog vam ide i zagrebački aerodrom.
Ipak ovdje mali gremlini ne mogu ništa napraviti,ali veči dioničari koji su ulazili sa većim količinima
bi u utorak trebali bježati sa prodaje i kupovati sa malim nalozima.
Nemam dionicu Viadukta.
JEL TI TO OZBILJNO!!!!!!!
Pa dobit će se teretit na dividendi…ili možda ako si ušao u godini s 1000 kn a izašao s 2000 dobit je jasna i to u najekstremnijoj varijanti..a ovo što ti pričaš je za malu djecu
I naravno dobit si sam dsužan prijaviti, AKO SE UOPČE TAKO PROPIŠE….
Kad već promoviram građevinare, bilo bi loše-ne osvrnuti se na perjanicu visokogradnje – VDKT, kojeg
čekaju poslovi na izgradnji najvažnijih državnih projekata….
Stvarno mislite- da je ova cijena pretjerana i da je to dionica koja ne zavređuje pažnju …????
Zna li netko nesto više o ovome?
direktor za financijske poslove I B