VDKT (Viadukt d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska VDKT (Viadukt d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Viadukt gradi Malu Kapelu, HDEL gradi Sv.Rok

Samo da napomenem, Kapela je duža [smiley2]

http://vijesti.hrt.hr/ShowArticles.aspx?ArticleId=31006

The cure for low price is low price. Demand goes up, supply comes down, the price goes up.

Vrlo dobra vijest. Zapravo odlicna, jer imam i HDEL 🙂

Jel mi moze netko dati stanje K/P na zatvarnju u petak? Unaprijed zahvaljujem.


Viadukt gradi Malu Kapelu, HDEL gradi Sv.Rok Samo da napomenem, Kapela je duža [smiley2] http://vijesti.hrt.hr/ShowArticles.aspx?ArticleId=31006

tunel sv. Rok, dug 5.670 metara tunel Mala Kapela dužine 5.760 m,

Kolega sitnica,mislim da je bitnije koji je zahtjevniji.
Koliko me sijećanje služi u sv Roku su naišli na neke geo.dvorane koje stvaraju dodatne probleme izvođaćima pa se nebi čudio da i cijena izrade sv.Roka prelazi cijenu Male Kapele[smiley2]

Nikad se ne znojim dok plaćam ,znojim se dok cijenu dogovaram.

Nije važno samo nek hrvatske tvrtke rovare te tunele. Budimo kroaktivni….

KUPUJMO I PROIZVODIMO HRVATSKO

Pogledajte pzc varazdin, daleko najjeftinija dionica iz sektora cestogradnje u Hrvatskoj.

Dobro se drži u ovom crvenilu

KUPUJMO I PROIZVODIMO HRVATSKO

Od kojeg Građevinara očekujete največi rast do kraja godine…
Ako može par mišljenja…

KUPUJMO I PROIZVODIMO HRVATSKO

C/P sa vecernji.hr:

POSAO STOLJEĆA
Otvorene ponude za gradnju mosta vrijedna 260 milijuna eura

Konstruktor će graditi i pelješki most

Predsjednik uprave splitskog Konstruktora Željko Žderić mogao je ponovno otvoriti šampanjac jer je njegova tvrtka najvjerojatnije dobila još jedan posao stoljeća, kako se u građevinskim krugovima naziva gradnja pelješkog mosta.

Konstruktor i partneri (hrvatske tvrtke Viadukt, Hidroelektra i Đuro Đaković) dali su ponudu od oko 1,9 milijardi kuna (oko 260 milijuna eura), što je, doznajemo, bolja ponuda od međunarodnih konzorcija koje su predvodili austrijski divovi Strabag i Alpina.

Mi smo dali najpovoljniju ponudu. Budući da zadovoljavamo i sve druge uvjete iz natječaja, očekujemo da ćemo dobiti posao rekao je Marsel Friedl, voditelj službe za mostove u Konstruktoru.

Pelješki most projektirao je Građevinski fakultet iz Zagreba, a rok gradnje je četiri godine od potpisivanja ugovora. Gradnja velebnog mosta bila je i predmet međudržavnog spora između Hrvatske i Bosne i Hercegovine budući da su naši susjedi tvrdili da im most sprečava pristup otvorenom moru. U hrvatskom Ministarstvu prometa i veza tvrde da je spor s BiH riješen te da bi radovi, ako ne bude žalbi na odluku o izvođaču, mogli početi još ove jeseni.

U splitskom Konstruktoru ističu da će oni s pripremama početi odmah nakon potpisivanja ugovora. U gradnji mosta sudjelovat će i zidari ronioci jer treba sagraditi čak 13 kilometara temelja ispod mora.

http://www.successfultrader.info

Šta je ovo , svi dokupljuju u tišini [smiley1] i ja sam jutros malo, nije me do kraja poklopilo [smiley6]

Došlo je i naših 5 minuta

KUPUJMO I PROIZVODIMO HRVATSKO


Došlo je i naših 5 minuta

nije jos… ovo je samo uvertira [smiley11]

[i][color=gray]Novac je samo koncept. Ukupna vrijednost Zemlje je konstanta[/color][/i]

New Report

Close