Kaj nisi vidio da se već davno odrazilo…
većina posla u libiji je već završena odavno..
Kaj nisi vidio da se već davno odrazilo…
većina posla u libiji je već završena odavno..
Aj DATA ne zezaj, naplaćena je 1/3 od 130 mil eura s tim da je tamo ostala oprema vrijedna 30 mil eura a to ti je čitavi kapital Viadukta.
Znaš šta mene zanima, tko je vlasnik Viadukta?
Baš sam nešto tražio po netu ali nigdje ništa, Unipor grupa ima 8% a za nju se spore neka dva tipa.
Ovo što su radili u Hrvatskoj zadnjih 5 godina i poslove u Libiji ne mogu dobiti neki bezveznjakovići!
Pošto si ti možda najelokventnija osoba na forumu za Viadukt, molim te možeš li pomoći mojoj znatiželji?
HAC u izgradnju autocesta u 2011. ulaže više od 2 milijarde kuna
Hrpa love od koje dobar dio za Viadukt !!!
di piše da viaduk izvodi te radove?
HAC u izgradnju autocesta u 2011. ulaže više od 2 milijarde kuna
Hrpa love od koje dobar dio za Viadukt !!!
di piše da viaduk izvodi te radove?
[/quote]
Nigdje, jer će izvođać biti INGRA [cool]
@ala pozitiva stvarno vise ono….zapila!!!
oprema viadukta u libiji je daleko ispod vrijednosti teglenice i ostale opreme
koliko je naplaćeno neznam ali većina posla je napravljena
Najveći pojedinačni dioničar Viadukta, s udjelom većim od 11 posto, tvrtka je Unipor, koja je već nekoliko godina u stečaju. Prema riječima stečajne upraviteljice Davorke Huljev, ovoga lipnja Unipor je dobio već treći po redu spor u kojemu je uspio dokazati pobojnost ugovora o prijenosu dionica Viadukta s Unipora na bivše vlasnike tvrtke.
– Nadam se da ovaj put Visoki trgovački sud neće tražiti ponavljanje postupka kao u prva dva slučaja i da će Unipor napokon moći raspolagati navedenim dionicama. Što se tiče našeg odnosa s Viaduktom, mogu reći da nemamo primjedbe na rad Uprave, koja nam je redovito isplaćivala dividendu – kaže Huljev.
Poslije Unipora, najveći dioničar Viadukta je Petar Pećina, vlasnik dviju tvrtki, Atticus i Partita, koji tim putem posjeduje 10,1 posto tvrtke. Uvidom u sudski registar može se saznati da je jedna od tih tvrtki, Partita, jedan od najvećih (90-postotni) vjerovnika Unipora, pa bi eventualnim prijebojem potraživanja Pećina preko svojih tvrtki kontrolirao gotovo četvrtinu dionica Viadukta. Iako Huljev kaže da ona kao stečajna upraviteljica to neće dopustiti te namjerava dionice prodati najboljem ponuđaču, činjenica je da Pećina, ako su njegove tvrtke sudjelovale u dokapitalizaciji, već sada ima najveći utjecaj u Viaduktu. Budući da nije želio razgovarati za Lider o svojim namjerama oko Viadukta, nije poznato stvara li se neki novi građevinski magnat ili Pećina samo papirnato figurira kao dioničar, pripremajući teren za zasad nepoznatoga kupca.
HAC u izgradnju autocesta u 2011. ulaže više od 2 milijarde kuna
Vidim da niko ne komentira tko gradi autoceste u hrvatskoj Viadukt !!!
3 miljarde jako puno love….
Najveći pojedinaćni finacjer kampanje HDZ Viadukt
tko će dobit te poslove
@ DATA
ali HDZ će izgubit izbore.Naravno da će Viadukt dobiti dio poslova,ali teško će se vratiti na razinu iz 2008,jedino da napravimo još jedan paralelni autoput i jedno 10 izlaza Vučevica-Dugobabe
Kolega već za koji mjesec bi Vdkt mogao potpisat posao stoljeća u Rusiji
to i ovi poslovi kod nas dovoljno za razine iz 2008…
HAC u izgradnju autocesta u 2011. ulaže više od 2 milijarde kuna
Vidim da niko ne komentira tko gradi autoceste u hrvatskoj Viadukt !!!
3 miljarde jako puno love….
Najveći pojedinaćni finacjer kampanje HDZ Viadukt
tko će dobit te poslove
Ingra! [lol]
Dok igrači preuzmu do kraja što su naumili eto VDKT na 50% od ATH da ćete se začudit kojom brzinom
Svaka kriza je bila samo izlika bogatim da postanu još bogatiji a šta mislite ovaka kriza u RH a ovoliko kvalitetnih tvrtki a da ne spominjem kvalitetne i podobne lopove koji nemaju karaktera mi jesmo mala zemlja al sa puno čudesa