Jesu ljudi čudni i jalni, prozivaju tu za nekakav kikiriki za trasiranje i iskolčavanje trase.. Ne kuže da se tu radi o kvaliteti rada.
Večernji list: Viadukt HAC-u posao od 4.900 kuna naplatio 2,4 milijuna
Kako prvi javlja Večernji list, tvrtka Viadukt od Hrvatskih autocesta naplatila je trasiranje čvora Zagvozd 2 čak 2,404.784,32 kune tako što je u troškovniku dodatnih radova za gradnju tog čvora navela da je njegova dužina čak 1171,30 kilometara iako je njegova realna dužina oko 490 puta manja.
Naime, dužina čvora Zagvozd 2 je oko 2,4 kilometra pa je umjesto 4.927 kuna, koliko je trebalo stajati iskolčenje trase na Zagvozdu 2, Viadukt to naplatio 490 puta više. Prema dokumentima koji su u posjedu Večernjeg lista, u suglasnosti za dodatne radove na Zagvozdu 2 iz ožujka 2008. godine navodi se da je za gradnju tog čvora potrebno dodatnih radova ukupno vrijednih 6,59 milijuna kuna, a pod stavkom iskolčenje trase i objekta navodi se da je jedinična mjera kilometar, a jedinična cijena 2.053,09 kuna….PD
Baš me zanima ko bi ušo u posao za 4900kn,to zarade irgeti( građevinski pomočnici) na crno.Šta je Viadukt firma ili…… [cool]
Večernji list: Viadukt HAC-u posao od 4.900 kuna naplatio 2,4 milijuna
Kako prvi javlja Večernji list, tvrtka Viadukt od Hrvatskih autocesta naplatila je trasiranje čvora Zagvozd 2 čak 2,404.784,32 kune tako što je u troškovniku dodatnih radova za gradnju tog čvora navela da je njegova dužina čak 1171,30 kilometara iako je njegova realna dužina oko 490 puta manja.
Naime, dužina čvora Zagvozd 2 je oko 2,4 kilometra pa je umjesto 4.927 kuna, koliko je trebalo stajati iskolčenje trase na Zagvozdu 2, Viadukt to naplatio 490 puta više. Prema dokumentima koji su u posjedu Večernjeg lista, u suglasnosti za dodatne radove na Zagvozdu 2 iz ožujka 2008. godine navodi se da je za gradnju tog čvora potrebno dodatnih radova ukupno vrijednih 6,59 milijuna kuna, a pod stavkom iskolčenje trase i objekta navodi se da je jedinična mjera kilometar, a jedinična cijena 2.053,09 kuna….PD
Kako je većina radova gotova, te iskolčenja, poligonalne točke geodetsko praćenje tijekom radova na trasi……izvedeno stanje već odrađeni….
…zanimljivo će bit pratit hoće li državni aparat imat toliko odlučnosti i znanja tražiti reviziju izvedenih radova i pokušat ovakve pljačke građevinara sankcionirat i dakako obeštetit se!!!!
ps Po svemu sudeći NE
[bye]
Da sad bi Hac svalio na ostale kako ja znam u viaduktu je klima bila odlična ,baš me zanima zašto bi neko tražio nekog ako je sve rješeno i dali neko zna koliki su troškovi firme da izvede geodete ,mjernike itd.Da neko krivo nerazumije nepodržavam nepravdu ali bio sam na mršavljenju u firmi i investiro.Tuhobić,Sleme,Kikovica ,Oštrovica,čak smo imali i Feštu na Grobniku.Pozdrav upravi i sindikalistima. [undecid]
Da sad bi Hac svalio na ostale kako ja znam u viaduktu je klima bila odlična ,baš me zanima zašto bi neko tražio nekog ako je sve rješeno i dali neko zna koliki su troškovi firme da izvede geodete ,mjernike itd.Da neko krivo nerazumije nepodržavam nepravdu ali bio sam na mršavljenju u firmi i investiro.Tuhobić,Sleme,Kikovica ,Oštrovica,čak smo imali i Feštu na Grobniku.Pozdrav upravi i sindikalistima. [undecid]
Kolega milusic,
….da ne prepisujem troškovnike iz večernjeg lista …. naplatili su tu trasu-dionicu prevedeno u kilometre cca 1750 km slovima (tisućusedamstopedeset kilometara)….HALO
[bye]
Molim bez lupetanja, pišete ko novinari koji objave članak a ne provjere podatke prije objave:
10. veljača 2011.
Večernji list: Iz HAC-a poručili da Viaduktu nisu platili 2,4 milijuna kuna
Kako prvi javlja Večernji list, iz Hrvatskih autocesta d.o.o. reagirali su na tekst "Posao od 4.927 kuna naplatili 2,4 milijuna" te tvrde kako je "neistinita informacija da su Hrvatske autoceste platile Viaduktu za radove iskolčenja trase čvora Zagvozd 2 na dionici Šestanovac – Ravča 2,4 milijuna kuna".
"Istina je da su Hrvatske autoceste za iskolčenje trase navedenog čvora Viaduktu platile 1.642,47 kuna. Također, netočna je informacija da je dužina trase 1.171,30 km. Istina je da dužina trase čvora Zagvozd 2 iznosi 800 m, odnosno 0,8 km", navode iz HAC-a, no priznaju: "U troškovniku je načinjena pogreška te je za mjeru duljine umjesto u km upisana dužina u m, slijedom toga može se iščitati kako je umjesto projektantske procjene dužine od 1.171,3 m proizašlo da se radi o dužini od tisuću km".
Kolege ja nevjerujem Novinarima to su se uvjerili imaoci IGH dionica itd.Htio sam reči da sam za pravnu državu a Viadukt kao firma je po mojoj ocijeni dobra firma.Ostavimo da USkok ispita slučaj. [cool]
Čista štamparska greška i razlog novinarima da dižu pompu i zarađuju za život…
Zasto sada nitko nista ne pise? Dobit zadnjeg kvartala je 40,6 miliona. [thumbsup] [thumbsup] [thumbsup]
http://www.zse.hr/userdocsimages/financ/VDKT-fin2010-1Y-NotREV-N-HR.PDF
Zasto sada nitko nista ne pise? Dobit zadnjeg kvartala je 40,6 miliona. [thumbsup] [thumbsup] [thumbsup]
http://www.zse.hr/userdocsimages/financ/VDKT-fin2010-1Y-NotREV-N-HR.PDF
Uistinu ugodno iznenađenje.